.[ ČeskéHry.cz ].
Rocket of Milky Way

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jame_581



Založen: 09. 08. 2016
Příspěvky: 7
Bydliště: Pardubický Kraj

PříspěvekZaslal: 24. únor 2017, 20:22:54    Předmět: Rocket of Milky Way Odpovědět s citátem

Ahoj,
rád bych Vám představil můj první herní titul, který jsem v poslední době vytvořil. Je to má bakalářská práce a také můj první titul, který jsem takto zveřejnil. Hra je dostupná pro Android a Windows 10 (PC, mobil, tablet). Verze pro iOS bude v nejbližších dnech. Doufám, že se Vám bude líbit a zanecháte i hodnocení na storech.

Ještě dodám, že skrze tohle fórum jsem poznal grafika a společně s ním jsme vytvořili projekt PLAYeme Game (http://playeme.cz/). Kdyby jste měl nekdo zájem podílet se s námi na dalších projektech, určitě mě můžete napsat. Email: jame_581@windowslive.com

Popis
Krásný pixel art a retro styl, vás vrátí do dětských let. Dokážete najít tu správnou cestu chladným vesmírem? Do cesty se Vám zaplete spoustu pastí a nástrah. Od asteroidů po nepřátelské mimozemšťany. Sbírejte vylepšení pro Vaši loď a prostřílejte si vlastni cestu hlubokým vesmírem.

Vyřešíte problémy? Nasbíráte dostatek paliva? Je to jen na Vás!

Odkazy ke stažení
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.playeme.romw

Windows 10: https://www.microsoft.com/en-us/store/p/rocket-of-milky-way/9nblggh52kfb[url][/url][/b]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 28. únor 2017, 11:20:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdar! Velmi pekne.

+ Grafika, font, zvuky
+ asteroidy do seba narazaju Smile
+/- ovladanie -- rozmyslal si o ovladani 1 rukou?
- trochu nejasny feedback zasahu/straty zivota -- asi by to chcelo nejaky (casticovy?) efekt + hapticky feedback (vibracie) + pozastavit scenu?

Po 5 minutach hrania som si na tieto nedostatky zvykol a je to fajn!

Nejake technicke detaily, pouzite technologie a zakulisne prihody z vyvoja? Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jame_581



Založen: 09. 08. 2016
Příspěvky: 7
Bydliště: Pardubický Kraj

PříspěvekZaslal: 28. únor 2017, 11:37:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,
děkuji za feedback, určitě o využiji a udělám update Smile

- rozhodně přidám vibrace, nevím proč mě to nenapadlo Smile
- ztráta života: ladím ještě animace, aby to bylo více jasné

K ovládání: popravdě zkoušel jsem různé typy ovládání a tento se uchytil mezi testery co jsem měl. Ovládat to jde jednou rukou, protože půlka obrazovky je pomyslná dělící čára, ale přemýšlel jsem to přesunout na raketku, aby "následovala" dotyk Smile

Zákulisní informace Smile
- narážení asteroidů mezi sebou vlastně vzniklo chybou, kterou jsem opomněl, ale vznikla z toho zajímavá vlastnost Smile tak že (it is not bug, it is feature Very Happy )

Použité technologie
- C#
- Unity3D
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. únor 2017, 11:58:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Já souhlasim, že by to ovládání asi bylo lepší že následuje dotyk. A i s tou ztrátou života - došly mi životy a ani jsem nevěděl jak.

Na jaké škole to odevzdáváš jako bakalářku? Můžeš napsat něco o tom, jaké jsi k tomu měl ve škole podmínky?
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
jame_581



Založen: 09. 08. 2016
Příspěvky: 7
Bydliště: Pardubický Kraj

PříspěvekZaslal: 28. únor 2017, 12:26:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Škola Univerzita Pardubice. Tahle hra původně vznikla na konci druháku jako semestrální práce na předmět vývoj her. Takže jsem hru dále rozvinul z původní verze ze semestrální práce a nabídl to jako vlastní téma, které bylo přijato. Podmínky ve škole, nevím co k tomu dodat, jediný co jsem se školou řešil, je že jsem zašel za učitelem, které jsem chtěl jako vedoucího bakalářky a je mu se téma líbilo, takže souhlasil s vedením práce. Jinak jsem zatím sobestačný.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. únor 2017, 12:56:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, díky. Výsledná práce byla tedy konzultována a hodnocena podle technické stránky žejo? Předpokládám, že jsi studoval informatiku.

Jinak pěkná malá hra, držím palce s dalším vývojem, až budeš mít něco dalšího, určitě to sem hoď.
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
jame_581



Založen: 09. 08. 2016
Příspěvky: 7
Bydliště: Pardubický Kraj

PříspěvekZaslal: 28. únor 2017, 14:50:21    Předmět: Odpovědět s citátem

No ještě hodnocena nebyla, jsem momentálně ve 3. ročníku, takže duben/květen můžu dát odpověď jak jsem dopadl s hodnocením a obhajobou práce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 1. březen 2017, 08:47:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Vždycky jsem myslel, že by bakalářka měla přinášet něco nového do světa vědy. Ne snad hned nějaký objev, ale třeba ověření nějakého principu na nové množině dat, nějaký průzkum a podobně. Má ta hra také nějaké takové ambice? Nerýpu, jen se ptám :-). Z obrázků to vypadá moc pěkně a takhle krásně dotaženou věc (až do hotového produktu) nevytvoří každý student.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 1. březen 2017, 10:37:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Mělo by to být jak říká semo, ale myslím, že tohle kritérium zas tak často neposuzují. Moje bakalářka nic nového nepřinášela, ale oponenta i vedoucího bavilo závodit mezi sebou letadýlky, tak jsem dostal za VÝBORNĚ Smile

Nejvíc to přineslo něco mně, naučil jsem se navrhovat síťovou komunikaci.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
jame_581



Založen: 09. 08. 2016
Příspěvky: 7
Bydliště: Pardubický Kraj

PříspěvekZaslal: 1. březen 2017, 12:30:15    Předmět: Můj cíl Odpovědět s citátem

Bakalářská práce má ověřit znalosti nabyté během studia, ačkoliv moje práce se příliš nezaměřuje na studium, protože vývoj her, jsme měli jeden volitelný předmět. Já to chápu jako závěrečnou práci, která ukazuje znalosti z vybraného tématu.

Pozor nudná historie! Smile

Jelikož být herním vývojářem je moje vysněné povolání, tak jsem si zvolil toto téma. Jsem si vědom, že ta hra není žádná velká bomba. Ale je to hra, kterou jsem vytvořil já a to je pro mě důležité.

Začátkem střední školy jsem se začal věnovat programování a vývoj her mě uchvátil a je to asi i jeden z důvodů proč mě programování chytlo a nepustilo Smile. Bohužel jako jednotlivec v tomto oboru mnoho dneska nezmůžu, takže mé pošetilé nápady typu, vytvořit nové WoW samozřejmě skončily neúspěchem. Takže jsem se rozhodl na to jít jinak. Hodlám tvořit jednodušší hry a postupně si vytvořit základ, takové portfolium.

Rocket of Milky Way je pro mě začátek, takový odrazový můstek, je to taky první experiment s Unity3D. Konceptů na další hry mám požehnaně a již pracuji na druhém titulu, který doufám daleko překoná tento první. Koncepty jsem si seřadil podle obtížnosti a náročnosti vývoje a postupuji od "nejjednoduššího" k tem těžším.

Jak jsem psal již v prvním příspěvku této diskuze. Pokud máte zájem připojit se ke mě, není problém rád bych rozšířil tým a urychlil práci. Protože v současné době těsně před závěrem bakalářského studia je toho moc, takže práce postupuje pomalu bohužel. Jako jednotlivec je velice náročné udržet tempo v tomto odvětví.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 1. březen 2017, 12:44:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Ke hře mám výtku, že nesignalizuje nízký stav paliva - něco by mělo začít blikat a houkat, aby měl člověk čas se ještě zachránit. Ten ukazatel je dost nenápadný, když se člověk soustředí na překážky.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Pinsirus



Založen: 13. 01. 2016
Příspěvky: 37
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: 1. březen 2017, 21:07:01    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
Vždycky jsem myslel, že by bakalářka měla přinášet něco nového do světa vědy. Ne snad hned nějaký objev, ale třeba ověření nějakého principu na nové množině dat, nějaký průzkum a podobně. Má ta hra také nějaké takové ambice? Nerýpu, jen se ptám Smile. Z obrázků to vypadá moc pěkně a takhle krásně dotaženou věc (až do hotového produktu) nevytvoří každý student.


OT: aj ja som si navrhol na temu bakalarky hru a musel som vymysliet k tomu nejaky prinos, tak som tam supol aspon nejaku dovednostnu hodnotu v podobe odpovedania otazok ze bude aspon edukacny ucel Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jame_581



Založen: 09. 08. 2016
Příspěvky: 7
Bydliště: Pardubický Kraj

PříspěvekZaslal: 2. březen 2017, 00:28:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Abych to uvedl správně tak téma bakalářské práce ja Vývoj multiplatformní hry takže předmětem má být úvod a orientace v této problematice. Hlavní přínos vidím v uvedení možností, klady a zápory, pomoci najít optimální řešení a představení nástroje Unity3D pomoci, kterého jsem vytvořil praktickou část.

Zřejmě to není prace s vědeckou hodnotou a také se ztratí v čase, protože s rychlím vývojem technologií bude za pár let zastaralá.

Ale představuje moje získané zkušenosti a poznatky v tom bude její hodnota.
_________________
Twitter @jame581
www: http://jame581.azurewebsites.net/
Itch.io: https://jame581.itch.io/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 2. březen 2017, 09:15:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Když nad tím tak přemýšlím, tak to asi opravdu pro univerzitní prostředí přínos bude. I když ne přímo vědecký. Když vzpomenu na Masaryčku (před lety), tak tam byla hutná teorie, ale praxe 0. Jestli to máte stejně, tak pomůžeš osvětě.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 2. březen 2017, 16:36:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som najprv tiez chcel napisat nieco kriticke, typu "toto ma byt bakalarka"? Nastastie som sa zastavil sam Smile

Text prace sme nevideli, pani moji mili, a ked sa podivam na mnohe "pseudo-teoreticke" a "seriozne" bakalarky, ktore sa sice tvaria ako nieco uzasne, ale v skutocnosti su casto prazdne a zbytocne, tak takato hra by mohla byt uplne peknou bakalarkou. Obcas sa to tyka i diplomovych prac.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna