Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 10. duben 2015, 19:57:02 Předmět: Unity - hranie jednej hudby cez viacere sceny |
|
|
Menu mam spravene cez viacere sceny. Chcem aby, ked sa cez ne preklikavam, aby hrala ta ista hudba. Na nete som nasiel toto
void Awake()
{
DontDestroyOnLoad(gameObject);
}
Toto funguje sice pekne ,ale ked sa vraciam naspat do hlavneho menu tak hudba sice hra dalej ale zacne popritom hrat ta ista hudba odznova. Vedel by mi niekto poradit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. duben 2015, 20:57:31 Předmět: |
|
|
Je nutné to menu dělat do více scén?
Dej si ten audio object jako prefab.
V main scéně ho při startu nahraj, ale kontroluj zdali již neexistuje.
Když bude hlídán DontDestroyOnLoad() tak po návratu na main scénu se už znovu nenatáhne z prefabu, protože pořád na scéně existuje.
Záleží jakou máš celou logiku atd. Toto je takové rychlo řešení co mne napadlo jako první. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 11. duben 2015, 11:05:46 Předmět: |
|
|
a jednoduchsi sposob nie je ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 11. duben 2015, 11:25:56 Předmět: |
|
|
sacmoo napsal: |
a jednoduchsi sposob nie je ? |
To co jsem ti tam psal já je dle mne to nej easy co můžeš udělat - sice to není úplně ono (já bych to řešil jinak), ale s ohledem na to že máš menu v několika scénách to je v pohodě (to se ztratí)
Stačí ti na to v main scéně něco takovéhoto
if( !GameObject.Find("XY") ) Instantiate(prefab, new Vector3.zero, Quaternion.identity); _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 11. duben 2015, 12:44:33 Předmět: |
|
|
Nebo, ale to už je totální zhovadilost.
Si udělej "main scénu" kde máš pouze to audio do ni nahraj tu "menu scenu A" atd atd. Ale tu "main scenu" nelikviduj.
Ale jako pod toto bych se radeji ani nepodepisoval
----------
Nej reseni - nedelej menu na vice scen - blbost sama o sobe.
Pokud uz to nutne potrebujes, tak dalsi scenu loaduj asynchrone do hlavni a likviduj pouze ty sceny/objekty co nepotrebujes (ale hlavni scenu nikoliv - dokud neprejdes do hry). _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
puk
Založen: 11. 04. 2015 Příspěvky: 3
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 11. duben 2015, 16:01:17 Předmět: |
|
|
McMagic napsal: |
Nej reseni - nedelej menu na vice scen - blbost sama o sobe.
|
Hru predtym co som robil som menu spravil v jednej scene, lebo som mal ten isty problem. Ale to som robil vo verzii 4.5, kde nebola moznost si naklikat menu. to klikanie setri cas, hlavne v tom ze sa nemusim srat a prepocitavat velkost tlacidiel na roznych velkostiach zariadeni. Este som rozmyslal, ze to spravim v jednej scene a budem schovavat tlacidla a nadpisy, ale myslel som, ze ked to budem robit cez viac scen , ze to bude lepsie a prehladnejsie a myslel som , ze vyriesenie tej hudby bude jednoduche. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 11. duben 2015, 16:24:58 Předmět: |
|
|
Tak to nech v jedné scéně. A ty části menu si dej do samotných sekci/vrstev v canvasu a aktivuj je když potřebuješ.
Pokud neměníš dle části menu i pozadí na scéně, tak není co řešit. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|