Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
aliasals
Založen: 20. 05. 2011 Příspěvky: 10 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: 15. září 2016, 07:23:25 Předmět: Nesrozumitelna rec ve hrach |
|
|
Ahoj,
nemate nahodou nejake tipy/triky/info/zajimavosti jak se dela nesrozumitelna rec ve hrach? Napr v klasicky v Sims, Worms nebo Brothers tale of the two sons, Mimoni,... Prikladu je hodne a zvukari na tom delaji skvelou praci
Predem diky
Naposledy upravil aliasals dne 15. září 2016, 10:01:51, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. září 2016, 08:09:45 Předmět: |
|
|
Já myslím, že jedna možnost je vzít normální řeč a nějak jí zryhlit/zpomalit. Druhá možnost je pak nechat herce říkat nějakou vymyšlenou řeč, která připomíná normální řeč, to konkrétně bude případ Brothers tale of two sons. Případně nechat herce mumlat. Ale jako to tak laicky. Taky by mě to zajímalo detailněji. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 15. září 2016, 09:40:59 Předmět: |
|
|
uiii> to mi připomíná Maxe Headrooma :-)
aliasals: ptáš se jen tak pro zajímavost, nebo je to pro nějaký konkrétní projekt? Ono je podle mě rozdíl, jestli to bude slyšet z dálky jako background, nebo s těma postavama budeš nějak interagovat. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
aliasals
Založen: 20. 05. 2011 Příspěvky: 10 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: 15. září 2016, 10:20:10 Předmět: |
|
|
]semo[ : No vlastne oboji. Ale hlavně mi téma připadá zajimavé
Nicmene jsem uvazoval na zvukem a na dabingem postav a vzpomnel jsem si, ze v nekterych hrach prave maji nesrozumitelnou rec. Ale na nete jsem moc toho nenasel, tak jsem se obratil na ceske odborniky na vyvoj her (ceske-hry.cz).
Naposledy upravil aliasals dne 7. říjen 2016, 12:31:49, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. září 2016, 12:00:42 Předmět: |
|
|
Bude to chtít asi pár zvukařských triků. Pokud to bude z dálky, tak nahrát maďarštinu a pustit pozpátku. Přidat nějaký zvukový efekty, který kazí kvalitu výšek, aby zůstala jen intonace...a tak. Na blízko to bude chtít nějakýho šikovnýho herce. To bude případ i toho Crazy Dave. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
aliasals
Založen: 20. 05. 2011 Příspěvky: 10 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: 26. září 2016, 22:15:01 Předmět: |
|
|
V hlubinach internetu jsem nasel alespon nejake tipy/triky hudebnich designeru pri vytvareni zvukovych efektu - jak moc je to zajimave, to necham na vas : http://www.epicsound.com/sfx/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 10. říjen 2016, 17:08:35 Předmět: |
|
|
Nahrát si brblající cca dvouletý děcko - někdy mě fascinuje co si vymyslí za slova (i když už umí mluvit) _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 14. říjen 2016, 14:18:51 Předmět: |
|
|
najjednoduchsie to vidim napisat si nejaky blabla text a nechat si to povedat niektorym vhodnym syntentickym hlasom.
Chce to trosku skusania, vyber vhodneho hlasu a vhodnej postupnosti pismen toto je len tak narycho natukane.
http://playito.com/blabla/blabla.wav
A nasledne na to hodit nejake efekty a je to. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|