Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jame_581
Založen: 09. 08. 2016 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubický Kraj
|
Zaslal: 24. únor 2017, 20:22:54 Předmět: Rocket of Milky Way |
|
|
Ahoj,
rád bych Vám představil můj první herní titul, který jsem v poslední době vytvořil. Je to má bakalářská práce a také můj první titul, který jsem takto zveřejnil. Hra je dostupná pro Android a Windows 10 (PC, mobil, tablet). Verze pro iOS bude v nejbližších dnech. Doufám, že se Vám bude líbit a zanecháte i hodnocení na storech.
Ještě dodám, že skrze tohle fórum jsem poznal grafika a společně s ním jsme vytvořili projekt PLAYeme Game (http://playeme.cz/). Kdyby jste měl nekdo zájem podílet se s námi na dalších projektech, určitě mě můžete napsat. Email: jame_581@windowslive.com
Popis
Krásný pixel art a retro styl, vás vrátí do dětských let. Dokážete najít tu správnou cestu chladným vesmírem? Do cesty se Vám zaplete spoustu pastí a nástrah. Od asteroidů po nepřátelské mimozemšťany. Sbírejte vylepšení pro Vaši loď a prostřílejte si vlastni cestu hlubokým vesmírem.
Vyřešíte problémy? Nasbíráte dostatek paliva? Je to jen na Vás!
Odkazy ke stažení
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.playeme.romw
Windows 10: https://www.microsoft.com/en-us/store/p/rocket-of-milky-way/9nblggh52kfb[url][/url][/b] |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 28. únor 2017, 11:20:49 Předmět: |
|
|
Zdar! Velmi pekne.
+ Grafika, font, zvuky
+ asteroidy do seba narazaju
+/- ovladanie -- rozmyslal si o ovladani 1 rukou?
- trochu nejasny feedback zasahu/straty zivota -- asi by to chcelo nejaky (casticovy?) efekt + hapticky feedback (vibracie) + pozastavit scenu?
Po 5 minutach hrania som si na tieto nedostatky zvykol a je to fajn!
Nejake technicke detaily, pouzite technologie a zakulisne prihody z vyvoja? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jame_581
Založen: 09. 08. 2016 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubický Kraj
|
Zaslal: 28. únor 2017, 11:37:03 Předmět: |
|
|
Ahoj,
děkuji za feedback, určitě o využiji a udělám update
- rozhodně přidám vibrace, nevím proč mě to nenapadlo
- ztráta života: ladím ještě animace, aby to bylo více jasné
K ovládání: popravdě zkoušel jsem různé typy ovládání a tento se uchytil mezi testery co jsem měl. Ovládat to jde jednou rukou, protože půlka obrazovky je pomyslná dělící čára, ale přemýšlel jsem to přesunout na raketku, aby "následovala" dotyk
Zákulisní informace
- narážení asteroidů mezi sebou vlastně vzniklo chybou, kterou jsem opomněl, ale vznikla z toho zajímavá vlastnost tak že (it is not bug, it is feature )
Použité technologie
- C#
- Unity3D |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. únor 2017, 11:58:34 Předmět: |
|
|
Já souhlasim, že by to ovládání asi bylo lepší že následuje dotyk. A i s tou ztrátou života - došly mi životy a ani jsem nevěděl jak.
Na jaké škole to odevzdáváš jako bakalářku? Můžeš napsat něco o tom, jaké jsi k tomu měl ve škole podmínky? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
jame_581
Založen: 09. 08. 2016 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubický Kraj
|
Zaslal: 28. únor 2017, 12:26:57 Předmět: |
|
|
Škola Univerzita Pardubice. Tahle hra původně vznikla na konci druháku jako semestrální práce na předmět vývoj her. Takže jsem hru dále rozvinul z původní verze ze semestrální práce a nabídl to jako vlastní téma, které bylo přijato. Podmínky ve škole, nevím co k tomu dodat, jediný co jsem se školou řešil, je že jsem zašel za učitelem, které jsem chtěl jako vedoucího bakalářky a je mu se téma líbilo, takže souhlasil s vedením práce. Jinak jsem zatím sobestačný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. únor 2017, 12:56:48 Předmět: |
|
|
Super, díky. Výsledná práce byla tedy konzultována a hodnocena podle technické stránky žejo? Předpokládám, že jsi studoval informatiku.
Jinak pěkná malá hra, držím palce s dalším vývojem, až budeš mít něco dalšího, určitě to sem hoď. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
jame_581
Založen: 09. 08. 2016 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubický Kraj
|
Zaslal: 28. únor 2017, 14:50:21 Předmět: |
|
|
No ještě hodnocena nebyla, jsem momentálně ve 3. ročníku, takže duben/květen můžu dát odpověď jak jsem dopadl s hodnocením a obhajobou práce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 1. březen 2017, 08:47:37 Předmět: |
|
|
Vždycky jsem myslel, že by bakalářka měla přinášet něco nového do světa vědy. Ne snad hned nějaký objev, ale třeba ověření nějakého principu na nové množině dat, nějaký průzkum a podobně. Má ta hra také nějaké takové ambice? Nerýpu, jen se ptám :-). Z obrázků to vypadá moc pěkně a takhle krásně dotaženou věc (až do hotového produktu) nevytvoří každý student. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. březen 2017, 10:37:57 Předmět: |
|
|
Mělo by to být jak říká semo, ale myslím, že tohle kritérium zas tak často neposuzují. Moje bakalářka nic nového nepřinášela, ale oponenta i vedoucího bavilo závodit mezi sebou letadýlky, tak jsem dostal za VÝBORNĚ
Nejvíc to přineslo něco mně, naučil jsem se navrhovat síťovou komunikaci. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
jame_581
Založen: 09. 08. 2016 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubický Kraj
|
Zaslal: 1. březen 2017, 12:30:15 Předmět: Můj cíl |
|
|
Bakalářská práce má ověřit znalosti nabyté během studia, ačkoliv moje práce se příliš nezaměřuje na studium, protože vývoj her, jsme měli jeden volitelný předmět. Já to chápu jako závěrečnou práci, která ukazuje znalosti z vybraného tématu.
