Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 21. červen 2017, 17:03:05 Předmět: |
|
|
sonic: to neukládání nastavení bez spuštění hry měla být vlastnost, ale bylo to v době, kdy se kvůli každé hře spouštěl i Launcher pokaždé znova a taky hra nevyžadovala restart při změně rozlišení ... teď se mi to jeví jako blbost a bude to opraveno
skiparktycoon: díky za pochvalu
sklady mezi sebou vyrovnávají stavy surovin automaticky, takže je vlastně jedno kam kdo co nese ... principiálně to funguje tak, že každý si jde pro to co zrovna potřebuje (on nebo jeho budova), občas z toho vzniká ten "správný" hospodářský zmatek
to s chybějícím železem a nedokončeným obchodem může být chyba, kdyžtak pomocí "pravý+ctrl+delete" lze chybu uložit a pokud ji pošleš na archamon@vionsoft.cz (nebo pomocí formuláře http://vionsoft.cz/support) budu moci se na to podívat zblízka
edit: na všech reportovaných chybách se pracuje a brzy bude oprava (doufám, že do víkendu) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 23. červen 2017, 10:46:26 Předmět: |
|
|
update 0.9.93.1 uvolněn - pokud všechno bude fungovat správně, měl by se Archamon sám aktualizovat ... inu, uvidíme _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 24. červen 2017, 13:45:12 Předmět: |
|
|
Hlasí ti to (nejde stahovat):
Omlouváme se, na stránce došlo k chybě
Stránka 'http://vionsoft.cz/webvionsoft/produkty' nebyla nalezena! _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 24. červen 2017, 17:25:43 Předmět: |
|
|
Update proběhl ok. Ještě jsem testoval měnění nastavení během hraní pomocí menu nastavení (tedy ne ctrl + x ani v launcheru). Problém jsem měl jen s následujícím nastavováním:
-detaily a četnost stínů. Tady mi zlobí to, že když přepnu detaily z 2/2 na 1/2, tak je ta změna ve hře hned vidět. Když to ale přepnu zpět na 2/2, tak nepozoruji žádnou změnu (až když změním četnost stínů tam a zpět, tak pak je opět vidět změna při přepnutí detailů 2/2 -> 1/2).
-osvětlování objektů - při změně tohoto nastavení nepozoruji žádné změny. Když ale stisknu levý ctrl, tak vidím, že hodnota je správná - problém tedy asi je jen v tom, že během nastavení se upraví hodnota, ale reálně se grafika nezmění (přitom při změně pomocí ctrl+shift f1 je změna viditelná hned).
Dál jsem zkoušel spustit Wine s nativním D3D9 (na AMD grafice) a tam mi osvětlování objektů funguje i na nejvyšší nastavení. V čem je prosím tě rozdíl (aspoň malý hint) mezi nastavením 0/3 a 1/3 (případně 2/3) osvětlování objektů, že se s tím Wine D3D9 implementace neumí vyrovnat?
Jinak hra mi během hraní párkrát spadla (i s minulou verzí), ale to opět může být chyba Wine (reporty jsem ale odeslal) _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 26. červen 2017, 11:01:51 Předmět: |
|
|
Hra má dost nezvyklé ovládání. Většinou je ve strategiích standard levé tlačítko označení objektů/jednotek a pravé tl. příkazy (pohyb, útok, stavba). Dvojklik na jednotku označí všechny stejné typy objektů na obrazovce atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 27. červen 2017, 07:26:00 Předmět: |
|
|
sonic: pravda, nějak to nastavení ještě hapruje - opravím v příští verzi. Nastavení osvětlení: 0=bez použití shaderu, 1=shadery na statických objektech, 2=shadery i na pohyblivých objektech, 3=shadery na zbrojích, surovinách, všude. Občas hra padá i ne Wine-ařům, vím o nějakých problémech s vlákny, stabilita bude brzy vyšší
Reniezs: díky za report, už by to mělo být v pořádku
JC: nemyslím si, že je až tak neobvyklé .. levým vybíráš vojáky + posíláš je, pravým akční nabídka činností ... dvojklik použit není, ale je to dobrý nápad s tím výběrem jednotek _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 19. listopad 2017, 19:54:09 Předmět: |
|
|
Už se těším strategie jak víš miluji _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 25. listopad 2017, 11:59:56 Předmět: |
|
|
Tak, Archamon je vydán na Steamu ... že to ale bylo peklo
Pro zajímavost uvedu pár zajímavostí z historie, které jsou sice na Steamu uvedeny, ale komu by se chtělo klikat, že:
- první pokus vznikl v zimě roku 2004 v jazyce Pascal ještě jako hra pro DOS (resp. Windows 95/9 a už v té době nesl jméno Archamon (takhle tehdy vypadal: https://tinyurl.com/y79dqwuz)
- dnešní podoba Archamonu vzniká od roku 2007, skutečná hra pak od roku 2009
- do roku 2009 měl být Archamon tahová hra
- v prvních verzích se herní den dělil i na hodiny a herni rok trval přes 3 hodiny (dnes trvá herní rok asi půl hodiny)
- původně měl Archamon obsahovat i multiplayer, ale z důvodu technické náročnosti jsem musel implementaci odložit (stále to je ale v plánu)
- engine je můj vlastní a pro svou "oldschoolovost" až zastaralost nese jméno Archaeopteryx (vyhynulý ne-moc-dobře létající ptačí dinosaurus)
- celá hra je po programátorské stránce práce jednoho člověka většinou po večerech a brzkých ránech a tvoří ji zhruba 170.000 řádků čistého kódu v C#
- modely, animace, kresby a hudba jsou prací různých externích spolupracovníků a až na jednu výjimku jsem nikdy žádného nepotkal osobně
- autorem loga je můj bratr a ikdyž existují návrhy "hezčích a fotogeničtějších", toto zůstalo
- v září 2013 byl Archamon přihlášen na Steam Greenlight, v lednu 2015 byl přijat do Steam Greenlight
- než se podařilo vydat hru jsem se oženil, narodily se mi dvě děti a dokončil jsem rekostrukci domu
- než se podařilo vydat hru byl Steam GreenLight zrušen
- a nyní, ikdyž je stále kam směřovat a co vylepšovat (a samozřejmě nejenom grafiku), je Archamon dokončen _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 25. listopad 2017, 19:00:59 Předmět: |
|
|
Historie je to opravdu moc hezká jednoho dne bych asi taky mohl něco takového sepsat u nás Jinak nikdy nepiš že je hra dokončena, co se týče multiplayeru, tak doufám že pak třeba využiješ naše multiplayerové řešení RUN Každopádně držím moc palce s dalším vývojem. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 26. listopad 2017, 13:43:55 Předmět: |
|
|
Gratuluju!
Vionsoft.Ondrash napsal: |
- engine je můj vlastní a pro svou "oldschoolovost" až zastaralost nese jméno Archaeopteryx (vyhynulý ne-moc-dobře létající ptačí dinosaurus)
|
Vedle Pterodonu další český dinosauří engine _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pinsirus
Založen: 13. 01. 2016 Příspěvky: 37 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: 27. listopad 2017, 20:16:59 Předmět: |
|
|
Tieto zhrnutie vyvoja hier mam najradšej, ked autori popisuju celu historiu ako sa cela herna mechanika vyvijala a podobne. Taktiež ma fascinovalo to že prva verzia bola pre DOS(niekedy som fakt smutny že som nemal možnost programovat v tej dobe). Každopadne gratulujem a držim palce dalej. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 5. únor 2021, 16:13:37 Předmět: Archamon 1.1 |
|
|
Zdravím po delší pauze,
vydána další a zřejmě poslední velká verze Archamonu - a to 1.1
s opravama chyb počítám, ale na nové velké fičury už není energie, čas, motivace a ... však to znáte
věci, které se mi nepodařily udělat tak jak jsem chtěl, čekejte v Archamonu II a snad dříve než za deset let!
přikládám jeden screen z Barbarských nájezdů (jedna z fičur poslední verze - něco jako "tower defense")
... a screen z původní hry v DOSu:
_________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. únor 2021, 11:35:30 Předmět: |
|
|
Archamon II? |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 7. únor 2021, 21:15:19 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Archamon II? |
Archamon II?
Původní hra v DOSu? _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|