Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
GrenadeMadness
Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 31. květen 2015, 15:00:15 Předmět: Grenade Madness |
|
|
Ahoj komunito, rádi bychom představili náš projekt na kterém pracujeme už
delší dobu.
Základní info:
Grenade Madness je multiplayerová střílečka z pohledu třetí osoby, kde je vaším úkolem neutralizovat vaše robotické klony použitím granátů, min a taseru.
Hra je koncipovaná pro 4-8 hráčů umístěných do malé arény s jednoduchým úkolem, navzájem se zničit.
Gameplay:
Vžijte se do role robota, bojujícího o svůj život v aréně plné nepřátel.
Na svoji obranu si můžete vybrat několik typů granátů - od klasického explozivního až po oslepující, případně tesla granát.
Ty jsou s pohybem mezi krabicemi vaší jedinou zbraní proti robotům na válečném poli.
Užívejte vaše vybavení rozumně, taktizujte a poražte vaše nepřátele v několika multiplayerových módech.
Herní módy:
Jakožto multiplayerová hra, Grenade Madness nabízí další rozšíření pomocí herních módů.
Deathmatch - Zničte co nejvíce nepřátel aniž by jste byli zničeni
Duch - Jeden hráč má infekci. Jeho robot je transparentní a všichni ostatní se jej snaží zničit. Duch má lepší schopnosti proti ostatním hráčům.
Týmová hra - Hráči jsou rozděleni do dvou (nebo čtyř) malých týmů, snažící se zničit navzájem.
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=DOm7CMacpmI
Steam Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=441712337
Web: http://grenademadness.com
IndieDB: http://www.indiedb.com/games/grenade-madness
Facebook: http://www.facebook.com/GrenadeMadness
YouTube kanál: https://www.youtube.com/channel/UCFG68GI6MEQ6G6U7Bnsps8w
O nás:
Jsme dva kluci rádi hrající hry. Vyvíjíme hry od roku 2007, kdy jsme začínali na C/C++ a OpenGL.
Tato hra byla původně napsána ve vlasním herním enginu, ale rozhodli jsme se po dvouletých zkušenostech s Unity ji přeportovat do Unity 5.
Důvodem je jednodušší workflow, testování a podpora více platforem.
Ve vývoji:
2012 - 2014 - Vlastní herní engine
2015 - Kompletní port do Unity 5
Pár screenshotů:
_________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/
Naposledy upravil GrenadeMadness dne 28. červen 2015, 15:54:18, celkově upraveno 5 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 31. květen 2015, 19:25:04 Předmět: |
|
|
Gratuluju. Teď když jste to předělali do Unity, tak v dalším kroku můžete přidat nějaký efekty, ať to nevypadá jak Half-Life 1 z 1998. |
|
Návrat nahoru |
|
|
GrenadeMadness
Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 31. květen 2015, 19:42:03 Předmět: |
|
|
Dík za odezvu.
Textury mají nižší rozlišení, víme o tom, v době když jsme začínali, tak to mělo podporovat stařičkej NV GeForce 7000.
Doba se změnila a některý modely budou potřebovat upravit. _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 1. červen 2015, 06:49:34 Předmět: |
|
|
Myslim, ze to prostredie v zaklade nieje zle. Urcite by tomu pomohlo dat vacsi kontrast, efekty a hlavne nasvietenie pomocou GI. Ked uz to mate v unity 5 urcite by som pouzil nejake efekty a postprocess, ktore hru posunu na uroven dnesnych hier. Co si budeme nahovarat aj ukazky z alfy musia vyzerat aspon kus lakavo v dnesnej dobe je to hold tak. Inak drzim palce PS: Mate to zalozene na photon networking? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
GrenadeMadness
Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 1. červen 2015, 07:33:24 Předmět: |
|
|
Na finálním vzhledu budeme určitě pracovat, co se týče postprocessů, tak uvidíme jaký feedback nám dají hráči při testování, protože si myslím, že někdy je lepší nedávat Bloom + Motion blur + DOF + SSAO, ve finále to dokáže zkazit dojem ze hraní.
S kontrastem a nasvětlením naprosto souhlasím, trošku jej poladíme.
Ad Photon Cloud, používáme jej na prototypování, ale ve finální verzi je plánováno ho odstranit.
Vadí nám konkrétně P2P model, nemožnost kontrolovat jestli hráč nepodvádí a na provoz stálých serverů (jako má CS například), je prý třeba aby běžel master client na dalším serveru, což nám přidává zbytečný měsíční náklady.
Abych to shrnul, Photon Cloud je fajn, ale né na podobné typy her. _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 1. červen 2015, 07:41:47 Předmět: |
|
|
Mozete sa podelit o to cim a ako nahradite photon? Celkom by ma to zaujmalo kedze tiez na nom robim onlinovku a mozno je lepsie riesenie o ktorom neviem.
Teraz trosku k tomu svieteniu : Nikto nevravi ze tam mate pchat motion blur a extremny bloom ktory vidame v mnohych hrach. Mozno by Vam to stacilo prehnat vhodne nastavenym color correction + bloom ale taky uplne jemny a dost rozpltyleny. Je dobry hlavne na to, ze pomocou neho viete celkom pekne scenu zjednotit a premiesat existujuce prvky do jedneho celku a vyzera to pekne.
