Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 3. září 2015, 08:59:26 Předmět: |
|
|
Pěkně si pokročil. Vypadá to zajímavě. Určitě vyzkouším. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 3. září 2015, 09:08:12 Předmět: |
|
|
Presne tak gratulacia! _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 5. září 2015, 08:18:10 Předmět: |
|
|
Díky všem!
--------------
Někdo toto bude brát jako mega fail a velmi velmi špatné PR.
Ale já razím cestu nelhat a nedělat falešné načančané PR.
Proto jsem i tyto videa od testera pustil ven mezi fanoušky.
Jakékoliv lhaní a klamání se stejně vrátí formou negativního hodnocení a refundem.
Na druhou stranu pokud bude točit dál, tak bude vidět jak se vše ladí - updatuje.
Všichni testeři mají povoleno dělat videa i screeny dle libosti.
------------
"Jak nejlépe sbírat bugy od testerů? Mimo klasické cesty se hodně osvědčuje i sledování jejich gamesplay videí. Jeden z testerů se rozhodl dělat záznamy. Které sice nejsou moc reprezentativní, ale na druhou stranu ukazují postup a pro nás to nejdůležitější - jasně vidíme dané problémy chování hry a všech bugů (kterých je a bude hodně). Na druhou stranu je vidět i progres updatu hry s každým dalším videem od testera, který si na to založil speciální kanál. Takže nečekejte žádné načančané videa s úžasným komentářem, ale spíše prezentaci bugů a jejich ladění. "
http://youtu.be/wjH_kHVZzaI
http://youtu.be/3NnimIfaDUE _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. září 2015, 13:36:07 Předmět: |
|
|
Tak anketa dala jasně najevo co je třeba udělat.
Doufal jsem že boj/smrt lidi odsunou No tak jako tak je nutné udělat vše.
No a dle toho už je i první ovoce...
Boj byl implementován - sice to není 100% OK - ale lepší jak nic - a pro early dostačující.
Ukázka zde (postava neumře když klesne HP na 0% - na smrti se pracuje):
https://youtu.be/ip_UFBB1-3k
No další nové / fixnuté věci:
Je toho spousta - testeři testují a reportují.
1) Anomalie už dávají rewardy.
2) Kompletně přepsaný systém na řízení hudby a zvuků - a jako je to poznat - atmosféra zase o pár % nahoru (mám z toho fakt radost i z toho základního boje - prostě se to vše začíná dobře rýsovat a u mne se zvedá morálka a pomalu klesá depka;) )
3) a tuna dalších
Včera jsem si dal zase hodinku ve hře - jen tak chodit zkoumat nové ozvučení atd. A mám z toho dobrý pocit - jsem spokojen - a pod toto se mohu podepsat (což je pro mne asi to nejdůležitější). _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 10. září 2015, 17:41:52 Předmět: |
|
|
To víš, smrt je důležitá. Hra, ve které nemůžeš prohrát, není podle některých definicí ani hrou
Myslím, že i to tě vzpruží hned, jak to doimplementuješ. Minimálně naší hře to hodně pomohlo. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 16. září 2015, 10:16:45 Předmět: |
|
|
Menší report stavu.
Early Access měl být spuštěn 8.9. - což se nakonec ukázalo jako nereálné datum.
Proto byl posunut na čas mezi 21.9. - 5.10. tipuji že 5.10. je teď hodně reálné.
Sice nebude asi nějaký trailer - jelikož prvních 14dní chci spíše potichu hru nechat fungovat (potichu = nedělat až moc hype jen soc. sítě atd. - jako na co taky dělat hype na alfa verzi že )
Z mého pohledu je nutné dořešit zásadní věci (které jsou buď postaru nebo vůbec nejsou implementovaný jako celek). K tomu bylo i to hlasování. No a jak to vypadá teď ?
1) Boj - je implementovaný a nějak funkční - není to 100% ono ale prostě dá se bojovat, je pocit nebezpečí + je možné vybrat loot z potvor (kůže, maso)
2) Smrt - funkční - logika oživení není přesně dle mé představy (schází manipulace s DNA) ale pro základ je to OK. Jako jelikož je to NI a jsem to já(blázen), tak logicky není smrt formou - umřeš - klik respawn někde na nějakém místě. Ale po smrtí se postava převtělí do robůtka A2-A (už to není PPB;) ) (sice je přeskočen krok vzití vzorku DNA a věcí - to bude postupem času), a jako robůtek je nutné se dopravit k nejbližší klonovací stanici a tam si u terminálu vyrobit nového klona...
