.[ ČeskéHry.cz ].
The Grail
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 21. říjen 2015, 12:32:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajímavý. 1) V 1. obrázku by ruka držící štít fungovala jako pružina, takže bys mu kopnutím do štítu jen přiblížil štít k tělu. 2) Pokud se to neodehrává v teplých krajích (kde je vše vyschlé), tak oblečení jen tak nezapálíš (musel bys ho postříkat hořlavinou).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2015, 08:43:35    Předmět: Odpovědět s citátem

A tomu, že ten meč hoří, se nedivíš? Je to patrně čarodějný meč a proto asi i borce zapálí :-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2015, 10:08:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Já nemám pocit, že by autor někdy tvrdil, že dělá ultimátní simulátor středověku Very Happy Myslím, že tady nebude realističnost na prvním místě. A ničemu to nevadí.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
XeRi



Založen: 29. 12. 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Valašské Meziříčí

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2015, 10:09:06    Předmět: Odpovědět s citátem

1) Mohl bych udělat, že když hráč kopne do štítu tak nepřítel jen zavrávorá. Jinak spadne.

2) Tím zapálením sem si nebyl jistý jestli se to bude líbit, myslel sem si že by to mohlo "oživit" hru Very Happy Ale dá se to jednoduše zrušit a nechat to jen pro čarodějuv fireball

P.S. Nedělám realistickou simulaci Wink
_________________


https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2015, 13:08:01    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
A tomu, že ten meč hoří, se nedivíš? Je to patrně čarodějný meč a proto asi i borce zapálí Smile

Dlaha napsal:
Já nemám pocit, že by autor někdy tvrdil, že dělá ultimátní simulátor středověku Very Happy Myslím, že tady nebude realističnost na prvním místě. A ničemu to nevadí.

Právě proto se "nedivím", že meč hoří - neberu to jako realistické. Akorát v takovém případě bych tam udělal nějaký záblesk či jiný efekt, jak plamen "přeleze" na oběť. Prostě jasně odlišit realističnost vs. fantasy.


EDIT: Při seknutí ohnivým mečem může třeba v 1/4 případů udělat efekt výbuchu dopadlého fireballu a oběť zapálit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2015, 14:09:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Ajo, takhle si to myslel, to zní líp.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
XeRi



Založen: 29. 12. 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Valašské Meziříčí

PříspěvekZaslal: 4. leden 2016, 22:24:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Po několika nabitých měsících jsem se rozhodl nahrát nové video s novinkama. Bohužel není toho mnoho (ne tolik kolik bych si přál), ale holt člověk nemůže všechno stíhat...


Odkaz zde : https://www.youtube.com/watch?v=gZtqc4zTbr4

Co je nového?
    Nové modely - jak interiér hradu, kovárna + kovadlina,brusné kolo,atd.., šibenice, a další statické prvky. V budoucnu plánuji přidělat další. Rovněž jsem se chvíli trápil s bakováním lightmap v Unity Very Happy



    Nová postava - zkusil jsem přez vánoce vytvořit novou postavu paladina v plné plátové zbroji a s obouručákem v ruce (základní model člověka je dělaný přez makehuman, zbytek hodiny práce v Blenderu Very Happy). Zda se to povedlo, nevím. To musíte posoudit vy Smile



No a to by bylo z novinek nejspíš vše (pokud nepočítám pár nových zvuků). Doufám že se to bude líbit Smile
_________________


https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
XeRi



Založen: 29. 12. 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Valašské Meziříčí

PříspěvekZaslal: 16. březen 2016, 18:10:55    Předmět: Update 16.3 Odpovědět s citátem

Zdravím všechny,
rozhodl jsem se nahrát další video s novinkama, které jsem rozdělil na 3 zásadní.

1. Optimalizace
Posledních pár měsíců jsem se snažil hru optimalizovat. Rovněž jsem úplně překopal skripty pro hlavní kameru kvůli potřebné interpolaci pohybů a rotace, což má za důsledek plynulejší hratelnost a tudíž i o trošku lepší zážitek ze hry.
Jako "testy" jsem nahrál bitvy NPCček a vliv jejich počtu na FPS. Počty byly 30NPC(15vs15), 74NPC(37vs37) a 150NPC(75vs75).

Tyto velké bitvy docela žerou výkon CPU (hlavně fyzika), na což se ještě budu muset pořádně mrknout a zkusit to zlepšit.




2. Testování oculusu
Jelikož jsem měl příležitost vyzkoušet si ve škole oculus rift, tak jsem samozřejmě chtěl otestovat i svou hru. Zajimavý zážitek, ale raději bych to hrál normálně Very Happy
No každopádně jsem to taky nahrál a můžete na to mrknout ve videu Smile



3. Slow-mo efekt a odsekávání části těl [asi 18+]
Trošku sem si pohrál a přidal efekt zpomalení času a možnosti odseknutí části těla nepřítele, jen pokud má hráč plamenný meč.
Nevím jestli to odsekávání byl dobrý nápad, ale viděl jsem to ve více hrách, tak jsem to chtěl taky zkusit Very Happy




ODKAZ NA VIDEO ZDE:
https://www.youtube.com/watch?v=XH9atT4Lmqg
_________________


https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 21. březen 2016, 10:47:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Zejména v pohybu to vypadá moc pěkně. Smile
Odsekávání, proč ne. I když ta odseknutá ruka na obrázku je odseknutá neuvěřitelně precizně. Very Happy Ale v pohybu jsem si toho ani nevšiml a vypadá to dobře.

Těším se na další info o hře. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
XeRi



Založen: 29. 12. 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Valašské Meziříčí

PříspěvekZaslal: 21. březen 2016, 11:50:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Kuny napsal:
Zejména v pohybu to vypadá moc pěkně. Smile
Odsekávání, proč ne. I když ta odseknutá ruka na obrázku je odseknutá neuvěřitelně precizně. Very Happy Ale v pohybu jsem si toho ani nevšiml a vypadá to dobře.

Těším se na další info o hře. Smile


Děkuju Smile, jo to odsekávání byl takový na rychlo udělaný experiment Very Happy Myslím, že bych to mohl zkusit udělat trošku "méně precizní" (aby tam vysely kousky látky a kroužkové zbroje + trošku deformovat řez) to by vypadalo určitě líp Smile
_________________


https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
XeRi



Založen: 29. 12. 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Valašské Meziříčí

PříspěvekZaslal: 13. duben 2016, 10:14:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Přešel jsem na Unity 5.3.4 a s tím jsem zkusil zakomponovat nové cinematic image effecty + atmospheric scattering , které byly vydány zdarma na asset store.
(pokud by to někoho zajímalo tak odkazy tady:
Atmospheric scattering - asset store
Cinematic image effects - asset store
).

Tady je pár screenů z nové rozdělané mapy:





_________________


https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 13. duben 2016, 10:22:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to čím dál tím lépe!
Jen tak dál.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
XeRi



Založen: 29. 12. 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Valašské Meziříčí

PříspěvekZaslal: 13. duben 2016, 12:27:49    Předmět: Odpovědět s citátem

McMagic napsal:
Vypadá to čím dál tím lépe!
Jen tak dál.

Děkuju! Smile
_________________


https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
XeRi



Založen: 29. 12. 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Valašské Meziříčí

PříspěvekZaslal: 28. květen 2016, 13:06:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím všechny,
jelikož mám pro budoucí alfa verzi z části vymyšlen krátký příběh (aby hra nebyla jen o bezmyšlenkovitém mlácení Smile, rozhodl jsem se vytvořit i nové nepřátele - vlky.

Rovněž jsem nahrál video, ve kterém si proti nim zabojuji s každým ze čtyř povolání. Video se odehrává na nové mapě, která bude začáteční lokací pro výše zmíněný příběh.

Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=vlJgWaQ1Y4c

Jinak mějte na vědomí, že je na tom stále hodně práce a dost věcí se musí vyladit - zejména ragdolly mrtvých vlků jsou docela blbé Very Happy
A taky čaroděj potřebuje trošku vybalancovat.

[/b]
_________________


https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna