.[ ČeskéHry.cz ].
Unity StandAlone Gui problem

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 29. červen 2015, 08:38:52    Předmět: Unity StandAlone Gui problem Odpovědět s citátem

Zdravim,

chcel by som sa opytat ci niekto neriesil podobny problem. Mam Buttony v tom novom Unity gui a v okne a editore funguje vsetko ok. Ale akonahle je to pustene v full screen v hocijakom rozliseni tak mys reaguje ako keby boli buttony posunute viac do strany a neviem co s tym je to dost velky problem. Proste aby som klikol na button tak musim kliknut vedla do prazdnoty. Stretol sa niekto s tymto?

Dik
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 10:55:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Nikto neporadi?

vo fullscreen to ide jedine korektne v nativnom rozliseni

ukazka problemu v obrazku:


_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 14:08:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže fullscreen natívne rozlišenie ide, aj okno (lebo to je vždy 1:1), ale roztiahnuté nie, hej?
Vzdialene podobný problém som našiel iba tu: http://answers.unity3d.com/questions/815044/unity-46-button-is-not-working.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 15:36:35    Předmět: Odpovědět s citátem

reportol som to ako bug pretoze to tak vyzera. V okne to ide na akomkolvek rozlisku. Iba fullscreen ma problem. Skusal som rozne veci s canvasom a nic nepomohlo. Proste to vyzera na bug. Kliknut na to ide ale ked sa roztiahne obraz , roztiahne aj to gui ale aktivne zony sa nejak vychylia. PS: mozn je to prechodom na novu verziu unity, v starej to nebolo
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 06:14:02    Předmět: Odpovědět s citátem

To som sam kto ma tento problem s modern gui vo full screen? To vazne nikto nema tento problem s unity5?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 09:28:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak máš nastaven canvas atd. ?

Já sice nepoužívám pseudo 3D gui , ale pouze 2D a problémy nemam - jen si hlídám scale.

Canvas:
Render Mode - Screen Space - Overlay
PIxel Perfect - off
Sort Order - 0

Canvas Scaler:
Ui Scale Mode - Scale With Screen Size
Reference Res - 1920*1080
Screen Match MOde - Expand
Reference Pixels Per - 100

A dokud jsme neměl ve scriptu hlídání canvas scale tak se to rozbíjelo při změně rozlišení.

tj. něco takového tam mám:

public CanvasScaler GUIscaler;
GUIscaler.referenceResolution = new Vector2( Screen.width, Screen.height);

Ale nevím zdali to pomůže tvému problému, když máš Render mode -> screen space - camera
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 10:31:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Skusal som aj tvoje nastavenia a presne to iste, dokonca aj ked scriptom menim scaler. Aku mas presne verziu unity? Lebo toto je cista haluz
Skusal si davat napriklad na full screen rozlisenie 1024x 768? proste uplne ine aspect ratio ako mas obrazovku?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 10:42:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám poslední - 5.1.1f1 - to bude něco s tím "screen space - camera" - takže moc nepomohu:(
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 10:45:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Problem je v tom ze ja to mam nastavene ako si pisal tj
Screen Space - Overlay a stale. A skusal si to v tom rozliseni 1024x768 na fullscreen?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 10:53:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Skusil som sem prilozit spustitelnu ukazku ako sa mi to chova

http://www.lhgamestudio.com/server/TZB/TestGui.zip

Problem vo fullscreen ked je iny stranovy pomer ako pomer obrazovky.
Este ma napadlo nebude to windowsom 8.1?

Edit: Takze overil som to na win 7, robi to taktiez. Proste akonahle je iny stranovy pomer rozlisenia ako stranovy pomer obrazovky tak to robi vo fullscreen tu hnusnu chybu. Taktiez som skusal aj cisty novy unity projekt a robit to tam tiez
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 11:24:25    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak:

windowed mode - ok
full screen native - ok
full screen nonnative - fail

Jak mas nastevene rectransform pro button?

Nastavujes i pivoty a pozice (pres shift a alt na stejnou pozici ?)
Me toto butony nedelaji tedy v zadnem vyse uvedenem pripade.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 11:30:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Zde moje nastaveni.

Canvas -> Container na Buttony -> samotny button


_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 11:30:45    Předmět: Odpovědět s citátem

No nastavil som to rovnako ako ty a fail.

Ale prisiel som na iny sposob: Proste nastavil som mu Direct X 9 natvrdo miesto 11 a tam ked je fullscreen v inom pomere ako obrazovka tak to neroztiahne na celu obrazovku ale su po stranach kus cierne okraje odpovedajuce zmene ratia. Vtedy to pracuje ok aj vo fullscreene
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 11:34:38    Předmět: Odpovědět s citátem

RS napsal:
No button rect transform ma kazdy button iny podla toho ako ho treba umiestnit. Pivot je normalne na stred.

Ty to mas ako?


Pivoty altshift mam stejne jako zakladni - samotne butony bych na stred nedaval.

Tj udelal bych si kontainer na buttony - ten bude na stred (vse) a do nej samostaten butony a uz pozicoval presne - treba nahoru na stred atd. Ai je nemas v kontaineru a to muze delat ten problem. A ten container by nemel mit scale atd vse ciste hodnoty. (viz muj container)
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2015, 11:43:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Kontajnery pouzivam aj teraz. Ale skusil som to nastavit ako mas ty a fail Very Happy

Takze zatial to vidim asi jedine na tu DX9
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna