Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 7. leden 2015, 13:42:08 Předmět: |
|
|
keby si si prestudoval link co som ti poslal tak sa nepytas...skoda s tebou zabijat cas. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. leden 2015, 18:16:59 Předmět: |
|
|
Když už jsi to nakousl, bude ten mobilný merchant zároveň online? |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 7. leden 2015, 18:42:31 Předmět: |
|
|
nn , online to nebude, snad len nejaky rebricek top hracov...cosi som este online chcel ale to necham az na neskor podla toho ci na to bude chut. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 7. leden 2015, 20:04:56 Předmět: |
|
|
citace: |
keby si si prestudoval link co som ti poslal tak sa nepytas...skoda s tebou zabijat cas. |
Ja som praveze čítal ten link, ale nic tam nebolo takeho co by som tam mohol pouzit. Bolo tam, ze dobry nastroj na taketo problemy je profiler. No len ked som cital dalej, tak som zisitl ze je len v platenej verzii. Aj atlas sa pouziva na to, ale neviem ako v mojom pripade by som zdielal materialy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
impresionista
Založen: 06. 07. 2014 Příspěvky: 17 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 8. leden 2015, 04:05:58 Předmět: |
|
|
Ty čísla co tam máš jsou pro mob. absolutní extrém.
když nemáš Pro verzi Unity je to trochu těžší.
Pokud tam máš klasický Unity skybox
jsou zbytečně použité textury, a další Draw calls navíc.
když by jsi měl oblohu, na jedné textuře, a otexturoval čtverec, nebo skydome stálo by to podstatně méně výkonu.Když by se k tomu napsal jednoduchý shader tak mužeš přidat další texturu pohybujících se mraku.
Scéna byla hezčí,a z výkonu by to moc nevzalo.
1)Nedělej teren v unity radši to udělej v Blenderu, nebo v Maxu
kde mužeš ořezat naprosto vše ,co nemá hráč šanci vidět.
Těch 223.2K tris je celkem dost
2)Sdílet materiály, Text.Atlas používat jak je jen to možný
osobně používám 1024x1024
3)Nezapomen na kompresi textur etc1
4)Shadery v Unity používej jen ty mobilní,i když i tam se najdou pěkný vyžírkové výkonu.
5)Zkontroluj nastavení kvality
6)Všeobecně se říká, Draw calls by u mob. neměl jít přes 50,
samozřejmě je to hodně obecný, protože záleží i na jiných faktorech,ale já jdu málokdy přes 20 DW.
Jinak pokud se nepletu tak při prvním stažení Unity je k dispozici 30 denní Pro verze která samozřejmě obsahuje profiler. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 8. leden 2015, 10:16:47 Předmět: |
|
|
citace: |
když by jsi měl oblohu, na jedné textuře, a otexturoval čtverec, nebo skydome stálo by to podstatně méně výkonu |
Mohol by si mi poradiť ako sa to robí,alebo by stačil kľudne nejaký tutorial?
Na tu textúru atlas som aj pozeral nejaký tutorial,ale moc mi nebolo jasné ako to funguje. Nevieš o nejakom dobrom tutorialy?
Unity pro mám v pláne si kúpiť, ale najskôr sa chcem v tom poriadne naučiť robiť, nechcm zbytočne vyhadzovať peniaze. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 20. březen 2015, 16:03:47 Předmět: |
|
|
Nezkoušel jste někdo Nav Mesh Agent na mobilním telefonu?
Zkoušel jsem scénu jen s jedním objektem používajícím NMA a pohyb objektu je na mobilním telefonu(4x1,5ghz mediatek) šíleně trhaný i při vysokém FPS. Na tabletu s atomem je to lepší ale pořád to jde cítit a na počítači je všechno v pořádku.
Další divná věc je že když takových objektů hledajících cestu přidám třeba 30 tak nedochází ani ke zlepšení ani k zhoršení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|