Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
aliasals
Založen: 20. 05. 2011 Příspěvky: 10 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: 22. červenec 2015, 15:47:05 Předmět: C++ OpenGl Game Engine |
|
|
Ahoj lidi, neznáte náhodou nějaké dobré odkazy jak vytvořit game engine?
Jaké mám "požadavky" na engine:
Napsaný v C++
OpenGL (a OpenAL)
*.obj mesh modely (myslím, aby šli načítat *.obj mesh modely)
Armatury
Materiály (stačí jednobarevné plochy. Bitmapy, normal mapy a tak nejsou nutné)
Nasvícení
Audio
To je asi tak vše. Game Enginy jako Cry, nebo unreal jsou vynikající, ale potřebuji si vytvořit něco specifického. (Jako Warscape Engine v sérii TotalWar)
Mockrát díky
(Jop, v oblasti game development jsem relativně začátečník, tak mi prosím vás nenadávejte do ___ nebo do ___ ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 22. červenec 2015, 15:52:58 Předmět: |
|
|
Předně bych se znovu podíval po existujících enginech. Pak když žádný nevyhovuje, tak kouknout po knihovnách, z kterých by si co největší část enginu poskládal hotovým cizím kódem (SDL, OBJ loadery, nějaké 3D knihovny nad OpenGL na tvoje situace, ...). Zbytek už samo doprogramovat sám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
gindar
Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. červenec 2015, 09:09:42 Předmět: |
|
|
Taky potřebuješ nějaké počítání: http://www.flipcode.com/documents/matrfaq.html *Eulerovy úhly vynech, to je na draka. Na tu matiku samozřejmě můžeš použít nějakou knihovnu. Nakonec se to vyplatí, protože může bejt napsaná tak, aby používala nějaký modernější instrukce, který sám těžko budeš řešit (pokud v tom teda nejsi kovaný). Ale neni až takový problém (ani prohřešek) si na to taky napsat sám.
A musím říct, že pokud potřebuješ opravdu něco jednoduchého a šitého na míru, tak ses rozhodl dobře :-). Užiješ si spoustu zábavy a vpodstatě to můžeš mít i relativně rychle hotový. Mám teď v práci to štěstí, že taky píšu původní kód od začátku a je to prostě bomba! :-).
Ladis napsal: |
Zbytek už samo doprogramovat sám. |
To je zbytečný, dělat to sám. Lepší je zadat to celý sekretářce, aby to vygooglila a polepila dohromady. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
aliasals
Založen: 20. 05. 2011 Příspěvky: 10 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: 23. červenec 2015, 13:35:49 Předmět: |
|
|
Díky za rychlou odezvu a supr odkazy |
|
Návrat nahoru |
|
|
|