Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 8. srpen 2016, 13:34:38 Předmět: Under Leaves (Pod listím) |
|
|
Ahoj,
EDIT:
Hra vyšla, takže odkazy.
Dá se koupit přímo na našem webu: http://underleaves.circusatos.com/
Nebo na iOS: https://itunes.apple.com/us/app/under-leaves/id1082189848
Nebo na Steamu: http://store.steampowered.com/app/567030/
Android příp. Windows Store bude až bude
psal jsem to už zde: http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=4622&postdays=0&postorder=asc&start=15
Ale je to spíš vlastně nový projekt, proto nový thread.
Je to Bářina bakalářka na FUD ZCU. Termín dokončení je jaro 2017.
Je to hidden object hra.
Máme hotové první dvě lokace. Gameplay je v každé lokaci tak na 5-10min max. Což je zatím docela málo, ale snad by se to mělo dát nějak přifouknout. Měla by tomu být předřazena mapa světa, která bude fungovat jako menu, ale chtěl bych do ní dostat i nějakou metahru.
Koho by to zajímalo a chtěl by poskytnout konstruktivní feedback, můžu poslat testflight nebo asi i nějaké jiné buildy. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Naposledy upravil abuki dne 27. duben 2017, 09:00:21, celkově upraveno 6 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 8. srpen 2016, 13:52:45 Předmět: |
|
|
vyzera to fantasticky, keby to boli obrazy tak si ich nevaham zavesit na stenu. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 9. srpen 2016, 06:37:41 Předmět: |
|
|
vypada to opravdu moc pekne, ma to svuj styl.
klidne rad otestuju na ipadu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. srpen 2016, 08:34:29 Předmět: |
|
|
ph[]b: DM se mi neobjevuje mezi odeslanými. Tak to dávám paralelně i sem. Reakce na reakci na testflight
Jsem rád, že graficky se to líbí, to je v tuto chvíli asi nejdůležitější.
Znovuhratelnost - ano, víme že to je problém. Máme ideu, že budeš mít nějakou mapu/plánek, kde si budeš vybírat lokaci ke hraní a za každé dohrání se tam objeví něco nového. Vlastně si to budeš budovat/tunit tím jak budeš hrát. Není to nic světoborného, ale myslím si, že by to mohlo bejt pěkný. A těch předmětů na hledání se tam udělá víc a random se jich vždycky vybere jen několik, takže to pokaždé bude trochu jiné. Přiznám se že nemám moc napařené hidden object hry, jak se tam obvykle řeší znovuhratelnost?
Ad bubliny a neukazování počtu.
On to je zatím záměr. Prodlužuje to hratelnost. Vtipný je, že zatím všichni kamarádi vývojáři mi řekli, že to tam chybí. Ale normální smrtelníci si na to vůbec nestěžujou. Tak si říkám, zda to není taková ta věc co "tam chybí", ale vlastně tam nechybí. Ale jako uvidíme, když se váhy převáží, tak se to dá celkem snadno vyřešit rámci nějakého efektu při nalezení. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. září 2016, 10:26:01 Předmět: |
|
|
Tak změna. Aby to sedělo původnímu plánu, tak je potřeba mít jednotnější barevnou paletu. Musí se to předělat ale dává to teď asi víc smysl:
_________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 1. září 2016, 10:36:36 Předmět: |
|
|
Teď je to takové studené, chtělo by to přechod do jiného odstínu, ale nejsem grafik.. Snad dozelena? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. září 2016, 10:38:38 Předmět: |
|
|
Jen pro upřesnění - vlevo stará verze, vpravo nová verze.
No ono to bude studený, když to bude modrý. Zas pak budou jiný levely, který budou teplý. Jde o to dodržet tonalitu. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 1. září 2016, 14:10:47 Předmět: |
|
|
Kdo by hrál dneska černobílou hru + modrý barevný filtr? To původní je mnohem živější, a to se počítá. Navíc jednotnost je zajištěna tím, že je to nakreslené jedním stylem, místo aby to byly různorodé assety nakoupené na storu. PS: Jsem alergický na "musí se", "je potřeba" apod. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. září 2016, 14:22:16 Předmět: |
|
|
Tak já myslím, že když se podíváš na ten obrázek nahoře, kde jsou čtyři lokace vedle sebe, tak je jasné, že jako pátá k tomu víc sedne ta vpravo než ta vlevo.
"Proč by dneska" - to je takový argument.. proč by kdykoli.. proč lidi koukaj na čb filmy. Asi se to těm lidem líbí.
Ještě nerozumím tomu, zda ta výtka k barevnosti směřuje jen na poslední modrou a nebo i na ty předchozí. Pokud jen na tu modrou tak tomu nerozumím.
Nevím proč jsi na to alergický. Nicméně jsem spíš naopak alergický na designéry, kteří neudrží jednotnost (ať už po stránce vizuální nebo game designové) a pak ty hry vypadají jak když pejsek s kočičkou vařili dort. Já mám naopak rád omezení a baví mě vykřesat co nejvíc v rámci určitého uzavřeného rámce. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 1. září 2016, 15:01:40 Předmět: |
|
|
Pravdu máme oba, z těch 2 obrázků je lepší ten vlevo, ale k původnímu stylu se hodí víc ten vpravo. Mimochodem kdybys to opravdu kreslil černobíle + barevný filtr, tak budeš mít líp rozprostřený jas (a ty bílé bubliny by nebyly taková pěst na oko). Takhle už pomůže jen normalizace:
"Proč by dneska" byl komerční argument, ale teď jsem si přečetl, že je to jen bakalářka, tak je to jedno.
Alergický jsem na "musí se"/"je potřeba" z toho důvodu, že pak všichni kopírujou ty úspěšnější (a 90 % to nevyjde), místo aby šli vlastní cestou (kde když to nevyjde, tak aspoň bude nějaký přínos).
Jednotnost se mi líbila na WindowsPhone 7 (jako i dalším, furt mám jeden v šuplíku). Všechno ostatní (i novější WP) jsou pro mě jen ten dort. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. září 2016, 15:09:49 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
"Proč by dneska" byl komerční argument, ale teď jsem si přečetl, že je to jen bakalářka, tak je to jedno.
Alergický jsem na "musí se"/"je potřeba" z toho důvodu, že pak všichni kopírujou ty úspěšnější (a 90 % to nevyjde), místo aby šli vlastní cestou (kde když to nevyjde, tak aspoň bude nějaký přínos). |
Tak to spolu v tom případě souhlasíme
Nicméně mi to přijde trochu jako protimluv - je to tedy komerční argument, ale zároveň říkáš, že ti vadí, že se kopíruje (což je právě často ta komerční cesta).
Je to sice bakalářka, ale máme to v plánu pak prodávat. Nečekám, že to vydělá miliony, ale že pár lidem by se to líbit mohlo.
S tím barevným filtrem a normalizací máš pravdu - to je asi zajímavý nápad, předám dál. Díky. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 2. září 2016, 08:03:30 Předmět: |
|
|
Za sebe: ta bílá bublina mi vůbec nepřišla jako pěst na oko. Je to prostě bílá bublina a patrně má i být výraznější, ne? Proč by v obrazu nemohl být nějaký kus výraznější, však to nevadí, ne? Cit grafika/grafičky bude ve vašem případě lepší, než normalizace ;-).
Co se týče jednotnosti barev: korálový útes by mohl být i na tom novém, modrém, obrázku, ale co třeba kdyby byl zelenomodrý a nevýrazný? Když jsem byl jednou v životě u moře, vylovil jsem hvězdici. Na dně (8-10m?) byla taky pěkně desaturovaná, celkem jsem se tý jasně červený barvě nahoře divil :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
|