Nejak som sa s tym moc neparal a priamo v unity by to vyzeralo lepsie. Spichol som to moc narychlo v PS ale proste dodat tomu priestoru hlbku:
_________________
Naposledy upravil RS dne 1. červen 2015, 07:52:10, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
GrenadeMadness
Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 1. červen 2015, 07:50:49 Předmět: |
|
|
Nahrazení photonu, přiznám se, že jsme to ještě moc neřešili, protože máme funkční prototyp na kterým chceme otestovat jestli to bude hráče bavit.
Ale mám pár tipů:
Photon Server - napsání si backendu sám, to by se nám líbilo, nevím ale jak to je s distribucí serverů po světě kvůli pingu.
Pronajmutí VPS/ více VPS v Amazon/MS Cloudu a napsání si vlastního serveru v Unity, kterej bude simulovat fyziku a obsluhovat hráče jestli nepodvádí.
uLink - tady je docela už mastná cena, ale takovej lepší Photon
Celkově ten mutliplayer přidává mnohem více výzev než single, s čím souvisí i větší náklady na provoz.
Zase musím říct, že pokud to bude pouze na Steamu, kde se reportují cheateři, tak bych tam nechal Photon Cloud a čekal jak moc budou podvádět.
K osvětlení, díky, ceníme si toho. Zkusíme. _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 1. červen 2015, 07:54:16 Předmět: |
|
|
Pridal som hore malu ukazku spichnutu v PS pre porovnanie ako to clovek vnima. S tym photon to idem risknut aj ja a uvidime ako to pojde. A ako na photone ti hraci podvadzaju? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
GrenadeMadness
Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 1. červen 2015, 08:03:06 Předmět: |
|
|
Dík za ukázku, zkusíme.
K tomu podvádění, spolupracoval jsem poslední roky s AldaGames a s cheatrama sme se potýkali v každé hře, konkrétně Defend Your Life - na to je několik hacků s upraveným kódem.
Jednoduchost s jakou se dá DLL z Unity rozložit zpět na kód je taková, že to zvládne i lama. Nevím jak je to teďka s IL2CPP, ale starej překladač vzal všechen uživatelskej kód co je v Unity a zkompiloval do DLL. Takže stačilo disassemblovat DLL, exportovat jako Visual Studio projekt a upravit si co chci a potom to zkompilovat jako DLL a nahradit ve hře.
Takže si dokážu představit, že když by se hra stala slavnou, tak si hráči můžou patchnout u sebe DLL a naprosto ostatním hru zkazí, protože nebude detekční algoritmus na to je vyřadit ze hry.
A taky co jsem zkoušel, tak pokud mám nainstalovanou hru ve Steamu a patchnu její data, tak dokud neproběhne aktualizace od vývojáře, tak si můžu dělat co chci za změny. (Testoval jsem to na vyvíjené hře, pokud nemám pravdu, budu rád když to někdo vyvrátí.) _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/
Naposledy upravil GrenadeMadness dne 1. červen 2015, 08:33:05, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 1. červen 2015, 08:08:57 Předmět: |
|
|
Diky. Tak toto je dost desiva predstava. Asi proste dam ludom moznost takehoto hraca bez milosti kicknut. Niektore hry to maju vyriesene tak ze cekuju kazdy subor pri spusteni ale to na steame asi nemaju v zaklade Ale ked niekto chce podvadzat tak sa tomu asi clovek nevyhne. Jedina ochrana je potom asi uplne banovat ludi podla steam id. Alebo vydavat update kazdy den _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. červen 2015, 08:34:24 Předmět: |
|
|
GrenadeMadness napsal: |
A taky co jsem zkoušel, tak pokud mám nainstalovanou hru ve Steamu a patchnu její data, tak dokud neproběhne aktualizace od vývojáře, tak si můžu dělat co chci za změny. |
Jj, je to tak, nainstalovaná herní data jde upravovat, já tak instaloval nějaké neoficiální módy nebo patche třeba do GTA.
Jinak nesetkali (jste) se v Alda games i se score hacky na Androidu? U každé naší hry to bylo, tak jen přemýšlíme, jestli se 1) někdo drbal s modifikací hry, 2) disassembloval hashovací funkci pro kontrolu dat odesílaných na server, 3) nebo existují memory trainery jako na PC (proti těm by se ale mělo dát relativně snadno chránit častou dynamickou realokací objektu s proměnnými, případně udržováním redundantních kopií a vyhodnocování kolize). |
|
Návrat nahoru |
|
|
GrenadeMadness
Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 1. červen 2015, 08:38:09 Předmět: |
|
|
Hacky byly snad uplně na všechno. Inappy(iOS + Android), a dál co pamatuju tak to většinou byly upravený binárky.
Tady je například komplet upravená binárka s shortcuts na cheatování který tam někdo přidal.
http://www.hackedarcadegames.com/game/20329/Defend-Your-Life.html
Ale jak říkám, nevím jestli už to aspoň trošku nestížili, že je to překompilovaný do assembleru tím IL2CPP. _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 1. červen 2015, 12:39:05 Předmět: |
|
|
Planujete v dohladnej dobe aj nejake test demo pre tunajsiu komunitu? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
GrenadeMadness
Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 1. červen 2015, 13:40:15 Předmět: |
|
|
RS napsal: |
Planujete v dohladnej dobe aj nejake test demo pre tunajsiu komunitu? |
Určitě, až vyfixujem zásadní bugy tak sem hodím nějakej build _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|