3) Character okno - není to jen o statistikách (což funguje OK a stačilo by udělat jen facelift) atd. ale hlavně o systému vybavení postavy - pracovně to už funguje modely se přehazují korektně atd. (což tedy nebyla sranda udělat script co přehazuje bone atd.). Funkčně ingame taky. Ještě tomu dám nový vizual a hlavně nové recepty na výrobu atd.
Méně podstatné ale co se stihne do 5.10. tak bude fajn:
4) Nové ovládání robutka - aktuálně jede na rok starých prototyp scriptech a UI.
5) Obchod mezi hráči pomocí aukce přes terminál
No a během toho všeho se pořád něco ladí, opravuje, vylepšuje a přidává.
Totálně tento stav vývoje nesnáším na jednu stranu:)
Skončilo nějaké to - jo zkusím toto - jo funguje to ok. Aby to vše do sebe opravdu zapadlo a byla to opravdu hra a hratelná, tak je to děs a to to ladím jen pro alfa verzi - ne nadarmo se říká, že 90% je easy ale posledních 10% sežere nejvíce času a někdy rozhodí i celou hru;)
Na druhou stranu mám čím dál tím lepší pocit - a jsem spokojen, když vidím že pod rukama něco vzniká a už to má hlavu a patu - sice pořád alfa ale hodně věcí je funkčních a dá se na nich dál pracovat.
Když to teď nějak sesumíruji v číslech tak pro early access (alfa verzi) bude/je:
cca 250 ingame itemu (pořád to roste nahoru)
cca 100 stavebnich dilu (tady je stop stav - sice mam asi dalších 50 ready, ale přidat je do hry je práce na týden/dva - bude v updatech)
cca 50 receptu (pořád to roste nahoru)
cca 20 profi hudebnich skladeb pro podkres atmosfery - tvořených přímo pro projekt
5 anomalii (jiných svetu - kde jsou zakladni rewardy - explore)
64km svet (pro Alfa verzi "jen" 64km)
zmeny pocasi (déšť, sníh v horách, zvedání větru atd.)
na 90% lze provadet interakce na okolní objekty (flora, fauna) - nejsou to jen kulisy
4 potvory (je jich malo, ale mam jich asi dalsich 50 co cekaji jen na to dat je do hry)
Tak snad to bude stačit  _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 19. září 2015, 16:00:15 Předmět: |
|
|
Mazec, libí se mi to.. toto se ti opravdu povedlo těším se až hra bude ve finále. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 24. září 2015, 11:16:17 Předmět: |
|
|
Renie - díky;)
-----------
Pokud tu je někdo, kdo chce vidět jak vypadá alfa test Novus Inceptio verze před spuštěním early. Tak má možnost - 8 hodin včerejšího live streamu (netočil jsem já, ale jeden z hlavních testerů). Práce bude jak na kostele ještě, ale od toho ty early verze jsou...
http://www.twitch.tv/sheeeepa/v/17391287 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 25. září 2015, 09:07:27 Předmět: |
|
|
Nic není jednoduché - finální schvalování na steamu se seklo.
"Hi there,
This all looks great. I would, however, suggest that you have a native English Speaker proof-read your description and your Early Access description.
It's very clear that you put a lot of thought behind how you conveyed Early Access to the community, but a fair amount of it reads oddly--just due to word choices and terms that don't seem to translate very well. The substance of your Early Access description is great--it just needs a little work to read well."
Mám to tam trošku moc komplikované ty texty pro angličtinu - ale už je to na korektuře u lidi co žijí v US.
Pozitivní na tom je, že to opravdu někdo ve Valve čte a neschvalují to jen tak aby se neřeklo. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 25. září 2015, 16:44:20 Předmět: |
|
|
A tohle dokonce ani nevypadá jako předgenerovaná zpráva. Skutečně ti dávají dobré rady. Respekt Valve. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 29. září 2015, 20:55:06 Předmět: |
|
|
Vypada to opravdu perfektne. Od doby co jsem tu psal naposled se to posunulo milovymi kroky vpred. Respekt.
Ale proc pisu. Dival jsem se na video, ktere je na Steamu, a nemuzu se zbavit dojmu, ze je to cele trhane. Mozna je to spatnyma kodekama, nebo neco nepodporuje muj HW, ale ostatni videa ze Steamu mi bezi normalne. Taky mi pripada, ze v case 0:06 se jako by zmeni kvalita kodeku a vsechno je vic rozmazane.
Ale mozna uz jen spatne vidim  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. září 2015, 21:02:30 Předmět: |
|
|
Změnu v kvalitě na 0:06 nevidím.
Ale je fakt, že video je trochu trhané a pomohlo by mít kameru na nějaké křivce než to řídit ručně. Nebo se vyhnout těm pohybům kamery, kde to vypadá blbě.
Jako vždy držím palce! _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|