Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 29. červen 2015, 08:38:52 Předmět: Unity StandAlone Gui problem |
|
|
Zdravim,
chcel by som sa opytat ci niekto neriesil podobny problem. Mam Buttony v tom novom Unity gui a v okne a editore funguje vsetko ok. Ale akonahle je to pustene v full screen v hocijakom rozliseni tak mys reaguje ako keby boli buttony posunute viac do strany a neviem co s tym je to dost velky problem. Proste aby som klikol na button tak musim kliknut vedla do prazdnoty. Stretol sa niekto s tymto?
Dik _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 3. červenec 2015, 10:55:08 Předmět: |
|
|
Nikto neporadi?
vo fullscreen to ide jedine korektne v nativnom rozliseni
ukazka problemu v obrazku:
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 3. červenec 2015, 15:36:35 Předmět: |
|
|
reportol som to ako bug pretoze to tak vyzera. V okne to ide na akomkolvek rozlisku. Iba fullscreen ma problem. Skusal som rozne veci s canvasom a nic nepomohlo. Proste to vyzera na bug. Kliknut na to ide ale ked sa roztiahne obraz , roztiahne aj to gui ale aktivne zony sa nejak vychylia. PS: mozn je to prechodom na novu verziu unity, v starej to nebolo _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 06:14:02 Předmět: |
|
|
To som sam kto ma tento problem s modern gui vo full screen? To vazne nikto nema tento problem s unity5? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 09:28:42 Předmět: |
|
|
Jak máš nastaven canvas atd. ?
Já sice nepoužívám pseudo 3D gui , ale pouze 2D a problémy nemam - jen si hlídám scale.
Canvas:
Render Mode - Screen Space - Overlay
PIxel Perfect - off
Sort Order - 0
Canvas Scaler:
Ui Scale Mode - Scale With Screen Size
Reference Res - 1920*1080
Screen Match MOde - Expand
Reference Pixels Per - 100
A dokud jsme neměl ve scriptu hlídání canvas scale tak se to rozbíjelo při změně rozlišení.
tj. něco takového tam mám:
public CanvasScaler GUIscaler;
GUIscaler.referenceResolution = new Vector2( Screen.width, Screen.height);
Ale nevím zdali to pomůže tvému problému, když máš Render mode -> screen space - camera _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 10:31:13 Předmět: |
|
|
Skusal som aj tvoje nastavenia a presne to iste, dokonca aj ked scriptom menim scaler. Aku mas presne verziu unity? Lebo toto je cista haluz
Skusal si davat napriklad na full screen rozlisenie 1024x 768? proste uplne ine aspect ratio ako mas obrazovku? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 10:42:27 Předmět: |
|
|
Mám poslední - 5.1.1f1 - to bude něco s tím "screen space - camera" - takže moc nepomohu:( _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 10:45:29 Předmět: |
|
|
Problem je v tom ze ja to mam nastavene ako si pisal tj
Screen Space - Overlay a stale. A skusal si to v tom rozliseni 1024x768 na fullscreen? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 10:53:50 Předmět: |
|
|
Skusil som sem prilozit spustitelnu ukazku ako sa mi to chova
http://www.lhgamestudio.com/server/TZB/TestGui.zip
Problem vo fullscreen ked je iny stranovy pomer ako pomer obrazovky.
Este ma napadlo nebude to windowsom 8.1?
Edit: Takze overil som to na win 7, robi to taktiez. Proste akonahle je iny stranovy pomer rozlisenia ako stranovy pomer obrazovky tak to robi vo fullscreen tu hnusnu chybu. Taktiez som skusal aj cisty novy unity projekt a robit to tam tiez _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 11:24:25 Předmět: |
|
|
No tak:
windowed mode - ok
full screen native - ok
full screen nonnative - fail
Jak mas nastevene rectransform pro button?
Nastavujes i pivoty a pozice (pres shift a alt na stejnou pozici ?)
Me toto butony nedelaji tedy v zadnem vyse uvedenem pripade. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 11:30:45 Předmět: |
|
|
No nastavil som to rovnako ako ty a fail.
Ale prisiel som na iny sposob: Proste nastavil som mu Direct X 9 natvrdo miesto 11 a tam ked je fullscreen v inom pomere ako obrazovka tak to neroztiahne na celu obrazovku ale su po stranach kus cierne okraje odpovedajuce zmene ratia. Vtedy to pracuje ok aj vo fullscreene _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 11:34:38 Předmět: |
|
|
RS napsal: |
No button rect transform ma kazdy button iny podla toho ako ho treba umiestnit. Pivot je normalne na stred.
Ty to mas ako? |
Pivoty altshift mam stejne jako zakladni - samotne butony bych na stred nedaval.
Tj udelal bych si kontainer na buttony - ten bude na stred (vse) a do nej samostaten butony a uz pozicoval presne - treba nahoru na stred atd. Ai je nemas v kontaineru a to muze delat ten problem. A ten container by nemel mit scale atd vse ciste hodnoty. (viz muj container) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 10. červenec 2015, 11:43:52 Předmět: |
|
|
Kontajnery pouzivam aj teraz. Ale skusil som to nastavit ako mas ty a fail
Takze zatial to vidim asi jedine na tu DX9 _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|