Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 19. březen 2017, 22:29:23 Předmět: |
|
|
Novinky tohoto týdne:
- odpružení kol
- trochu particle efektů
- lékárnička
- muniční sklad
- těžké zbraně mají omezenou munici
- nové povolání posádky - nosič munice
Už to začíná být trochu honička ohlídat všechny panáky, aby dělali co mají. Teď už nestačí jen panáky rozesadit a koukat jak se vezou. Je potřeba neustále hlídat jestli se někdo nezapoměl, jestli má dost munice, nebo na kahánku.
Do toho neustále zvažovat, jestli má dostatečný skill na danou činnost.
Asi přidám posádce ještě atribut rychlost chůze, aby to bylo ještě zajímavější.
Otázka je kdy to začne být příliš komplexní a odrazovat hráče, který neví co se děje a proč.
Pak by bylo na místě dát možnost zapauzování.
Fakt je , že na FPS mod už při hraní čas nezbývá. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 21. březen 2017, 19:15:51 Předmět: |
|
|
nebude to nakonec furt dokola ?
nestalo by za zvazeni vyprdnout se na generovane mapy a udelat jen oddelene predskriptovane mise, ale pokazde dost jineho zamereni ?
napr. prorazene kola, kdy cast posadky je musi menit a zbytek je musi ubranit.
Jina mise souboj s podobnym monstrem, jako ovlada hrac. Mohl by byt na aute i nejakej poradnej kanon jen s par naboji a tady by pak mohl mit smysl i pohled z vlastní osoby.
Nebo treba mit i flak kanon a odrazit nejake sebevrazedne piloty.
Doprovod jineho vozidla
Vyzvednuti nekoho duleziteho z nejake budovy, atd.
Na strategicke mape vybrat kudy pojedu a podle toho nasleduje mise. Po misi nakup doplnku atp. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 22. březen 2017, 06:55:23 Předmět: |
|
|
On to nakonec mohl byt i blízký východ současnosti / blízké budoucnosti a mise podle skutečnosti - vojensky doprovod humanitárních organizaci, přeprava vojáků a zabezpečení oblasti, atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 22. březen 2017, 15:35:15 Předmět: |
|
|
Ale samozřejmě. Fantazii se meze nekladou. V plánu je příběhová kampaň kde bude variabilnější nápln misí. Chci naroubovat skriptované a generované úkoly dohromady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 22. březen 2017, 17:50:02 Předmět: |
|
|
jaké máš vlastně představy o finální grafické podobě a náročnosti ?
A co prostředí, nějaké destrukce a tak ?
škoda, že to máš v unity. UE4 má pěknou výukovou závodní hru z pouštního prostředí - na hru v UE4 bys mohl využít jejich assety. https://youtu.be/rKiFqt3cmbk |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 23. březen 2017, 09:29:11 Předmět: |
|
|
FInální grafická podoba je postapo/mad max styl. Záleží na tom jestli/jakého grafika se mi podaří sehnat.
Náročnost - 3 urovně obtížnosti. S tím, že ta střední by měla být ještě hratelná v pohodě a bez frustrace.
Prostředí - baráčky budou poskládané z modulů, jako lego kostičky, které půjde postupně odstřelovat. Uvidíme,jestli to nebude příliš na výkon. Ona tam nějaká destrukce je už trochu i teď. |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 26. březen 2017, 22:13:00 Předmět: Update |
|
|
- již dříve avizovaný atribut rychlosti chůze posádky
- nová zbraň - minigun
- skály
Neustále řeším problém střelby z jedoucí platformy. Protože projektily létají hodně pomalu, tak je to zřetelné. Určítě na to jsou vzorečky v realné balistice ale mě nejde o realnou simulaci.
Gravitaci jsem pro jistotu úplně zrušil.
Mě jde o to, aby se dalo jednoduše mířit. POtíž je, když se střílí kolmo na směr jízdy. Kulka by si ssebou měla vzít určitý boční moment hybnosti získaný pohybem střelce. Předám jí určitý vektor vychýlení do strany, který se postupně zmenšuje. Až nakonec letí po přímce.
Když to tam není a kulka jakoby po výstřelu zůstane viset proti směru jízdy vypadá to divně, protože na začátku letí podivným obloukem do strany.
Kdýž to tam je, tak jí to vychýlí z dráhy a netrefíš se kam chceš.
Nakonec to řeším tak, že kulky vystřelené AI = v pohledu 3tí osoby letí bez korekce - tady potřebuju aby se mi panáci trefovali.