Pozor nudná historie!
Jelikož být herním vývojářem je moje vysněné povolání, tak jsem si zvolil toto téma. Jsem si vědom, že ta hra není žádná velká bomba. Ale je to hra, kterou jsem vytvořil já a to je pro mě důležité.
Začátkem střední školy jsem se začal věnovat programování a vývoj her mě uchvátil a je to asi i jeden z důvodů proč mě programování chytlo a nepustilo . Bohužel jako jednotlivec v tomto oboru mnoho dneska nezmůžu, takže mé pošetilé nápady typu, vytvořit nové WoW samozřejmě skončily neúspěchem. Takže jsem se rozhodl na to jít jinak. Hodlám tvořit jednodušší hry a postupně si vytvořit základ, takové portfolium.
Rocket of Milky Way je pro mě začátek, takový odrazový můstek, je to taky první experiment s Unity3D. Konceptů na další hry mám požehnaně a již pracuji na druhém titulu, který doufám daleko překoná tento první. Koncepty jsem si seřadil podle obtížnosti a náročnosti vývoje a postupuji od "nejjednoduššího" k tem těžším.
Jak jsem psal již v prvním příspěvku této diskuze. Pokud máte zájem připojit se ke mě, není problém rád bych rozšířil tým a urychlil práci. Protože v současné době těsně před závěrem bakalářského studia je toho moc, takže práce postupuje pomalu bohužel. Jako jednotlivec je velice náročné udržet tempo v tomto odvětví. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 1. březen 2017, 12:44:08 Předmět: |
|
|
Ke hře mám výtku, že nesignalizuje nízký stav paliva - něco by mělo začít blikat a houkat, aby měl člověk čas se ještě zachránit. Ten ukazatel je dost nenápadný, když se člověk soustředí na překážky. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pinsirus
Založen: 13. 01. 2016 Příspěvky: 37 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: 1. březen 2017, 21:07:01 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Vždycky jsem myslel, že by bakalářka měla přinášet něco nového do světa vědy. Ne snad hned nějaký objev, ale třeba ověření nějakého principu na nové množině dat, nějaký průzkum a podobně. Má ta hra také nějaké takové ambice? Nerýpu, jen se ptám . Z obrázků to vypadá moc pěkně a takhle krásně dotaženou věc (až do hotového produktu) nevytvoří každý student. |
OT: aj ja som si navrhol na temu bakalarky hru a musel som vymysliet k tomu nejaky prinos, tak som tam supol aspon nejaku dovednostnu hodnotu v podobe odpovedania otazok ze bude aspon edukacny ucel |
|
Návrat nahoru |
|
|
jame_581
Založen: 09. 08. 2016 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubický Kraj
|
Zaslal: 2. březen 2017, 00:28:09 Předmět: |
|
|
Abych to uvedl správně tak téma bakalářské práce ja Vývoj multiplatformní hry takže předmětem má být úvod a orientace v této problematice. Hlavní přínos vidím v uvedení možností, klady a zápory, pomoci najít optimální řešení a představení nástroje Unity3D pomoci, kterého jsem vytvořil praktickou část.
Zřejmě to není prace s vědeckou hodnotou a také se ztratí v čase, protože s rychlím vývojem technologií bude za pár let zastaralá.
Ale představuje moje získané zkušenosti a poznatky v tom bude její hodnota. _________________ Twitter @jame581
www: http://jame581.azurewebsites.net/
Itch.io: https://jame581.itch.io/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 2. březen 2017, 09:15:34 Předmět: |
|
|
Když nad tím tak přemýšlím, tak to asi opravdu pro univerzitní prostředí přínos bude. I když ne přímo vědecký. Když vzpomenu na Masaryčku (před lety), tak tam byla hutná teorie, ale praxe 0. Jestli to máte stejně, tak pomůžeš osvětě. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 2. březen 2017, 16:36:59 Předmět: |
|
|
Ja som najprv tiez chcel napisat nieco kriticke, typu "toto ma byt bakalarka"? Nastastie som sa zastavil sam
Text prace sme nevideli, pani moji mili, a ked sa podivam na mnohe "pseudo-teoreticke" a "seriozne" bakalarky, ktore sa sice tvaria ako nieco uzasne, ale v skutocnosti su casto prazdne a zbytocne, tak takato hra by mohla byt uplne peknou bakalarkou. Obcas sa to tyka i diplomovych prac. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|