.[ ČeskéHry.cz ].
11th Dream
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 14:55:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to nekoncici boj, vzdycky se objevi novy hranicni pripad. Typicky balancujeme mezi zasekavanim a prilis benevolentnim klouzanim. Nektere glitche jako vyskakovani po stenach jsme pojali jako zamer, protoze je to zabavne.

Dekujeme za podporu a tesime se na kritiku Exclamation Doufam, ze pro tebe bude hra dostatecne tezka! Very Happy
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 31. květen 2019, 14:46:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak a je to venku! https://store.steampowered.com/app/949450/11th_Dream/
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 31. květen 2019, 21:10:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Ta kampaň má víc konců? Tak to jsem asi vychytal ten špatný Smile
Přišlo mi to dost tuhé i na nejnižší obtížnost.
(jel jsem na default nastavení, zkusím ještě experimentovat s balancováním)

Je to hodně atmosférické a psychedelické, podkladová hudba se mi taky moc líbí, i zvuková stránka.
A že každý bot má své jméno, to je výborný nápad! Smile

Pobavili mě ti skákající droni, myslel jsem, že to má létat Smile

Byl jsem velmi příjemně překvapený, jak dobře a přirozeně působí navigace, vůbec bych si netipnul, že to je založené na waypointech.
Boti se dobře hýbou a sbírají powerupy.

V kampani přátelští boti taky trochu pomůžou, což překvapilo (vzpomínám na Daikatanu a zaseklé sidekicks)

Skirmish je super z hlediska replay value (tam mám ale rezervy a na easy mi to moc nešlo Smile

V kampani v jednom levelu mi trochu vadila ta bílá mlha relativně blízko - viděl jsem popisky, ale vůbec jsem nevěděl, kam střílím.
(first person režim se mi dost líbil, možná by nebylo špatné v nastaveních povolit FP jako default? hrálo se mi to tak subjektivně líp)

Možná tedy kampaň mi přišla trochu krátká, ale chápu, že tam byl časový limit (a nezkusil jsem alternativní konec).

Jinak myslím, že je to povedené a bavilo mě to hrát (i 2x rage quit proběhl Smile
Na to, že to je early access ve vývoji, tak dojem skvělý a hra je i vtipně udělaná.

Ještě musím zkusit level editor, je k tomu nějaký manuál?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 31. květen 2019, 23:47:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky!

No, zkus i ten dobrý konec, čekají tě tužší boje Smile
https://www.youtube.com/watch?v=0-k8hL73C8A

K editoru chystáme oficiální návod, přijde s podporou steam workshop.
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 1. červen 2019, 09:22:11    Předmět: Odpovědět s citátem

micky napsal:

No, zkus i ten dobrý konec, čekají tě tužší boje Smile

spoiler alert:
Rád bych, ale momentálně jsem zaseklý v levelu, kde se cestuje nahoru a já padám a padám a čas ubíhá... i když pak po respawnu jedu od začátku levelu Smile
Dají se ty ability nějak přenastavit za běhu hry?
Všiml jsem si reset tlačítka, ale mám strach na to kliknout, že by to vyresetovalo celou kampaň.

A hledání coilu v Rapture byl taky dobrý trolling, až po 15ti minutách hledání mě napadlo všechny zabít Smile

Na ty vyšší obtížnosti to je tak, že když umřeš tak jedeš celou kampaň znovu? Jestli to tak je, tak je to opravdu hardcore a chtěl bych vidět, jak to někdo dokáže dohrát Smile


Abych nezapomněl, i taková drobnost jako binding kláves je vtipně udělaná.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 1. červen 2019, 12:38:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, ten coil musime lepe vysvetlit. Cestovani nahoru - trochu zvyraznime hrany kamenu, at to neni tak tezke.

Ano, na hard to tak skutecne je, ale jde to dohrat, akorat u extreme je to na hranici lidskych sil a nejde to primocare Smile


binding klaves - inspirace z CMR2
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 8. červen 2019, 18:39:09    Předmět: Odpovědět s citátem


tak uz jsem se tam taky podival Very Happy
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 8. červen 2019, 21:22:22    Předmět: Odpovědět s citátem

micky napsal:

tak uz jsem se tam taky podival Very Happy


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 10. červen 2019, 08:01:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Někdy bych rád skočil na pivo s váma :-). Až budu v Plzni. Ale to bejvá tak jednou za 3 týdny na víkend, nebo pátek večer.

Jaký jsou ohlasy na hru?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 10. červen 2019, 19:38:25    Předmět: Odpovědět s citátem

My jsme teď skoro všichni skoro pořád v Praze Smile

Od hráčů jsou ohlasy dobré, ale zrovna moc jich není. Musíme přitlačit v propagaci a přidat Keanu Reevese.
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 11. červen 2019, 11:38:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Cool

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2019, 22:24:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Po dlouhé době, ale zase všechno najednou!

Přidali jsme několik nových map, zaplnili jsme tak barevnou paletu. Celkem jsme vytvořili asi deset nových map. Každý den nově běží daily challenge na náhodně vybrané mapě, tak je všechny hráč může postupně projít.



Zapracovali jsme na ozvučení hry, konečně jsme se zbavili němého pohybu postav a ozvučili sbírání bonusů. S Pavlem Kielbergerem jsme dokončili soundtrack hry - jednotlivým misím jsme přiřadili vhodné skladby podle nálady a prostředí.
Soundtrack nahráváme postupně na ArrowArrow youtube.

Přidali jsme pomníčky, které se objevují tam, kde hráči umřeli. Pomníčky jsou sdílené mezi hráči, v kampani to funguje jako varování. A na základě zpozorovaných pomníčků jsme snížili obtížnost kampaně a zlepšili ovladatelnost skoku. Pohyb působil tak trochu staticky, tak jsme zaexperimentovali a přidali bunny-hopping a posílili rocket-jumping.


Čeká nás implementace Steam Workshopu, kam se mapy budou moct nahrát přímo z editoru. Já pracuji na multiplayeru - zatím to jde slušně, nové steam api pro sockety není zlé. Všem, kdo na mulťáku plánují dělat, mohu doporučit clumsy, které i na lokální síti simuluje zhoršené
podmínky.


11th Dream je teď ve slevě, máme ale i klíč, kdybyste chtěli hru zkusit. Smile
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2019, 01:06:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Čau, velmi slušný progress!
Všimnul jsem si, že na easy to je teď opravdu easy (skirmish Smile

Nicméně se mi ve skirmishi v nějaké mapě stalo, že najednou boti zmizí a jsou tam pouze na místě ve vzduchu napsaná jejich jména, víš o tom, nebo to je jenom něco u mě? (případně zkustit reinstall, ale nerad bych ztratil progress v singleplayeru)

Trochu mě zmátlo, že po první smrti tam běží nějaký progressbar next level, to je tak záměrně asi (počítám, že bych respawnoval, pokud to nepotvrdím).

Taky se chci zeptat, jestli jste nějak poladili single player, rád bych dohrál kampaň, ale mise, kde se skáče mě po desátem pádu v řadě přestala bavit.
Hlavní problém z mého pohledu je, že čas pořád ubývá, místo aby se po reloadu checkpointu posunul zpátky. Ale pokud jsou ty skoky vyšší (aspoň mi to tak přišlo ve skirmishi), tak to asi nebude problém.

Jinak k multiplayeru, rád bych si někdy zahrál něco svého, ale dost mě to děsí, protože jsem to od začátku nestavěl s tím, že by byl multiplayer.
Asi to vynechám, protože to je spousta práce a navíc u oldschool her to prostě nikdo nehraje (viz Dusk)

A troufnu si říct, že posílání paketů bude ten nejmenší problém, nicméně bych se rád něco přiučil, pokud máš třeba někde devlog. Určitě mě to zajímá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 25. prosinec 2019, 19:13:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Ad skirmish: Změnili jsme defaultní mod na Horde, tedy hráč proti všem botům až do posledních sil. Připadalo nám to přístupnější než starý deathmatch. Obtížnost se v horde stupňuje, takže začátek je skutečně velmi lehký. Boti přicházejí ve vlnách a jejich jmenovka na místě smrti zůstane viset až do další vlny - je to chyba v designu, určitě by stálo za to ji schovat.

Single player jsme ladili hodně, několik levelů má obměněný skript, skok se chová jinak. Skákací level je zřetelnější, pohyb ve vzduchu kontrolovanější. Doufám, že to už půjde.

Devlog o multiplayeru chystám. A ano, packety jsou to nejmenší. Smile
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 5. srpen 2020, 18:30:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj!

Vydali jsme multiplayer! Donutilo nás to ke změně některých mechanik, například zvýšení rychlosti střel, vybalancovali jsme zbraně a specializace charakterů. Přidali jsme několik nových map vhodných pro multiplayer.

https://store.steampowered.com/newshub/app/949450/view/2731948456103804110

Trailer k updatu:
https://www.youtube.com/watch?v=tmZexqoM-Tc



Devlog stále chystám... Very Happy
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna