Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2019, 08:22:29 Předmět: |
|
|
Jo, i to pak padá v úvahu, s tou myší (nebo dotykem). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. duben 2019, 08:27:51 Předmět: |
|
|
Nevěděl jsem, zda dotyk není sprosté slovo na tabletu by se to pak mohlo hrát pěkně
K tomu zoomu, možná zkust něco jako splitscreen vertikální? Na jedné půlce mít ponorku na výšku (vidím hladinu a dno, ale nevidím moc před sebe) a na druhé přístrojovou desku. Ale asi to nebude vypadat moc esteticky, jen mě to tak napadlo. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. duben 2019, 12:40:19 Předmět: |
|
|
Nejprve mne naladí na ctrl+šipky a PgDown/Up a pak to zkazí zmínkou o dotyku |
|
Návrat nahoru |
|
|
raduzz
Založen: 13. 01. 2015 Příspěvky: 7 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. duben 2019, 14:18:31 Předmět: |
|
|
Hrac by mohl mit omezeny pocet kratkodobych osvetleni (reflektor), aby zjistil v jake situaci se nachazi. Situaci si zapamatoval a pak jel po pameti. Nektere prekazky by se mohly hybat. Jedna z techto prekazek( nebo neco jineho napr bubliny, co by udavalo casovou periodu) by sla videt i po zhasnuti. Dalsi hejblata by k teto prekazce byly ve fazi. Takze hrac by se po pameti musel orientovat nejen v prostoru, ale i v case. Mozna by se mohlo svetlo v prubehu hry upgradovat (moc to nezapada do tematu) aby nemelo pouze dva stavy, ale intenzita/radius osvetleni by byl nastavitelny, coz by melo vliv na zivotnost baterie. Kdy bude sraz v Plzni? |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2019, 14:26:07 Předmět: |
|
|
Ano, to by sice možné bylo, ale v jiné hře. Oni tam neměli okna, kterýma by koukali ven. A rozsvícení světla by znamenalo prozrazení ;-).
Se srazem v Plzni souhlasím, některý pátek večer bych tam třeba zajel :). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
raduzz
Založen: 13. 01. 2015 Příspěvky: 7 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. duben 2019, 17:02:15 Předmět: |
|
|
Kolik lidi si Tvou hru zahraje? Kolik procent z nich oceni to, ze ponorka nema okno, stejne jako nejaka pred sto lety? Kolik procent by dalo prednost zabave na ukor historickych faktu? Delas to pro sebe nebo pro ne?
To chce multiplayer. Arenu hodne ponorek. Sonary a torpeda. Cerveni proti modrym. Rezba. Neco jednoducheho jako slither.io, jenom s ponorkama. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 25. duben 2019, 07:52:49 Předmět: |
|
|
raduzz, nechci schazovat cos napsal, ale podiv na první příspěvek. Hru sem začal dělat proto, že mě baví fyzika a ponorky mám rád. Ani sem neměl ze začátku ambice to dodělat. Ale protože se přidal i brácha a protože už sme toho naprogramovali hodně, byla by škoda to vyhodit. Ale nemůžu se na tom projektu vzdát toho, co mě baví. To by nedávalo smysl. Normálně pracuju (mimochodem na reálém simulátoru) a nemám potřebu si hrama přivydělávat. Tudíž je mi i celkem jedno, jestli to zaujme tísíce hráčů, nebo jen pár desítek. Tak jen ze srandy odpovím na tvé otázky :)...
raduzz napsal: |
Kolik lidi si Tvou hru zahraje? |
To nevím, pravděpodobně nikdo :-).
raduzz napsal: |
Kolik procent z nich oceni to, ze ponorka nema okno, stejne jako nejaka pred sto lety? |
Z těch, co si to zahrajou to ocení každý (takže pravděpodobně opět nikdo :-) ). Hnidopichové možná řeknou, že ona okno ve skutečnosti měla, ale bylo jen malý, do boku.
raduzz napsal: |
Kolik procent by dalo prednost zabave na ukor historickych faktu? Delas to pro sebe nebo pro ne? |
Dělám to pro sebe, cos myslel?? :-D
raduzz napsal: |
To chce multiplayer. Arenu hodne ponorek. Sonary a torpeda. Cerveni proti modrym. Rezba. Neco jednoducheho jako slither.io, jenom s ponorkama. |
Přenechám nějakému bastlíři. Možná by místo ponorek mohly být hlavní hrdinové krychličky a bojovat proti kuličkám. Je to přecejen zábavnější, ne? :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
raduzz
Založen: 13. 01. 2015 Příspěvky: 7 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. duben 2019, 16:16:02 Předmět: |
|
|
semo, ja Ti fandim. Tvuj prvni prispevek jsem cetl.
citace: |
Nejde o prodeje, nejde o mobily a už vůbec nejde o to, jestli to bude umět hrát kterýkoliv casual hráč. Jde spíš o to, zachovat původní účel projektu (učení programování a fyziky) |
To je uplne opacny smer, nez kterym bych se vydal.
Ale protoze jinak je na tomto foru celkem mrtvo, tak jsem nakonec do diskuze prispel.
Pokud bych zacinal nejaky projekt, tak by me cile byly nasledujici:
1. Alespon 10 000 downloads.
2. Aby me vyvoj bavil.
3. ...
Pokud bych udelal neco o cem bych byl presvedceny ze je to super, ale skoro nikdo to nehral, tak bych byl zklamany.
Zakladni funkcionalita se da naprogramovat snadno. To je zabava.
Pokud ma byt vysledek profi, tak je nutne odladit spoustu detailu. To je beh na dlouhou trat.
Cil, aby byl vyvoj az dokonce zabava se tak nemusi podarit. Proto alespon tisice downloads.
Jinak bude tezke najit motivaci, hodiny hledat bugy a delat optimalizace, kdyz to nikdo neoceni. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 25. duben 2019, 16:34:23 Předmět: |
|
|
raduzz napsal: |
Pokud bych udelal neco o cem bych byl presvedceny ze je to super, ale skoro nikdo to nehral, tak bych byl zklamany.
|
A ještě horší zklamání je, udělat něco o čem si myslíš od začátku, že to je kravina a žes to dělal jen pro slávu a peníze, aniž bys musel :-). Na to můžeš chodit do práce, ale i tam by tě to mělo bavit.
Hodně downloadů sem si už užil. Mimochodem s hrou, kterou sme taky dělali hlavně pro zábavu, i když byla soutěžní :-). Ale to byl rok 2005, tak ještě nebyl internet přesycenej.... no...všim tim co se dělá kvůli hodně downloads :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. duben 2019, 19:20:51 Předmět: |
|
|
A mně se zrovna to dělání her pro zábavu líbí mnohem více, než kvůli výdělku.
Jinak nápad je to Semo, dle mého skromného názoru dobrý. Také se tedy trochu bojím toho, že to bude moc hardcore, ale na druhou stranu v dnešní záplavě her typu "klikej jak magor a ono to něco dělá" by si to zasloužilo nějakou über-těžkou hru pro nějaké nadšence a fajnšmekry.
Možná by nemuselo být ovládání na šipkách/pagedown/pageup, ale mohl bys do ponorky "šťouchat" (či za ní tahat) myšítkem na (za) nějaké plošky na ponorce a tím bys jí vlastně ovládal. Přístroje by mohly být umístěny nějak minimalisticky na obrazovce.
Další mechanikou by mohla být fog of war jako je v RTSkách. Narozdíl od strategií bys vždy viděl jen to, co jsi odhalil, ale nebyl by vidět pohyb překážek. Takže bys musel použít třeba sonar (který by spotřebovával nějaké zdroje, či měl cooldown) či ten zmíněný periskop. Takže by hráč kromě ovládání ponorky musel např. počítat s pohybem, který by mu sonar na ty 2 vteřiny poodhalil.
Možností je spousta. Jen najít tu správnou kombinaci. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 26. duben 2019, 08:00:47 Předmět: |
|
|
Jo, o fog of war taky trochu uvažujem. Možná by to bylo zjednodušení, který by mě ještě neštvalo, ale zároveň by to bylo dost herní :) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 3. květen 2019, 08:50:55 Předmět: |
|
|
Tak co, nějaký progres? |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 3. květen 2019, 08:57:40 Předmět: |
|
|
Teď zrovna ne, práce. Ale mám to v plánu :-). Zkusím na to dneska kouknout, když zbyte chvilka. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 21. květen 2019, 09:54:13 Předmět: |
|
|
Neusnuli sme, právě naopak. Mám trochu rozepsaný game design a možná bude i nějaká grafika od grafiků. Zatím jsou nějaké koncepty. Zkoušíme jinou kameru a tak podobně. Nakonec jsme se dohodli, že dáme fog of war, obrazovka bude skrolovat i dolu (více do hloubky) a hladina bude vidět jen při vynoření (jinak ze spoda). Uvidíme, jak to bude použitelný. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. květen 2019, 10:03:50 Předmět: |
|
|
Demo je již očekáváno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|