Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 16. duben 2015, 18:03:39 Předmět: Unity - prekryvanie tlacidiel |
|
|
Mam hracie pole vytvorene z GUI buttons . Pri prehre mi vyskoci ponuka , ktora je vytvorena z UI buttons. Tie GUI tlacidla mi prekryvaju UI Buttons. Nasiel som ze sa to riesi cez GUI.depth = nejaka hodnota, ale toto funguje iba v pripade, ked pouzivam len GUI buttons a nie aj UI buttons. Vie niekto ako to vyriesit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 16. duben 2015, 19:30:41 Předmět: |
|
|
Je nějakej zásadní důvod proč i ta hra není vytvořená z UI buttons? Ten novej UI systém zdá se funguje fakt dobře, tak mi přijde zbytečné to kombinovat se starým. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
sacmoo
Založen: 18. 11. 2014 Příspěvky: 69
|
Zaslal: 16. duben 2015, 21:00:35 Předmět: |
|
|
No keď som to začal kodit tak ma to nenapadlo, že by som to mohol robiť cez UI buttons. Teraz keby som to chcel prerobiť, tak by som mal s tým vela roboty. Ale aj keby to prerobím tak ako vyriešim problém s prekryvanim? |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 16. duben 2015, 21:54:22 Předmět: |
|
|
Rozhodně nemíchej Legacy GUI a UI4.6 - dělá to neplechu.
Zavčas to předělej do UI4.6 a máš klid - já taky musel (a co nemám ještě dělá problémy)
Překrývání záleží co tím myslíš - to co popisuješ je spíše to hádání mezi Legacy a 4.6.
Jinak stačí jen měnit vrstvy např. něco takového mám na překrývání panelu aby byl ten nad kterým je myš vždy nahoře:
kód: |
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.EventSystems;
public class NI_GUI_toFront : MonoBehaviour, IPointerEnterHandler, IPointerExitHandler {
public void OnPointerEnter(PointerEventData eventData){//ON MOUSE ENTER
this.gameObject.transform.SetAsLastSibling();
}
public void OnPointerExit(PointerEventData eventData){//ON MOUSE LEAVE
this.gameObject.transform.SetAsFirstSibling();
}
}
|
Ovlivňuje to vše i včetně obsahu GO (jelikož se s tím pracuje jako s klasickým GO). _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna