Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sysel
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 129 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 8. prosinec 2007, 21:12:49 Předmět: Battle Bottle - 2D střílečka z BG 2007 |
|
|
Na enginu připravovaného Project Ignis jsme pro BG 2007 vytvořili akční 2D střílečku, umístěnou na 9. místě v kategorii PC hry. Stahujte, vyzkoušejte, pište kritiku!
K dispozici zde je verze 1.01, s poopravovanými chybami a pár vylepšeními oproti verzi z BG.
Princip hry:
V po sobě jdoucích 4 misích musíte ochránit lahev Becherovky před zničením. K dispozici máte stacionární kanón se dvěma mody střelby. Mezi misemi můžete za získané finance nakupovat vylepšení kanonu a základny.
Ovládání:
Levé tlačítko myši - primární zbraň
Pravé tlačítko myši - sekundární zbraň
Prostřední tlačítko myši - plasmová zbraň (je-li koupena)
ENTER - meteorická bouře (je-li koupena)
Požadavky
DirectX9.0c, 128 MB RAM, 800 MHz CPU, 3D gfx.
Stáhnout:
>>> Download (7 MB)<<<
Prosím všechny, kteří hru důkladněji vyzkouší, aby sem napsali své názory a kritiku. Rádi se poučíme z chyb a necháme se inspirovat v zájmu připravovaného Project Ignis , který je postaven na stejném enginu (byť se jedná o projekt nesrovnatelně rozsáhlejší).
Tedy: předem díky za konstruktivní připomínky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 8. prosinec 2007, 21:37:14 Předmět: |
|
|
Zkoušel jsem jen krátce, takže stručně - grafika i engine ucházející, jen mi občas problikává obrazovka, možná je tam konflikt s asphyre vůči desktop sidebaru co mám ve Windows, mám dojem, že mi to kdysi v mém enginu v Delphi taky blblo. Trochu bych možná změnil UI menu, aby se po kliknutí na novou hru objevila rovnou další obrazovka a ne jen ta tlačítka dole.
Přímo ve hře by to pak chtělo ještě trochu okořenit ty létající jednotky a pozadí, je to takové monotónně nasvícené, chybí tomu dojem plastičnosti (dívám se, že stejně to zatím máte i v tom Projektu Ignis). Pokud by to nebyl moc zabiják výkonu, tak bych být vámi zkusil nějaký alpha blending větších textur typu mlhovin, obláčků, před a pod ostatní sprity, trochu s nimi hýbat, prolínat je, aby to dodalo takový 3D efekt. Podobně možná nasvětlovat ty sprity (tint, plynule měnit nějakou barvu). _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 9. prosinec 2007, 03:24:12 Předmět: |
|
|
Omlouvam se za mensi OT, chapu ze screeny z noveho projektu ignis jsou proste jen tak, aby se nereklo, ale neda mi to... Anglictinu pouzitou v te hre radeji prekontrolujte, na screenech (byt to je asi jakasi obdoba lorem ipsum) jsou zakladni chybky v gramatice
Jinak drzim pesti at vam to vyjde, preji hodne nervu pri vyvoji a good luck! |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 9. prosinec 2007, 12:49:12 Předmět: |
|
|
Hra je pekna, ale nabizi toho proste moc malo..
OT: jak vis, ze skoncila na 9. miste, ono je nekde celkove poradi? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sysel
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 129 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. prosinec 2007, 21:27:55 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
Hra je pekna, ale nabizi toho proste moc malo..
OT: jak vis, ze skoncila na 9. miste, ono je nekde celkove poradi? |
Můžeš to nějak specifikovat - taky mi přijde, že by tam mohlo být něco víc, ale už nevím co )
ad OT: je to na stránkách becherovky u každé hry napsané, to pořadí
Zapytchu: angličtinu zkontrolujeme důkladně až před vydáním, ale díky za upozornění
Mem: díky za nápady, s tou plasticitou je to fakt... nějaké mlhoviny v ignisu budou, takže to snad bude lepší příště |
|
Návrat nahoru |
|
|
|