.[ ČeskéHry.cz ].
Rozlišení textur při tvorbě

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 4. listopad 2015, 18:13:41    Předmět: Rozlišení textur při tvorbě Odpovědět s citátem

Mám dotaz ohledně rozlišení textur. Momentálně to dělám tak, že je dělám ve 4k (4096x4096) a pak je při případném buildu zmenším. Můžou při takovýchto manipulacích třeba o něco ujet UV nebo může nastat jiný problém? Ve výsledku se může stát, že budou stačit i 512 nebo 256. Opomeňme pro tuto chvíli, že pro tvorbu 4k textury je třeba víc času apod. To teď neřeším. Problém je, že nevím jaká bude potřebná velikost při buildu a je lepší je zmenšovat než je dělat celý znovu kvůli nedostatečným detailům. Projekt je v Unity a i tam zatím všechny textury importuju ve 4k. Jak děláte textury vy? Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 5. listopad 2015, 09:41:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím, že to děláš dobře a že problém s mapováním nastat nemůže.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 5. listopad 2015, 12:28:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak. Originaly velke a nekomprimovane, do runtimu male a komprimovane (BC/DXT podla potreby).
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 5. listopad 2015, 12:45:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, díky chlapi, potěšili jste mě Smile V unity pak dávám každou texturu na advanced a nastavim si všechno tak jak si myslim, že je to správně a nejlepší..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 5. listopad 2015, 12:49:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě k těm originálům: vzpomínám, že grafici si drželi přímo PSDčka ve vysokým rozlišení a v nich byly různý vrstvy a efekty (všechno hezky pojmenovaný). Přepínáním ve Photoshopu pak dělali různý skiny.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 5. listopad 2015, 12:51:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, to znám (teda tu techniku), já to dělám podobně, akorát používam Mari a teď zařínám dost přicházet na chuť Substance painteru a designeru. Tam to jde dělat ve vrstvách taky, je to super..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna