Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 14. duben 2014, 13:57:17 Předmět: |
|
|
Takže teďka bojujete s tím, aby ji lidé zkusili (lepší grafika), až pak budete bojovat s hratelností? Už se těším. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 14. duben 2014, 21:13:22 Předmět: |
|
|
2Ladis: s tym ovladanim vo FireLords .... zazraky na mobiloch sa robit nedaju, dali sme tam najlepsie ake slo kludne navrhni lepsiu variantu a zapracujeme to. My sme dokonca to ovladanie menili po nejakych prvotnych odozvach od hracov a potom uz sa nik nestazoval.
Co sa tyka Scarab Tales, to je ciste vec nazoru, na zaciatku su samozrejme jednoduchsie puzzly ale casom sa to zozlozituje a pribudaju nove prvky takze ak si to presiel cele a zdalo sa ti to jednoduche ci nudne tak klonuk dole....na Scarab Tales mame praveze vyborne odozvy od hracov co takyto druh hier hraju a je to 99% vsetko pozitivne.
Ja osobne povazujem ST za nasu najlepsiu a najprepracovanejsiu hru po vsetkych strankach. Z odstupom casu by sme este vedeli zlepsovat nieco ale nie je dost hracov aby to malo vyznam. ST je priklad hry kde sme si skutocne dali zalezat , ocakavania boli velke, hra mala dobre ohlasy aj nejaku cenu vyhrala ale predajov (narozdiel od warezu) bolo malo. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 14. duben 2014, 22:05:53 Předmět: |
|
|
@DespeRadoX: joo warez, to je peklo. Lidi misto 25ti kc, si radsi najdou hru na warezu, a pak se divi, ze se nedelaji dobre hry... kdyz je ani nepodpori...
:/ je to bida... |
|
Návrat nahoru |
|
|
MirekDusin
Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 17. duben 2014, 01:07:13 Předmět: |
|
|
Hmm, nejsmutnější je, že aktuálně nejhratelnější hry na iOS a Androidu jsou emulace GBA titulů. V poslední době nevyšlo nic, co by vůbec stálo za hřích. Všechno jsou to rychlokvašky s otravným f2p modelem, tisícerou kopií nějaké profláklé mechaniky a kýčovitým casual vzhledem. Když porovnám dvoumegovou GBA hru, ve které mám odehráno nějakých 60 hodin a stále mě to motivuje hrát dál, s aktuálním balastem na AppStoru, jímá mě deprese. Bohužel aby se taková hra zaplatila, tak by musela stát alespoň tolik, kolik originální kazeta pro GameBoy a k tomu při aktuálních podmínkách na obou storech nemají vývojáři chuť, ani odvahu. AppStore a Android Market začínají požírat sami sebe. Jeden z dobrých příkladů, že neviditelná ruka trhu rozhodně není všemocná. _________________ @bluepulsargames
@oooomaaaar |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 27. červen 2015, 19:58:51 Předmět: |
|
|
Ahoj kolegové, možná jste už někteří zaregistrovali, že nám Scarab Tales také prošly greenlightem a budeme je vydávat 1. července na Steamu:
http://playito.com/scarab-tales-on-steam/
Teď se snažíme o nějaký marketing, jednou ze snah je kampaň na Thunderclapu. A tam bychom teď potřebovali vaši podporu!
Pokud máte účet na Twitteru, Facebooku, Tumbleru (nebo nejlépe všech najednou ), klikněte prosím na odkazu níže na "support with":
https://www.thunderclap.it/projects/28312-scarab-tales-on-steam-july-1
Pokud se takovýchto podporovatelů najde do 1. 7. alespoň 100, Thunderclap vaším jménem pošle v nastavený čas naši zprávu o tom, že prodej Scarab Tales byl zahájen.
Případně také prosíme o retweet a share těchto příspěvků, kde k tomu vyzýváme:
https://twitter.com/playito/status/614796207341326336
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=908706082504269&id=429999090374973
Díky moc a pánbůh vám to oplať na dětech!
A kdo byste měl zájem hru zkusit, napište do zpráv a pošleme Steam klíč. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 28. červen 2015, 12:52:46 Předmět: |
|
|
Jak dlouho budete tuhle hru ždímat? Pokud se její vývoj nezaplatil doteď, tak teď už bych s tím moc nepočítal . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 28. červen 2015, 16:31:37 Předmět: |
|
|
Ladisi, jako vždy díky za zájem! Thunderclap asi nějak blbne, protože tvůj support tam přidaný zatím nikde nevidím. :/
Co se týče off topic dotazu, četl jsi celé tohle vlákno? Zásadní problém je, že se o tvé hře nikdo nedozví, a to byl i případ ST. Na Steamu máš do začátku nějaké imprese a větší šanci, že o tobě napíší a někdo se s tebou baví (už máme nabídky z bundlů atd.), tedy teprve teď ta hra bude vydaná před nějakým větším publikem. Ždímání to bude tak za rok, až ji budeme cpát právě do různých bundlů a výprodejů, zatím jsme ještě ani nezačali. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 29. červen 2015, 09:25:21 Předmět: |
|
|
Tak máte tam support - držím palce - doufám, že mě ta app neudělá bordel na FB a Twittru;) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. červen 2015, 10:21:20 Předmět: |
|
|
Díky moc tobě i dalším za podporu.
Ta povolení pro TW/FB sice vypadají nehezky, ale je to podle všeho jen důsledek toho umožnění odeslání jednorázového příspěvku (holt to patří do většího balíku permissions). Thunderclap používají i velké weby a kampaně a nemáme zprávy o tom, že by někdy ta povolení zneužili pro jiný než uvedený účel. |
|
Návrat nahoru |
|
|
N0081K
Založen: 24. 07. 2014 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 29. červen 2015, 10:23:27 Předmět: |
|
|
Tak máte to tam, snad vám to vyjde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 30. červen 2015, 18:29:23 Předmět: |
|
|
Tak máte ještě můj "clap". ale dosah jsem vám moc nezvětšil. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 7. červenec 2015, 23:58:25 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Ahoj kolegové, možná jste už někteří zaregistrovali, že nám Scarab Tales také prošly greenlightem a budeme je vydávat 1. července na Steamu |
Super, jsem zvědavý. Mimochodem nechcete to hodit i na GOG když už to dávate na Steam?
[můj oblíbený OT]:
Steam nemám rád a kupuji tam jenom věci, co neseženu na GOGu.
Jsou sice DRM free (jako hráč vítám), ale upřímně kdo chce krást, tak bude tak jako tak a nic mu v tom nezabrání.
Akorát nevím, kolik mají procent na trhu, naposledy ve srovnání se Steamem to nebylo nic moc...
GOG má už i vlastního klienta (který narozdíl od Steamu nemusím vypínat, když chci instalovat nový GPU driver
Jestli by se to vám jako vývojářům vyplatilo, nevím...
EDIT: jak tu nedávno proběhla polemika na téma refunds, tak GOG je nabízí už delší dobu (a nikdy jsem nic nevracel) |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 8. červenec 2015, 00:18:35 Předmět: |
|
|
Tak koukám, že jste si s tím dost vyhráli
Měl bych jenom jednu malou technickou připomínku:
Pokud už nehodláte defaultně zapínat vsync, bylo fajn tam mít aspoň limiter,
pak mi to nebude žhavit GPU na 5ti násobek nezbytného a CPU si taky odpočne (3 cores na max myslím taky není potřeba)
a nebudu poslouchat větrák místo hudby - ok trochu přeháním
Ale nevím, jak moc je toto v režii Unity, samozřejmě vsync si zapnu přes nV control panel. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kerekes
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 57
|
Zaslal: 8. červenec 2015, 06:11:21 Předmět: |
|
|
Mate na konte peknu zbierku hier, co iste zabralo kopu casu. Robite to len popri nejakom inom jobe/vo volnom case, alebo ste studio na plny uvazok? Dasa tym uzivit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|