.[ ČeskéHry.cz ].
Strategie
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 20. červenec 2017, 14:12:04    Předmět: Strategie Odpovědět s citátem

Ahoj, pustil jsem se po večerech po práci do tvorby multiplayerový strategie v C#, za pomoci SharpDX, FMOD a Lidgren. Grafiku kreslím sám (kromě ikon surovin, co jsem zatím ukradnul), většina jsou zatím jen placeholdery, když seženu grafika, tak to bude vypadat líp, jinak ta grafika dopadne ve stylu políčka, domečku a věže, se kterýma jsem se trochu piplal, tak ty zatím překreslovat neplánuju.

Inspirace je z her Knights and Merchants, Settlers, Age of Empires, Heroes of might and Magic, Stronghold, sám jsem zvědavý, kterým směrem se hratelnost hry nakonec vydá, i když nějaký hodně hrubý koncept v hlavě mám.

Zatím mám základ MP (posílání mapy klientům, všechny akce jsou řešený posláním příkazu na server, kterej pak výsledky pošle klientům) - jednoduchý stavění budov.

Krátkej dev diary, kterej snad budu doplňovat:
17.7.2017 - chat zpráva, umisťování budov na mapu
18.7.2017 - napsán jednoduchý GUI framework, zatím umí textbox a button, ale další prvky zatím potřeba nejsou a v případě potřeby je jednoduché je dopsat
19.7.2017 - hlavní menu s join/host volbami, multiplayer test
20.7.2017 - stavba budov už bere v potaz dobu stavby budovy, rozestavená budova vykresluje kostru budovy, přidání jednoduchého generování mapy, přidána cesta a políčko



Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 20. červenec 2017, 14:39:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Skus si zautomatizovat ukladanie screenshotov. Na button ti to vyrobi screenshot a ulozi do nejake adresara k uz ostatnym. Nebudes to premazavat. Vznikne ti pekna historia Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 20. červenec 2017, 14:50:10    Předmět: Odpovědět s citátem

To bych moh, jeste aby to treba poslalo rovnou nekam na net do galerie, ze bych nemusel zapinat ftp klienta Smile

Jinak resiznul jsem obrazky na 800px sirku, at to nerozbiji layout Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Pinsirus



Založen: 13. 01. 2016
Příspěvky: 37
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: 20. červenec 2017, 15:48:27    Předmět: Odpovědět s citátem

parada držim palec Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 273

PříspěvekZaslal: 20. červenec 2017, 22:20:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu mi to připomíná Settlers.. Smile určitě jsem zvědavy na finální podobu.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2017, 06:22:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Velmi pekne. Ked pozeram ten teren tak to vyzera na jednoduchy rand() pre kazde policko. Pre buducnost si pozri nieco o perlin noise. A neviem ci pouzivas GIT (alebo iny verzovaci SW) ale ak nie tak zacni.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2017, 09:54:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Na tretim screenu uz generuju jednoduchou heightmapu, trochu ji smoothnu a pak podle vejsek generuju typ terenu, generovani mapy jsem zatim moc neresil Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2017, 22:36:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak byste řešili barevný odlišení budov a jednotek podle hráčů?

Zatím mě nenapadlo žádný řešení, se kterým bych byl spokojenej - aby bylo vidět dobře, kdo ke komu patří a nemusel jsem kreslit postavy pro všechny hráče a ani abych nemusel míchat nějak třeba textury, protože kreslení přes efekt s custom shaderem mi když jsem to naposled zkoušel v SharpDX přišlo celkem pomalý, takže bych leda si pak musel všechnu geometrii kreslit normálně přes buffery, což se mi moc nechce, pže by to bylo spousta práce navíc Sad .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2017, 10:38:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Na budovy můžeš dát vlajky. V Settlers 1 to bylo docela jednoduše udělané, vlajky byly jen na křižovatkách.

Postavy musí být složené z více částí a nebo měnit barvy/paletu pomocí shaderu, tady asi nic extra vymyslet nejde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2017, 19:49:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Pohyb jednotek, které stavějí budovy, youtube video:
https://www.youtube.com/watch?v=CWhBhQ21QDA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 10. srpen 2017, 10:55:32    Předmět: Odpovědět s citátem

FB Fanpage! Very Happy
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/

Nake zmeny od minula:
-prehozen pathfinder na A* z jednoducheho dijkstry
-pathfinding debug info vykreslovani
-server bezi v jinem vlakne nez klident v singleplayeru
-animace jednotek podle akce a orientace
-moznost menit video options (rozliseni, vsync, frekvence)


Naposledy upravil satik dne 6. říjen 2017, 11:02:20, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 273

PříspěvekZaslal: 15. srpen 2017, 18:57:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tam máš dalšího fandu Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2017, 23:21:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Těžba surovin už funguje (zatím mám jen dřevo)

https://www.youtube.com/watch?v=DfaRvABAMyI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 24. srpen 2017, 23:02:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Zbytek surovin už jde těžit Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=F8df4FGeDAY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2017, 19:22:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Video s Fog of war, výběr jednotek a nakreslen použitelnější obrázek hlavní budovy Smile
https://www.youtube.com/watch?v=8jPng37r6zg

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna