Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 1. květen 2015, 12:49:21 Předmět: |
|
|
Tak k tomu slibovanemu videu, nakonec jsem se rozhodl nove updaty rozdělit na 3 samostatné videa.
Testování katapultu
Ukázka pár nových animací pro sebrání kamene, nabití katapultu a vystřelení na hrad.
Video zde :
https://www.youtube.com/watch?v=qRq7EZfd73g
Plamený meč
To je název nové schopnosti (skillu) pro rytíře. Ve videu je vidět i souboj s npcčkama jak ve first person tak ve third person. Jinak first person ještě není podle mých představ a v budoucnu ho ještě poupravím.
Video zde :
https://www.youtube.com/watch?v=kUZ9PJNeSZw
Ohýbání pšenice a ragdoll testování
Takové video spíše pro zábavu, testoval jsem v něm svůj pokus udělat interakci hráče s pšenicí (když přez ni projde tak se zohne a pak se narovná). Dále jsem trošku blbnul s ragdoll fyzikou, což nakonec vypadalo jakoby se rytíř opil (pořád padal a zvedal se)
Video zde :
https://www.youtube.com/watch?v=NOPX-t6vW_c _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 25. květen 2015, 07:46:43 Předmět: |
|
|
Vypadá to hodně dobře a nadějně.
BTW: jak člověk jednou ten projekt pochválí, tak už je pak těžší ho chválit znovu (že je to zbytečné si nějak říkám + píšu to samé atd.). Ale není - autora to vždy potěší -> nebo se pletu XeRi ? _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 25. květen 2015, 09:18:44 Předmět: |
|
|
McMagic napsal: |
Vypadá to hodně dobře a nadějně.
BTW: jak člověk jednou ten projekt pochválí, tak už je pak těžší ho chválit znovu (že je to zbytečné si nějak říkám + píšu to samé atd.). Ale není - autora to vždy potěší -> nebo se pletu XeRi ? |
Děkuju moc! Moc si toho vážím Samozřejmě, že to vždy potěší _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 26. květen 2015, 06:37:00 Předmět: |
|
|
super !!! jen tak dál
středověké hry mám rád _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 15. červen 2015, 01:52:36 Předmět: |
|
|
Další z větších updatů,
rozhodl jsem se kompletně předělat starého low-poly lučištníka (s pláštěm co vypadal jak koberec s dírou pro hlavu ) na nového hraničáře. Rovněž jsem nahrál video přímo ze hry.
Tady je porovnání starý/nový (rozkliknout pro zvětšení) :
Taky umí pár nových kousků, jako plížení (stealth) a přepínání mezi lukem a dýkou. Se samotným stealthem bylo samozřejmě nutné trošku vylepšit nepřátele, takže už mají jednoduché chování (např. když zastřelím z krytu jejich parťáka, vydají se na místo ze kterého se střílelo, a pokud mě tam nenajdou, začnou náhodně prohledávat okolí tohoto místa. Nebo když hráč míří lukem na NPC se štítem, tak se logicky NPC začne krýt.)
Jinak v budoucnu to plánuju ještě trochu vylepšit a opravit (hlavně animace - třeba chůze a zároveň krytí štítem pro nepřítele). Taky plánuju dodělat další schopnosti (dvě pro boj s lukem a dvě pro boj s dýkou). Asi by bylo dobré to vystřelení více šípů co dříve navrhoval Dlaha, nebo nějaký průrazný šíp, který srazí nepřátele na zem. Nebo nastražení pasti zkrátka je toho dost co se dá vymyslet, ale určitě pokud někoho něco napadne, tak bych to jen uvítal.
Odkaz na video zde :
https://www.youtube.com/watch?v=-0wMR-3kYs0[/i]
_________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 15. červen 2015, 06:22:49 Předmět: |
|
|
Začíná se to rýsovat moc pěkně, jen tak dál. |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 15. červenec 2015, 17:40:38 Předmět: |
|
|
First person update
Nedávno jsem se hecnul a rozhodl se předělat first-person kameru a rovněž upravit systém souboje.
