Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 21. říjen 2015, 12:32:59 Předmět: |
|
|
Zajímavý. 1) V 1. obrázku by ruka držící štít fungovala jako pružina, takže bys mu kopnutím do štítu jen přiblížil štít k tělu. 2) Pokud se to neodehrává v teplých krajích (kde je vše vyschlé), tak oblečení jen tak nezapálíš (musel bys ho postříkat hořlavinou). |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 22. říjen 2015, 08:43:35 Předmět: |
|
|
A tomu, že ten meč hoří, se nedivíš? Je to patrně čarodějný meč a proto asi i borce zapálí :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 22. říjen 2015, 10:08:14 Předmět: |
|
|
Já nemám pocit, že by autor někdy tvrdil, že dělá ultimátní simulátor středověku Myslím, že tady nebude realističnost na prvním místě. A ničemu to nevadí. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 22. říjen 2015, 10:09:06 Předmět: |
|
|
1) Mohl bych udělat, že když hráč kopne do štítu tak nepřítel jen zavrávorá. Jinak spadne.
2) Tím zapálením sem si nebyl jistý jestli se to bude líbit, myslel sem si že by to mohlo "oživit" hru Ale dá se to jednoduše zrušit a nechat to jen pro čarodějuv fireball
P.S. Nedělám realistickou simulaci _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 22. říjen 2015, 13:08:01 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
A tomu, že ten meč hoří, se nedivíš? Je to patrně čarodějný meč a proto asi i borce zapálí |
Dlaha napsal: |
Já nemám pocit, že by autor někdy tvrdil, že dělá ultimátní simulátor středověku Myslím, že tady nebude realističnost na prvním místě. A ničemu to nevadí. |
Právě proto se "nedivím", že meč hoří - neberu to jako realistické. Akorát v takovém případě bych tam udělal nějaký záblesk či jiný efekt, jak plamen "přeleze" na oběť. Prostě jasně odlišit realističnost vs. fantasy.
EDIT: Při seknutí ohnivým mečem může třeba v 1/4 případů udělat efekt výbuchu dopadlého fireballu a oběť zapálit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 22. říjen 2015, 14:09:12 Předmět: |
|
|
Ajo, takhle si to myslel, to zní líp. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 4. leden 2016, 22:24:58 Předmět: |
|
|
Po několika nabitých měsících jsem se rozhodl nahrát nové video s novinkama. Bohužel není toho mnoho (ne tolik kolik bych si přál), ale holt člověk nemůže všechno stíhat...
Odkaz zde : https://www.youtube.com/watch?v=gZtqc4zTbr4
Co je nového?
Nové modely - jak interiér hradu, kovárna + kovadlina,brusné kolo,atd.., šibenice, a další statické prvky. V budoucnu plánuji přidělat další. Rovněž jsem se chvíli trápil s bakováním lightmap v Unity
Nová postava - zkusil jsem přez vánoce vytvořit novou postavu paladina v plné plátové zbroji a s obouručákem v ruce (základní model člověka je dělaný přez makehuman, zbytek hodiny práce v Blenderu ). Zda se to povedlo, nevím. To musíte posoudit vy
No a to by bylo z novinek nejspíš vše (pokud nepočítám pár nových zvuků). Doufám že se to bude líbit _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 16. březen 2016, 18:10:55 Předmět: Update 16.3 |
|
|
Zdravím všechny,
rozhodl jsem se nahrát další video s novinkama, které jsem rozdělil na 3 zásadní.
1. Optimalizace
Posledních pár měsíců jsem se snažil hru optimalizovat. Rovněž jsem úplně překopal skripty pro hlavní kameru kvůli potřebné interpolaci pohybů a rotace, což má za důsledek plynulejší hratelnost a tudíž i o trošku lepší zážitek ze hry.
Jako "testy" jsem nahrál bitvy NPCček a vliv jejich počtu na FPS. Počty byly 30NPC(15vs15), 74NPC(37vs37) a 150NPC(75vs75).
Tyto velké bitvy docela žerou výkon CPU (hlavně fyzika), na což se ještě budu muset pořádně mrknout a zkusit to zlepšit.
2. Testování oculusu
Jelikož jsem měl příležitost vyzkoušet si ve škole oculus rift, tak jsem samozřejmě chtěl otestovat i svou hru. Zajimavý zážitek, ale raději bych to hrál normálně
No každopádně jsem to taky nahrál a můžete na to mrknout ve videu
3. Slow-mo efekt a odsekávání části těl [asi 18+]
Trošku sem si pohrál a přidal efekt zpomalení času a možnosti odseknutí části těla nepřítele, jen pokud má hráč plamenný meč.
Nevím jestli to odsekávání byl dobrý nápad, ale viděl jsem to ve více hrách, tak jsem to chtěl taky zkusit
ODKAZ NA VIDEO ZDE:
https://www.youtube.com/watch?v=XH9atT4Lmqg _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 21. březen 2016, 10:47:07 Předmět: |
|
|
Zejména v pohybu to vypadá moc pěkně.
Odsekávání, proč ne. I když ta odseknutá ruka na obrázku je odseknutá neuvěřitelně precizně. Ale v pohybu jsem si toho ani nevšiml a vypadá to dobře.
Těším se na další info o hře. |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 21. březen 2016, 11:50:59 Předmět: |
|
|
Kuny napsal: |
Zejména v pohybu to vypadá moc pěkně.
Odsekávání, proč ne. I když ta odseknutá ruka na obrázku je odseknutá neuvěřitelně precizně. Ale v pohybu jsem si toho ani nevšiml a vypadá to dobře.
Těším se na další info o hře. |
Děkuju , jo to odsekávání byl takový na rychlo udělaný experiment Myslím, že bych to mohl zkusit udělat trošku "méně precizní" (aby tam vysely kousky látky a kroužkové zbroje + trošku deformovat řez) to by vypadalo určitě líp _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
XeRi
Založen: 29. 12. 2012 Příspěvky: 59 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Zaslal: 28. květen 2016, 13:06:15 Předmět: |
|
|
Zdravím všechny,
jelikož mám pro budoucí alfa verzi z části vymyšlen krátký příběh (aby hra nebyla jen o bezmyšlenkovitém mlácení , rozhodl jsem se vytvořit i nové nepřátele - vlky.
Rovněž jsem nahrál video, ve kterém si proti nim zabojuji s každým ze čtyř povolání. Video se odehrává na nové mapě, která bude začáteční lokací pro výše zmíněný příběh.
Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=vlJgWaQ1Y4c
Jinak mějte na vědomí, že je na tom stále hodně práce a dost věcí se musí vyladit - zejména ragdolly mrtvých vlků jsou docela blbé
A taky čaroděj potřebuje trošku vybalancovat.
[/b] _________________
https://www.youtube.com/user/XeRiCZ/featured |
|
Návrat nahoru |
|
|
|