Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 7. září 2019, 22:53:25 Předmět: |
|
|
Je to super! Bude demo? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 8. září 2019, 15:06:23 Předmět: |
|
|
Interní demo pro zájemce se vždycky najde |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 8. září 2019, 16:34:31 Předmět: |
|
|
Vypadá to suprově. Demo bych zkusil.
Spytihněv napsal: |
Konečně gifík (kvalitnější verze téhož je na Twitteru ... |
Jaký máš twitter nick? _________________ Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. září 2019, 09:42:06 Předmět: |
|
|
uiii napsal: |
Jaký máš twitter nick? |
@kotolout |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 11. září 2019, 12:26:12 Předmět: |
|
|
Demo hustý. Už menu mě nadchlo ... nostalgie . Připomíná mi to Return to castle wolfenstein. A je to sakra těžký, zatim jsem se nestal dál než k první vodě v kanálu. _________________ Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
micky
Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. září 2019, 14:15:17 Předmět: |
|
|
Máte to tam
uiii> nepřehlédl jsi volbu obtížnosti hned po výběru mapy? Na obtížnost "Modrá knížka" by to měla dohrát i tvoje teta |
|
Návrat nahoru |
|
|
micky
Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 12. září 2019, 22:48:40 Předmět: |
|
|
Pohyb skvelej, obtiznost masakrozni, kone v plynovy masce jsou spravne creepy. Zezacatku jsem nevedel, ze i strileni z pistole se da drzet. Efekty pri strelbe bych jeste trochu prehnal. Ale ten zeleznicni most na Vytoni, musel jsem zamacknout sotouskou slzu.
Efekt na obloze mi prijde fantastickej, koukal jsem do exe na shadery, koukam, ze mame stejny pristup - pridavani bulharskych konstant, dokud to neni dostatecne zajimave.
Vypada to fakt vyborne a skvele se to hraje! Bude multiplayer? _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. září 2019, 23:50:52 Předmět: |
|
|
Díky za report, všechen kód je samozřejmě plně bulharský, ale s tím mostem jsi mě potěšil (nečekal jsem, že zrovna tuhle lokaci někdo pozná). Krom Bobiny tam budou i další mashinky, na dnešním #screenshotsaturday je k vidění Ečs v pohybu. S multiplayerem přes sériový port samozřejmě počítám |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. září 2019, 20:22:58 Předmět: |
|
|
Ha, tak jsem to taky dohrál. Má to parádní retro atmosféru. Že proplavu kanálem z Vyšehradu na Výtoň je pecka, zvlášť když tam ve vodě skáče hořící kůň.
Co mi trochu vadilo:
- nějak jsem nemohl přijít na to, že se dá zničit ta mříž. Střílel jsem do všeho ostatního, ale že železnou mříž můžu zničit mě nenapadlo. Možná jsem do ní i střelil, ale bylo potřeba víc střel a jak jsem chtěl šetřit nábojema, tak už jsem to pak naopakoval. Pak jsem to nějak dal, ale bylo to dlouho za hranou toho, kdy bych se normálně šel kouknout na youtube.
- občas jsem se zabil blbě tak, že mi došly náboje a hra mi automaticky hodila do ruky granát, kterej jsem v zápalu klikání hodil někam blízko sebe a tím se zabil. Asi by mi přišlo lepší, kdyby na ty granáty a miny byla výjimka a automaticky se to přepínalo jen na ruční zbraně - pokud to teda neni nějakej retro trade mark, co tam musí být
Hrál jsem na druhou nejlehčí a bylo to pro mě tak akorát.
Bude to mít nějakej jakože příběh? Už jen názvy levelů mě nadchly. Trochu se ale bojím aby to nebylo příliš hyper lokální - jakože by to pro tu hru byla škoda, kdyby jí to mělo ubrat na úspěchu. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
micky
Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. září 2019, 09:09:48 Předmět: |
|
|
Díky za feedback!
- Mříž je poklop od kanálu a souhlasím, že v téhle mapě je to zrádné, ve skutečnosti ten prvek už hráč bude znát a bude s ním seznámen šetrněji. Životnost mříže ale snížím a také odstraním okolní kreslené poklopy, které jsou matoucí.
- Kůň hořet nebude, to byla jen taková legrace pokusná
- Automatické přepínání je klasický problém a pravdou je, že na granát by se přepínat nemuselo, lze ho totiž hodit kdykoliv pravým tlačítkem při jakékoliv zbrani. Momentálně po výměně blokuji klávesu střelby, takže pokud držíš střelbu a zbraň se vymění, musí se střelba pustit a znovu stisknout, což ale nepomůže tomu, kdo střílí zběsilým mačkaním střelby. Jinak v Quake 1 žádná prodleva nebyla (nebyla ani animace výměny) a na explozivní zbraně se nepřepínalo.
- Příběh nebude, ostatně jak bývalo u starých fps dobrým zvykem
- Hyper-lokálnost bude v podobě českých nápisů nelokalizovaných kvůli autenticitě prostředí, nebude to mít vliv na hratelnost (ani příběh), asi jako nápis polokonzerva na raketě v Samorostu. V cizině to spíše neocení, to je fakt (už název HROT se jim podle předběžných ohlasů moc nepozdává). |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. září 2019, 09:38:20 Předmět: |
|
|
No s tim granátem nalož jak myslíš - zda to je ten retro trade mark a nebo úlitba moderní hratelnosti (kterou tam podle mě už stejně máš, ten pohyb a tak mi přijde docela moderní)
Příběh tam doufám bude. Že tam nebudou cutscény je jasný, ale to prostředí nějakou lehkou linku hádám vyprávět bude. Dvě věty před každou misí by zvládl přečíst a ostřílený fpskař. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. září 2019, 10:24:50 Předmět: |
|
|
Já to ještě promyslím a celkově nad podobnými věcmi přemýšlím dlouhodobě. Jinak on to není jen granát, je tam více sobě nebezpečných zbraní - tarasnice, cirkulárka a nebo bleskomet v situaci pod vodou. Přepínání na tyhle zbraně by mohlo být zapnutelné v nastavení, což je maličkost. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|