Nyní je možné kontrolovat sílu úderu podržením tlačítka myši (podržím déle = silný úder.. klasika), rovněž jsem naanimoval nový set animací speciálně jen pro first-person útoky. A taky je zakomponována interakce meče s objekty ve scéně (např. seknu do stromu, meč se zastaví a létají třísky).
Rovněž rytíř dostal nový meč s novým shaderem pro zobrazení krve na čepeli (krev časem z čepele zmizí)
Doufám, že se to bude líbit, video zde :
https://www.youtube.com/watch?v=t6Qh8S2F3QY&feature=youtu.be _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Naposledy upravil XeRi dne 15. červenec 2015, 19:54:16, celkově upraveno 3 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. červenec 2015, 17:45:20 Předmět: |
|
|
Vypadá to opravdu moc dobře!
Koukám že jsi šel tou cestou jak jsme si psali, že to jinak nejde s tou kamerou;)
Hned bych ten tvůj bojový systém bral do svého projektu - mě tento update teprve čeká (až budou nové animace na ruce). _________________
http://www.mcmagic-productions.com/
Naposledy upravil McMagic dne 15. červenec 2015, 18:16:09, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 15. červenec 2015, 18:08:00 Předmět: |
|
|
McMagic napsal: |
Vpadá to opravdu moc dobře!
Koukám že jsi šel tou cestou jak jsme si psali, že to jinak nejde s tou kamerou;)
Hned bych ten tvůj bojový systém bral do svého projektu - mě tento update teprve čeká (až budou nové animace na ruce). |
Díky moc!
Jj zkusil jsem to udělat tak, jak jsme si psali a překvapivě to dopadlo snad dobře
Ale pořád to chce ještě doladit, hlavně udělat pohyb kamery plynulejší (občas je to takové sekané - kvůli tomu že se pozice kamery updatuje na pozici hlavy) a hlavně dodělat animace zranění pro nepřátele _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 27. září 2015, 14:02:58 Předmět: |
|
|
Rozhodl jsem se nahrát nové video.
Testoval jsem chování npc v takové menší "bitvě"
Ještě to není uplně ono a je tam stále mnoho věcí k vylepšení (např. by to chtělo lepší zvuky), ale snad se to bude líbit
Odkaz zde :
https://www.youtube.com/watch?t=181&v=EWdjZ7u92iY
P.S: Prosím nedivte se, že je hráč nesmrtelný - nastavil jsem mu velký počet životů jen za účelem testování _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 29. září 2015, 20:05:39 Předmět: |
|
|
Super - chtěl bych ten tvůj fight systém
(je mě jasné, že by to nešlo stejně do NI implementovat)
BTW: budeš letos na GDS? _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 30. září 2015, 10:01:56 Předmět: |
|
|
McMagic napsal: |
Super - chtěl bych ten tvůj fight systém
(je mě jasné, že by to nešlo stejně do NI implementovat)
BTW: budeš letos na GDS? |
Díky moc, nj asi by to bylo dost problematické jen tak přiimplementovat
Fight system je pro mě docela zdlouhavá práce, člověk to musí pořád testovat , ladit, přidělávat nové featury, opravovat bugy, atd....
BTW: Na GDS bych chtěl jet (ještě nikdy sem tam nebyl , ale zatím nemohu říct na 100% jestli pojedu nebo ne. _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 20. říjen 2015, 22:27:58 Předmět: |
|
|
Dvě malé novinky (zase gify ):
1. Rytíř může kopat nepřítele. Kopnutí dává 1/2 poškození jako normální útok, avšak umožňuje zasaženého nepřítele shodit na zem.
2. Nepřátele mohou chytnout plamenem. (jen pokud v jejich blízkosti vybouchl čarodějuv fireball nebo je několikrát zasáhl rytíř se zapnutou schopností "plamenný meč"). Když nepřítel hoří, jeho životy se časem snižují (DoT - damage over time). Délku hoření sem zatím nastavil na 12 sec, ale časem se to nejspíše změní.
_________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
|