Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
panopera
Založen: 18. 12. 2015 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 3. květen 2018, 19:59:57 Předmět: Sky Duels |
|
|
Ahoj,
dokončujeme hru, když kouknete na video, nebo necháte komentář, budeme rádi.
https://www.youtube.com/watch?v=K1a4uJN-fjE
Martin & Marek
Naposledy upravil panopera dne 5. květen 2018, 09:09:53, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 130
|
Zaslal: 3. květen 2018, 22:48:27 Předmět: |
|
|
Vypadá to hezky - ale chybí nějaký popis čím to je inovativní nebo v čem to vlastně spočívá - na první pohled se mi nezdá ta staticky rotovaná kamera - vidím daleko na server ale už nedokážu předvídat co jde z jihu. Nebo to je jen pro účely traileru? |
|
Návrat nahoru |
|
|
panopera
Založen: 18. 12. 2015 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 4. květen 2018, 08:24:30 Předmět: |
|
|
Děkujeme za komentář.
Trailer je sestříhaný výhradně z gameplay záběrů (iOS), takže vše včetně kamery odráží aktuální stav hry.
Kamera je navržená tak, aby vždy bylo vidět co nejvíce ve směru letu (pokud není letadlo v boostu). Obecně je kamera věc, se kterou jsme často hýbali a měnili její nastavení. Myslíme si, že současné chování kamery také umocňuje pocit letu/pohybu.
K samotné hře a inovacím. Naším cílem bylo vytvořit hru, která by vycházela z principů a hratelnosti z dob starých arkádových automatů, hru která není zatížena některými trendy (u mobilních her), které nám nejsou sympatické. Hráče chceme udržet ve hře tím, že ho musí bavit, nechceme aby se ke hře vracel jen proto, že si jednou za den může vylosovat převlek zdarma. To je obrazně řečeno, prostě nám šlo o tu hru a ne ty obvyklé věci kolem.
Hra se odehrává v otevřeném a rostoucím světě s přirozenými překážkami bez umělých bariér. Vizuálně se jedná o kouli, kterou lze obletět.
Rostoucím znamená, že na začátku hry je jen minimum herních překážek a svět je více přátelský. Postupem času, kdy hráč sestřeluje okolní letadla, se hra stává méně přátelská, ke konci hry až nepřátelská. A to tím způsobem, že ve světě rostou přirozenou cestou herní překážky a na scénu přicházejí agresivní nepřátelé. Pod růstem překážek přirozenou cestou si lze představit např. budovy, které jsou na začátku hry rozestavěné a nedosahují do kolizní výšky, postupem hry kdy jsou dostavěné jsou pro hráče překážkou, která se může při kolizi s hráčem, oponentem nebo jejich střelou poškodit či úplně zničit.
Aby svět nevypadal příliš staticky, jsou v něm objekty které se pohybují, objekty které mají určitá pravidla zda a kdy mají být zobrazeny a mnoho dalšího. Na začátku hry se svět náhodně prorotuje, dokonce i některé jeho časti.
Svět je modelovaný s ohledem na uvěřitelnost, letadla vycházejí z reálných předloh.
Ovládání, to bylo pro nás velmi důležité, je jednoduché a intuitivní. Touch levé půlky screenu zatočení doleva, pravé doprava. Obou najednou pak boost (pouze po dobu držení). Double-touch/3D-touch jedné půlky screenu prudké zatočení do toho směru, ve chvíli kdy se tohle hráč naučí používat, stane se výbornou pomůckou v soubojích a při vyhýbání se překážkám.
Letadla mají autofire, začnou střílet pokud je oponent v určitém úhlu a vzdálenosti k hráči.
Herní náplň je v zásadě jednoduchá, hráč sestřeluje okolní letadla, podstupuje souboje se speciálními bossi, tím postupně vytváří nepřátelské prostředí až se dostane do prostředí vysloveně nepřátelského. Jeho cílem je toto prostředí nejen vytvořit, ale dokázat v něm co nejdéle přežít.
Marek & Martin |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. květen 2018, 14:16:25 Předmět: |
|
|
Na videu to vypadá celkem pěkně, ale víc bez buildu hodnotit nelze.
Nějaký trailer by pak určitě měl být kratší a ukázat právě jak gameplay tak proč bych si to měl stáhnout. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
panopera
Založen: 18. 12. 2015 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 7. květen 2018, 17:10:55 Předmět: |
|
|
Díky za reakci, jasně - chápeme že těžko víc hodnotit, na marketech to snad bude ke stažení brzo.
Trailer možná ješte pozměníme, tohle je hodně popisné na ukázku, nicméně doufáme že i takhle ukázaný gameplay by pro někoho mohl být dostatečně zajímavý jako důvod ke stažení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. květen 2018, 22:13:44 Předmět: |
|
|
Lidi koukají na prvních 5s, jestli vůbec. Zkus si cvičně zabrouzdat storem s cílem najít si hru k zahrání a schválně si všímej kolilk času věnuješ jednotlivým trailerům. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
panopera
Založen: 18. 12. 2015 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 8. květen 2018, 09:21:09 Předmět: |
|
|
Storem už bohužel nebrouzdám, protože jsem poslední roky obsahem znechucen , dobré hry jsou ztraceny v hromadě balastu a kopírek.
Ale jinak jsi to popsal asi trefně a na market to nějak střihnem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 9. květen 2018, 13:33:14 Předmět: |
|
|
Mate to velmi pekne. Je to presne zaner a typ hry, ktory by ma oslovil (a ktory som sa chystal, nakoniec neuspesne, pred asi 10 rokmi implementovat )... ale na mobile nemam uz ani vlastne hry.
Kamera mi pride pouzitelna, prostredie zaujimave (z videa i z popisu jeho evolucie smerom k nepriatelskemu). Flat-shade grafika na mobil adekvatna. Velmi pekne nechavate rozpadnut znicene lietadla o zem. UI adekvatne. Mam z toho videa velmi pozitivny pocit!
Zaujimalo by ma, akym sposobom generujete/pripravujete 'planetu', co znamena, ze sa nahodne prerotuju niektore casti, co vsetko pripravili umelci (umelec? ) rucne a co je generovane...
Drzim palce, nadhera! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Naposledy upravil pcmaster dne 9. květen 2018, 13:43:28, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 9. květen 2018, 13:37:50 Předmět: |
|
|
Z toho, co ste prezentovali, mi to pride ako solidny produkt. "Problem" bude s marketingom, tam nedokazem poradit, ale zameral by som 95% usilia na to. Bola by skoda, aby sa o takejto peknej hre svet nedozvedel Videl som vase video s Ball Game, co mi pride tiez pekna malicka hra... 2000 views, 1 like na youtube? Je to dost?
Snad sa niekto vyjadri a da vam nejake nezaplatitelne rady _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
panopera
Založen: 18. 12. 2015 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 9. květen 2018, 18:10:24 Předmět: |
|
|
Díky za komentář a support, těší nás to!
Svět se skládá ze 7x7 dlaždic. Na začátku byla každá nějak tématická, nezávislá na okolních a při restartu se náhodně zrotovala. Postupem času jak se svět rozrůstal vznikla potřeba aby naopak vazba mezi nimi byla, například silnice, most, hory, řeka, a podobně. U mostu jsme ještě postupovali tak, že jsme si udělali možnost fixovat vybraný objekt a rotovali zbytkem dlaždice.
A čím byl svět větší, tím víc bylo vidět, že ta nesourodost a nezávislost náhodně poskládaných dlaždic nebude úplně dobře fungovat. Tak jsme začali fixovat celé dlaždice a více je vizuálně propojovat aby svět působil víc uvěřitelně. Ale i tak zůstalo ve hře asi třetina rotujících.
S marketingem máš pravdu, dobře si uvědomujeme, že udělat hru je jedna věc a umět jí dostat mezi lidi druhá. Tady jsme dokonce přesvědčeni, že jsou jen tři možnosti. Mít strašnou kliku a prosadit se sami, nalít do marketingu hromadu peněz a doufat že se vrátí a nebo nám to prostě musí někdo vydat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
panopera
Založen: 18. 12. 2015 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 7. červen 2018, 09:42:43 Předmět: |
|
|
Jak pokračujeme..
Před pár týdny nás na základě vlákna na TouchArcade oslovil publisher. A i když ze spolupráce nakonec nic nebude, tak nás to znovu přinutilo se zamyslet nad věcmi, které jsme už sice xkrát řešili, ale nakonec je vždy nechali, protože to znamenalo překopat půlku hry.
Nakonec jsme v poslední aktualizaci udělali docela zásadní změny v gameplayi (tím ovlivnili i tempo hry), a několik dalších vizuálních úprav a vylepšení jako je déšť, dynamická barva oblohy, výbuchy střel, apod.
Kromě soubojů s bossem, které zůstávají v duchu duelů jeden na jednoho, může být na scéně až šest dalších letadel, z toho tři útočící.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|