A kulky vystřelené hráčem = v pohledu 1ní osoby letí s korekcí aby to nevypadalo divně.
Jestli jste někdo něco podobného řešíl, poradte prosím.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 27. březen 2017, 17:33:23 Předmět: |
|
|
Jakou máš rychlost střel? V reálu je to něco nad 1000m/s, takže pokud máš střely pomalejšík, můžeš i určitým poměrem ubrat to, kolik pohybu přeberou z vlaku.
A jinak bych to tam klidně nechal, prostě je potřeba mířit před, ve spoustě her to tak je |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 28. březen 2017, 11:06:32 Předmět: |
|
|
Ty nejpomalejší letí jen 80 m/s.
Jestli máš na mysli předsazení, tak na blízko to lítá půl metru doprava a na dálku půl metru doleva. Potom je to zmatek a nedává to moc smysl.
Mohl bych předem zjistit místo dopadu a pak to dopočítávat podle délky dráhy letu. Problém nastane při střelbě těsně na a nad horizont. Něco poletí do země po jedné dráze a něco zase těsně nad zase po jiné dráze.
Ono to ale je znát jen při střelbě ze snajperky, takže to zas tak zásadní není. |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 3. duben 2017, 16:54:13 Předmět: |
|
|
Tak minulý tyden jsem se k tomu prakticky vůbec nedostal. Zato mám docela slušnou barvu z opálení. Když vyleze slunce tak jde celý vývoj k šípku... |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 9. duben 2017, 22:09:36 Předmět: Novinky |
|
|
Další update
- nový systém spawnování nepřátel
- generátor domečků a jako bonus i kompletně zničitelé prostředí
Kupodivu se náhrada obyčejných velkých krabic za tisíce objektů ani nijak výrazně neprojevila na výkonu. Když se člověk drží statických box colliderů tak si může dovolit nasázet jich tam fakt hodně. Modely i textury jsou opět pouze dočasné a bude větší variabilita a doufejme i vizualní kvalita.
Připomínám, že link na stažení v prvním příspěvku udržuju stále aktualní.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 30. duben 2017, 23:15:19 Předmět: Změna konceptu |
|
|
Po ne uplně bezbolestném přechodu na nový počítač přichází update.
- 2 druhy nepřátel : nepřátelé mají armor nebo ho nemají. Stejně tak jsou zbraně proti brnění učinné, nebo ne. Přidává to elment kámen/nužky (ale papír už ne:) Je zřetelné barevně odlišeno.
- nepohyblivé těžké zbraně jsem odstranil (schoval do zálohy na specialní mise). Palebná místa mají užší výhled. Musíš si hlídat palebné sektory.
- 3 nové ruční zbraně
- podrobnější statistiky posádky
- "nakupování" posádky a zbraní před startem. Musíš si rozmyslet kam investovat zdroje. Zatím dost neučesané, ale funkční. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diskobolos
Založen: 14. 03. 2017 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. květen 2017, 15:02:21 Předmět: |
|
|
Ahoj,
koukám na tohle vlákno prvně, hezký.
Měl jsem podobný nápad, řidič / posádka auta, později celého konvoje v post-apo světě. Pohyb po mapě mezi městy, obchod, možnost placených eskortních misí, atp.
Jinak post-apo prostředí - radiace, mutanti, atp.
Moje inspirace šla z misí v Dawn of War 2, kde byly in-game mapy (celkem se opakující) ale s různými misemi. Na konci mise padly nové itemy, kterýma sis mohl vybavit auta. Ale herně jsem chtěl být blíže Renegade Ops, ne FTL s mikromanagementem posádky.
Možná se do toho taky někdy pustím.
Držím palec! |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 14. květen 2017, 21:40:09 Předmět: Novinky |
|
|
- přehlednější interface pomocí ikon (ale rozhodně ne hezčí..)
- 2 nové druhy nepřátel: sniper a bomber
Není toho moc, ale ted je to ve fázi spíše odlaďování bugů, kterých se nakupilo až příliš mnoho, než přidávání nových věcí.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Diskobolos
Založen: 14. 03. 2017 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. květen 2017, 12:47:56 Předmět: |
|
|
Nechceš si nechat cvičně otexturovat ten truck?
Chci si po večerech cvičit Substance Painter a nemám moc na čem...
Teď mám fofry, ale snad budu mít za týden volnějc ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|