Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Diskobolos
Založen: 14. 03. 2017 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 5. červen 2017, 15:23:39 Předmět: |
|
|
Díky,
Takhle to vypadá v realu
A ještě na čem dělám zrovna teď.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 6. červen 2017, 08:04:57 Předmět: |
|
|
Na pohled pěkný. Jen pokud by to mělo vypadat více realisticky, tak myslím, že to chce tenčí vrstvu barvy (mnohem míň výrazný bump). Radši než normálovku bych doporučil řešit specular. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 9. červen 2017, 10:51:42 Předmět: |
|
|
Přesně bump je hodně přehnanej a barva na sluníčku časem vybledne. Na to jak je oprejskaná, je až moc saturovaná. Možná bych zkusil nějaký nápisy na bok ať to trochu chytne oko.
U zbraně to přeháníš s kulatostí. Vypadá moc dětsky a navíc kulaté tvary = hodně polygonů už jen proto bych se jim v designu snažil vyhybat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 9. červen 2017, 16:30:15 Předmět: První finální model |
|
|
Tak jsem si vyzkoušel, co to obnáší udělat model v nejlepší produkční kvalitě, jakou dokážu. Tzn. highpoly -> lowpoly, normal mapa, specular mapa. Se vší next-gen parádou. (..next-gen tak před 10 lety...) Je to první pokus s takovými detaily. Dělal jsem to měsíc a pořád to má hodně much. Budu muset slevit na kvalitě a nedělat se s highpoly a dělat vše rovnou v lowpoly. Tímhle tempem je naprosto nerealné hru vůbec někdy dodělat.
6000 tris, 2k textury
Screenshoty přímo z enginu.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 23. červen 2017, 10:40:53 Předmět: |
|
|
Po delší době konečně nějaké novinky.
K vyzkoušení otexturovaná cisterna (thnx to Diskobolos) a model snajperky.
Neustále průběžně vylepšuji terén - tentokrát přidal kopcovitý, skalnatý terén. Silnice by se mu měli vyhýbat ale zatím někdy najedou na skálu.
Přepracované interface. Ted snad přehlednější.
Dlouho odkládaný a obávaný Load&Save. U procedurálně generovaných map nemůžu ukládat všechno. Byly by to desítky MB. Původně jsem myslel, že budu mít auto save na začátku a konci levelu. To by ale znemožnilo větší mapy. Hráč nemůže půl hodiny někam jet, pak to zvorat a muset začít od začátku. Nakonec se mi podařilo vejít se do pár KB. Uložím jen klíčové body na mapě a zbytek se "nějak" vygeneruje znovu. Ještě to není hotové. Musím přidat další údaje. Ale myslím, že ve finále si nikdo ani nevšimne, že ve vesnici jsou od minulého sejvu domečky jinak poskládané. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diskobolos
Založen: 14. 03. 2017 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 23. červen 2017, 16:27:07 Předmět: |
|
|
Neměl by si ten generovaný terén být schopen znovu-vygenerovat do přesné podoby tím, že uložíš jen seed pro generátor sekvence čísel?
Já jsem to ještě nedělal, ale rozhodně bych z generování vynechal jakoukoli náhodu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 24. červen 2017, 17:43:47 Předmět: |
|
|
Držím palce. Většina lidí co zkouší dělat hry, vydrží jen chvilku, ale ty už na tom děláš docela dlouho.
Na cisterně dochází k takovému šumu, jak se s pohybem kamery mění pixely, protože jeden bod na obrazovce představuje několik bodů na textuře a hra neví co má zobrazit. Chlapi vy nepoužíváte mipmapy!
K autu prišel nosič bomby. Střecha auta se rozletěla a řidič přišel o život. Místo jednoho se tam ale objevilo snad 30 mrtvejch řidičů a samotnej nosič bomby zůstal stát s bombou v ruce na silnici, aniž by se mu něco stalo. Zbytek nepřátel se mi snažil vlézt do auta a když jsem se zase rozjel, tak mě úplně vystrčili ze silnice.
http://imgur.com/a/B3ZAQ |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 25. červen 2017, 21:48:37 Předmět: |
|
|
Zpirit napsal: |
Držím palce. Většina lidí co zkouší dělat hry, vydrží jen chvilku, ale ty už na tom děláš docela dlouho.
|
Já už dělám hry nějakých 10 let. Ted už s tím asi přestat nepůjde.
Diskobolos napsal: |
Neměl by si ten generovaný terén být schopen znovu-vygenerovat do přesné podoby tím, že uložíš jen seed pro generátor sekvence čísel?. |
Ale ano, seed funguje spolehlivě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diskobolos
Založen: 14. 03. 2017 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. červen 2017, 23:25:00 Předmět: |
|
|
skiparktycoon napsal: |
Ale ano, seed funguje spolehlivě. |
skiparktycoon napsal: |
U procedurálně generovaných map nemůžu ukládat všechno. Byly by to desítky MB.
...
Uložím jen klíčové body na mapě a zbytek se "nějak" vygeneruje znovu.
...
...že ve vesnici jsou od minulého sejvu domečky jinak poskládané.
|
Tomu nerozumím - neodporují si tahle dvě tvrzení? |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 26. červen 2017, 20:42:41 Předmět: |
|
|
Pro terén používám LibNoise (http://libnoise.sourceforge.net/) což je fajnovější perlin noise. Ten mi se stejným seed dává pokaždé stejné výsledky.
To, jestli bude mít domeček 1 nebo 2 patra počítám přes Random.
Takže jsou to dvě různé veci. Jedna reprodukovatelná, druhá ne.
Možná bych se nějak mohl Random úplně zbavit a používat jen LibNoise. Třeba by to i dávalo nějaké zajímavější vzory. Ale pro moje účely to takhle stačí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diskobolos
Založen: 14. 03. 2017 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 26. červen 2017, 22:49:40 Předmět: |
|
|
skiparktycoon napsal: |
To, jestli bude mít domeček 1 nebo 2 patra počítám přes Random.
...
Možná bych se nějak mohl Random úplně zbavit a používat jen LibNoise. |
Já libnoise neznám, ale podle mě by stačilo použít jednoduchou pseudonáhodnou řadu se stejným seedem. Tím bys dostal pokaždé konzistestní výsledky a nemusel ukládat věci, co se budou vždy generovat stejně... |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 27. červen 2017, 06:48:03 Předmět: |
|
|
randomu taky přece můžeš nastavit seed, takže ti bude vracet stejný čísla |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 28. červen 2017, 09:23:30 Předmět: |
|
|
Ano máte pravdu pánové. Poté co jsem nahradil UnityEngine.Random (která je pouze static) za System.Random dostávám konzistentní výsledky. Ovšem pouze u prvků generovaných na mapu před začátkem mise. Za běhu se další detaily (např ten počet pater baráčků) dopočítávají v různém pořadí, korutinách. Ale to už nějak zkousnu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
micky
Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|