.[ ČeskéHry.cz ].
Unity - hranie jednej hudby cez viacere sceny

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 10. duben 2015, 19:57:02    Předmět: Unity - hranie jednej hudby cez viacere sceny Odpovědět s citátem

Menu mam spravene cez viacere sceny. Chcem aby, ked sa cez ne preklikavam, aby hrala ta ista hudba. Na nete som nasiel toto
void Awake()
{
DontDestroyOnLoad(gameObject);
}
Toto funguje sice pekne ,ale ked sa vraciam naspat do hlavneho menu tak hudba sice hra dalej ale zacne popritom hrat ta ista hudba odznova. Vedel by mi niekto poradit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. duben 2015, 20:57:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Je nutné to menu dělat do více scén?

Dej si ten audio object jako prefab.
V main scéně ho při startu nahraj, ale kontroluj zdali již neexistuje.
Když bude hlídán DontDestroyOnLoad() tak po návratu na main scénu se už znovu nenatáhne z prefabu, protože pořád na scéně existuje.

Záleží jakou máš celou logiku atd. Toto je takové rychlo řešení co mne napadlo jako první.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 10. duben 2015, 21:08:22    Předmět: Odpovědět s citátem

http://unitypatterns.com/singletons/
http://wiki.unity3d.com/index.php/Singleton
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 11. duben 2015, 11:05:46    Předmět: Odpovědět s citátem

a jednoduchsi sposob nie je ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 11. duben 2015, 11:25:56    Předmět: Odpovědět s citátem

sacmoo napsal:
a jednoduchsi sposob nie je ?


To co jsem ti tam psal já je dle mne to nej easy co můžeš udělat - sice to není úplně ono (já bych to řešil jinak), ale s ohledem na to že máš menu v několika scénách to je v pohodě (to se ztratí) Wink

Stačí ti na to v main scéně něco takovéhoto

if( !GameObject.Find("XY") ) Instantiate(prefab, new Vector3.zero, Quaternion.identity);
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 11. duben 2015, 12:44:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Nebo, ale to už je totální zhovadilost.

Si udělej "main scénu" kde máš pouze to audio do ni nahraj tu "menu scenu A" atd atd. Ale tu "main scenu" nelikviduj.

Ale jako pod toto bych se radeji ani nepodepisoval Very Happy
----------
Nej reseni - nedelej menu na vice scen - blbost sama o sobe.
Pokud uz to nutne potrebujes, tak dalsi scenu loaduj asynchrone do hlavni a likviduj pouze ty sceny/objekty co nepotrebujes (ale hlavni scenu nikoliv - dokud neprejdes do hry).
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
puk



Založen: 11. 04. 2015
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 11. duben 2015, 13:20:07    Předmět: Odpovědět s citátem

http://answers.unity3d.com/questions/11671/play-music-through-multiple-scenes.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 11. duben 2015, 16:01:17    Předmět: Odpovědět s citátem

McMagic napsal:

Nej reseni - nedelej menu na vice scen - blbost sama o sobe.

Hru predtym co som robil som menu spravil v jednej scene, lebo som mal ten isty problem. Ale to som robil vo verzii 4.5, kde nebola moznost si naklikat menu. to klikanie setri cas, hlavne v tom ze sa nemusim srat a prepocitavat velkost tlacidiel na roznych velkostiach zariadeni. Este som rozmyslal, ze to spravim v jednej scene a budem schovavat tlacidla a nadpisy, ale myslel som, ze ked to budem robit cez viac scen , ze to bude lepsie a prehladnejsie a myslel som , ze vyriesenie tej hudby bude jednoduche.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 11. duben 2015, 16:24:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to nech v jedné scéně. A ty části menu si dej do samotných sekci/vrstev v canvasu a aktivuj je když potřebuješ.
Pokud neměníš dle části menu i pozadí na scéně, tak není co řešit.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna