Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 8. červen 2017, 08:56:29 Předmět: |
|
|
Veřejná beta verze Archamonu je již z hradních věží na dohled ... takže snad v průběhu příštího týdne!!
_________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 9. červen 2017, 09:02:03 Předmět: |
|
|
Skvěle! Vávra měl dnes něco oznámit ohledně jeho Kingdom Come, ale je jasné, že tahle zpráva to přebije. Na jakém kanále ta beta bude dostupná, asi na Steamu, což? Já už pomalinku přestával doufat _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 9. červen 2017, 15:58:04 Předmět: |
|
|
Hurá! Volejte sláva a tři dny se radujte! Tak se moc těšíme. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 13. červen 2017, 08:04:14 Předmět: |
|
|
No... nevím jestli to nadšení nepřeháníte
Jelikož jde zatím pouze o českou verzi, nebude dostupná na žádném kanále nebo platformě, bude pouze ke stažení ze stránek.
Steam Greenlight skončil, uvidíme jak to půjde s Directem, případně jinde _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. červen 2017, 10:20:35 Předmět: |
|
|
konec GL přece nemá vliv, když už jsi jím prošel |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 13. červen 2017, 14:13:48 Předmět: |
|
|
Tak já bych byl samozřejmě rád za nějakou DRM-free verzi (GOG, HB, itch.io?), ale přežiju i Steam, že. Jinak plátí to stále, bude to tento týden? _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 14. červen 2017, 21:18:25 Předmět: |
|
|
Chlape, no konečně a držím palce. Moc se těším však ty víš jak mám rád strategie O _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 17. červen 2017, 15:41:56 Předmět: |
|
|
Tak se mi to po nějaké době podařilo rozchodit ve Wine (aktuálně 32 bitová verze). Některé Wine knihovny využívané Archamonem nejsou asi ještě úplně dodělané, tak jsem musel pomocí winetricks nainstalovat nativní:
dotnet20sp2 (bez toho se hra ani nezapne)
d3dx9_43 (s tím už se načítání dostane o něco dál)
d3dcompiler_43 (díky tomu se zkompilují i shadery)
gdiplus (bez toho byly některé části menu průhledné a hra padala)
V požadavcích se píše minimálně .NET 2.0, ale já bych to ještě upřesnil na .NET 2.0 se service packem - bez toho nepůjde hra ukládat a načítat (a asi to je problém i na Windows: http://www.matrixgames.com/FORUMS/printable.asp?m=2853399).
Jinak hra jede ve Wine parádně, akorát mám zvířata a postavičky (až na vlasy a zbraně) komplet černé (bez textury) - možná chyba někde ve Wine.
Ve hře se mi občas po vytvoření nové hry stalo, že část obyvatelstva byla seknutá na místě, kde se objevila při vytvoření hry a odtamtud se už nikdy nehla (takže mi "obsadili" nějakou budovu a nic neprodukovali, jelikož do té budovy nikdy nepřišli). Podobná situace se mi stala, když jsem zboural dřevorubce s lidmi uvnitř - tihle lidi už se pak také odmítli podílet na chodu vesnice a jen uraženě stáli okolo místa jejich původního dřevorubectví.
Budu pokračovat v testování
Edit: hm tak po načtení hry se panáci konečně vzpamatovali...
Edit2: tak po načtení hry mi byl detekován slabší hardware a sníženo nastavení (nevím jaké), takže mi začaly fungovat textury u postav/zvířat. Ale po dalším zapnutí hry jsou zase černé. S načtením mám ale ještě "problém", uložil jsem to asi chvíli před tím, než přišla jiná banda s tím, že chtějí být součástí mé vesnice. Pokud to ale uložím, vypnu a zase zapnu, tak přijde zase další banda (takhle bych mohl "cheatovat", tzn uložit, načíst, uložit,... abych si zvýšil populaci).
Poslední edit (vážně, příště už to raději dám do dalšího příspěvku): s těmi příchozími lidmi při načtění to asi nebude tak žhavé, zkoušel jsem chvíli hrát a opravdu chodili lidi nějak často (ale přišlo mi, že když to uložím a načtu, tak přijdou vždy po stejné chvíli od načtení, tak nevím). A ta automatická detekce hardware mi teď zase nefungovala a hrál jsem s černými postavičkami, ale mými reporty se asi tak trápit nemusíš, jelikož to může být špatným chováním Wine. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 17. červen 2017, 20:50:23 Předmět: |
|
|
Sonic: ech, to je teda pěkná divočina co píšeš ...
wine/
doufám a věřím , že problémy s knihovnama a dotnetem , které popisuješ jsou způsobené Wine (i tak jsi drsoň zprovoznit Archamon na Linuxu, nebo na čem to běžíš )
do příští verze raději uvedu v požadavcích net 2.0 + SP (dneska už ale všichni na windows mají vyšší)
černé postavičky/
vypadá to jako problém se shadery, zkus přepínat režim vykreslování pomocí levý-ctrl+F1
seknuté obyvatelstvo/
zatím jsem se s tím nesetkal, ale zkusím nasimulovat (nechce se mi věřit, že by práce s vlákny byl až tak problém Wine)
imigranti/
inu, možná to pomocí load/save ocheatuješ, ale myslím, že až se naplní určité kapacity vesnice, vykašlou se na tebe a nepřijdou ...
v určitém období, když prosperuješ a máš málo populace by měli chodit častěji - to může vyvolávat pocit, že chodí často _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 17. červen 2017, 20:55:23 Předmět: |
|
|
Tak po delším hraní mám další postřehy:
-při minimalizaci hry (alt tab) a opětovné maximalizaci mi hra spadne (formulář jsem myslím odeslal)
-pro upgrade hradního paláce mi to psalo ať okolo postavím bránu (1x), několik zdí a ještě něco 1x, u toho ale není napsáno, co to je
-od populace cca 500 mi to neustále ukazovalo něco jako "Aktualizuji herní data (100%)" - později se to vyšplhalo max jen na cca 90% a pak to spadlo zas na 80 (dělalo to i po načtení hry), nicméně teď mi to po načtení toho stejného savu nedělá...
PS: pročítal jsem si letmo changelog a teda všechna čest, nevěděl jsem že jsi na hře dělal tak aktivně _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 17. červen 2017, 21:15:32 Předmět: |
|
|
Sonic:
1/ alt tab a maximalizace na windows běží, nemůže to být tou emulací ?
anebo zkusit hrát v okně
2/ myslíš "registraci" hradního paláce na hrad ? Ano, to musíš splnit určité podmínky ... kdyžtak dej pravý-ctrl+delete (nejlíp mimo fullscreen) a ulož aktuální stav + pošli třeba na archamon@vionsoft.cz, podívám se co se tam podělalo
3/ zkus nastavit v Nastavení "Zátěž procesoru" na max, je to příznak nestíhání výpočtu cest a jiných sraček, mělo by to pomoct
4/ ano, ... je to vyčerpávájící _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 17. červen 2017, 22:11:55 Předmět: |
|
|
Odpovím i na tvůj předchozí příspěvek, jelikož jsme je asi psali současně
wine/
Jo to je problém Wine, s tím si hlavu nedělej - některé knihovny přepisované pro Wine (vestavěné) nejsou ještě 100%, to je případ těch co jsem zmínil, proto jsem musel používat nativní. Zároveň tyhle nativní knihovny nemůžou být přibaleny k Wine kvůli licenci (proto se přepisují i knihovny, které pod Wine fungují - snad to píšu dobře). Ano, hraju to na Linuxu
černé postavičky/
pomohlo, díky. Při kvalitě 1/3 fungují postavičky, zvířata, ale katapulty jsou celé černé. Při 2/3 přestanou fungovat zvířata, oblečení lidí a některé zbraně, při 3/3 fungují už jen meče a vlasy.
palác/
Ano myslím "registraci". Jde o to, že ve zprávách (aktivováno klávesou F2) mi to píše, že musím postavit zdi, bránu a ještě něco 1x (není tam ale název, jen kolikrát to má být). Tuším ale, že to má být věž. Debug save pošlu.
zátěž procesu/
až se to stane ještě jednou, zkusím, díky.
alt tabbing/
může to být problém Wine, moje reporty ber s rezervou (hraní mimo fullscreen funguje.) _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 20. červen 2017, 09:16:24 Předmět: |
|
|
Ahoj, tak tu mám další report.
Můj největší problém teď je, že si hra podivně pamatuje její nastavení.
1. problém je s osvětlením. Vše mám nastaveno na max, akorát osvětlení na střední, a vše mám povoleno (až na optimalizátor výkonu hry). Problém je, že si hra jednak nechce pamatovat změnu osvětlení - když to změním v Launcheru a načtu hru, tak to je na hodnotě, kterou jsem nastavil, ale jakmile se ze hry vrátím zpět do Launchereu (nebo ji celou vypnu a zapnu), je to opět na střední. Další problém je, že ve hře pomocí ctrl-shift f1 (ctrl f1 mi nefunguje, v Linuxu je to zkratka na přepínání ploch) se v nastavení osvětlení můžu dostat jen na hodnoty 1/3, 2/3 a 3/3, ale ne na 0/3 - to vždycky přeskočí (mimochodem, pro 0/3 mi fungují textury i pro katapulty). Jediné, jak se dostat na 0/3 je v nastavení Launcheru.
2. problém je s automatickým ukládáním hry - to když vypnu, tak při dalším spuštění hry je to opět zaplé.
3. Kromě nastavení "zařízení" (to moc nevím co to je) všechno nastavení zmizí, pokud to nastavím v Launcheru a celou hru hned vypnu. Aby to nastavení zůstalo, musím spustit nějakou hru (zkoušel jsem načíst uloženou pozici) a až pak to vypnout. Pixel shader jsem neměnil, o něm až další bod (jelikož jeho změna chce restartovat hru).
4. Pokud mám vše nastaveno jak v bodě 1 a všechno povypínám, a vše nastavím na nejmenší detailu, tak mi to nabídne restartování hry. Po restartu hry je kvalita vykreslování na původních hodnotách (levý sloupec - tam se nastavení po restartu nezměnilo). Nastavení v pravém sloupci (checkboxy) se po restartu upraví tak, jak jsem to nastavil - ovšem kromě teploty a automatického ukládání - obě zůstaly povoleny.
5. Pokud měním kvalitu zobrazení během hry (klávesa ctrl *), tak po návratu do Launcheru a opětovném spuštění hry si hra všechno pamatuje (až na zakleté osvětlování objetků). Pokud hru ale vypnu úplně a znovu zapnu, tak je osvětlení oblohou znovu zapnuté, i když jsem ho předtím vypnul
6. Jednou se mi během nastavení detailů ve hře stalo, že kvalita zobrazení vody "podtekla" a nastavil jsem ji tuším na hodnotu 255/3, to se mi ale nepodařilo reprodukovat. Pak mi to ale při vypnutí hry spadlo - bohužel jsem si neopsal chybou zprávu... (a nebylo to odchyceno tvým prográmkem na report chyb). _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 21. červen 2017, 00:25:53 Předmět: |
|
|
Vyzkoušel jsem a musím pochválit.
Člověk trochu naráží na to, že neví přesně kam jaké suroviny chodí, jejich priority, do jakého skladu.
Zasek jsem se na jednom chybějícím železe. Ani odchodník ho nepřines a chybělo k dostavení hutě. Najednou všichni nosili na rameni železé traverzy (nejvíc dřevorubci) ale kde nic tu nic.
K hradům a vojsku jsem se ještě nedostal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|