Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 4. listopad 2015, 18:13:41 Předmět: Rozlišení textur při tvorbě |
|
|
Mám dotaz ohledně rozlišení textur. Momentálně to dělám tak, že je dělám ve 4k (4096x4096) a pak je při případném buildu zmenším. Můžou při takovýchto manipulacích třeba o něco ujet UV nebo může nastat jiný problém? Ve výsledku se může stát, že budou stačit i 512 nebo 256. Opomeňme pro tuto chvíli, že pro tvorbu 4k textury je třeba víc času apod. To teď neřeším. Problém je, že nevím jaká bude potřebná velikost při buildu a je lepší je zmenšovat než je dělat celý znovu kvůli nedostatečným detailům. Projekt je v Unity a i tam zatím všechny textury importuju ve 4k. Jak děláte textury vy? Díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 5. listopad 2015, 09:41:21 Předmět: |
|
|
Myslím, že to děláš dobře a že problém s mapováním nastat nemůže. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 5. listopad 2015, 12:28:07 Předmět: |
|
|
Tak. Originaly velke a nekomprimovane, do runtimu male a komprimovane (BC/DXT podla potreby). _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 5. listopad 2015, 12:45:43 Předmět: |
|
|
Super, díky chlapi, potěšili jste mě V unity pak dávám každou texturu na advanced a nastavim si všechno tak jak si myslim, že je to správně a nejlepší.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 5. listopad 2015, 12:49:11 Předmět: |
|
|
Ještě k těm originálům: vzpomínám, že grafici si drželi přímo PSDčka ve vysokým rozlišení a v nich byly různý vrstvy a efekty (všechno hezky pojmenovaný). Přepínáním ve Photoshopu pak dělali různý skiny. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 5. listopad 2015, 12:51:19 Předmět: |
|
|
Jo, to znám (teda tu techniku), já to dělám podobně, akorát používam Mari a teď zařínám dost přicházet na chuť Substance painteru a designeru. Tam to jde dělat ve vrstvách taky, je to super.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|