Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 12. srpen 2019, 15:55:36 Předmět: Armortale - 2D pixelart pološinovka pro PC |
|
|
Ahoj,
poslední rok a půl jsem pracoval na hře - Armortale.
Stránka a trailer: http://armortale.rpg2heaven.com/
Steam stránka, informace na steamu:https://store.steampowered.com/app/1133790/Armortale/
Jedná se o 2D pixelart plošinovku v rychlém tempu zasazenou do magického fantasy světa. Hlavní mechanikou hry jsou 4 kouzelná brnění, které hrdina může během běhu měnit podle dané situace.
Hra je téměř hotová a pár vybraných testerů ji brzy začne testovat. Než se rozhodnu ji dát na Steam.
příběh
Jelikož jde hlavně o akci. Příběh je spíše okrajový.
Jednoho dne se v noci objevila v království věž plná příšer a ty se rozutekly do kraje. Nejhorší z těch příšer byla démonní liščátka. Páchala v zemi různé škody, trhala prasátkům ocásky a každou noc způsobovala princezně spánkovou paralýzu. Naštěstí se však objevil hrdina, který disponoval 4 legendárními brněními. Byl to tvůj pra-pra-pra-pra-pra-pra-dědeček. Liščátkům vyprášil kožich a poslal je zpátky do věže, kde je uvěznil.
hra v kostce
- Obyčejná plošinovka inspirovaná NES hrami jako Lickle nebo Banan Prince
- Neobyčejná čarodějnice!
- Dvě neposedná liščátka
- Spoustu vran a racků!
- Spoustu cedulek zatlučených do země!
- 4 mystická brnění, které střídáte za letu (jako za běhu hry)
- Přes 10 unikátních lokací + detailní world mapka po které hrdina může cestovat
- Unikátní bossové[/url][/url]
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 12. srpen 2019, 19:56:48 Předmět: Re: Armortale - 2D pixelart pološinovka pro PC |
|
|
Gratulace k dokončení. Těším se, až hra vyjde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
xterm
Založen: 18. 09. 2017 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 13. srpen 2019, 07:46:56 Předmět: |
|
|
Je to vypada skvele, navic kloboucek jestli je to solo hobby projekt. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 13. srpen 2019, 14:04:16 Předmět: |
|
|
Impozantne, prekrasne, hodne oldskul! Gratulujem a prajem slusne predaje! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 15. srpen 2019, 15:17:27 Předmět: |
|
|
šupa _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 15. srpen 2019, 17:13:11 Předmět: |
|
|
Dík. Jsem rád že se to líbí. S prodejem to nebude jednoduché, i když to má podle mě své kouzlo (to si však říká každý vývojář o své hře), podobných her je velmi mnoho a s mým 0 rozpočtem na marketing to bude ještě větší zábava.
Kdyby se mi podařilo prodat 500 kopií první rok, tak bych byl moc rád. Trochu vysoko posazený cíl, ale dám si to do marketing plánu.
Ještě trochu zapracuju na traileru, asi tam hodím nějaké captiony, abych vyzvedl herní mechaniky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 16. srpen 2019, 14:16:27 Předmět: |
|
|
A este https://www.youtube.com/watch?v=l3QnovWYvwo
a https://youtu.be/KsFgXXjoLi8
Disclaimer: Nikdy som nevydal komercnu indie hru, len postujem linky na zaujimavy obsah o marketingu, ktory som v poslednom case skonzumoval _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 16. srpen 2019, 16:53:16 Předmět: |
|
|
Zajímavá selekce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
twelewen
Založen: 30. 12. 2018 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 29. srpen 2019, 17:11:07 Předmět: |
|
|
Tyjo parada!
Jaky engine jsi pouzil? Je to vsechno tvoje prace (grafika, zvuky, programovani, ...)?
Hodne stesti! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 30. srpen 2019, 13:27:03 Předmět: |
|
|
Grafika, SFX, programovani je moje prace. Engine je Clickteam fusion. Hudbu platím (OST), sám skládat neumím a Tomáš Schmied mi pomáhá s překladem z CZ do Eng. Takže se na hře kromě mě podílí ještě dvě další osoby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
|
Návrat nahoru |
|
|
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 130
|
Zaslal: 19. září 2019, 22:13:24 Předmět: |
|
|
Tak zkusil jsem. Funguje to pod wine v linuxu úplně bez problémů. Pár postřehů:
- určitě bych přidal volume control do nastavení (nemohl jsem mít při hraní puštěno něco na pozadí, protože to moc řve)
- když mi to řekne "use heavy armor" bylo by dobré, kdyby to v inventáři ukazovalo název při najetí
- otevření iventáře bych nechal šipku na aktuálním armoru (asi moje blbost - ale často jsem dal místo selectu vypnutí inventáře a díky tomu jsem umřel)
- možná bych vyhodil klávesu na potion a nechal to na najetí v inventáři třeba v dolní lince (ani vlastně nevím k čemu ten potion byl)
- když mi to ukazovalo, jak použít red armor (odrazit střely), tak se bugla tabulka s informacemi a nezmizela, dokud jsem neumřel
- s red armorem nejde před zastavením hned udělat šipka nahoru+akce (odražení projektilu) - nevím, zda to je záměr - musím počkat, až postavička úplně zastaví, nebo odrazit ve skoku
- boss kuřátko jsem moc nepochytil, jak evadnout, když začne zvracet Možná by fungoval red armor. (ten první boss snad šel teoreticky zdolat bez ztráty života)
Jinak je to dobré a hezky hratelné a má to nápad. Odsejpá to a zbytečně to hráče neobtěžuje. Zvládnul jsem to hrát i s koncentrací 20% mozkové kapacity - a to jsem poměrně "náročný" na hry, aby když už nějakou hraju, tak po mě nechtěly myslet Ke konci teda přituhne, ale dohrál jsem to. Grafika super (možná bych poladil ty kuřátka, po kterejch se skáče). |
|
Návrat nahoru |
|
|
fendi
Založen: 29. 04. 2015 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 1. říjen 2019, 07:54:42 Předmět: |
|
|
je to paradne, demo som zhltol jak malinu. zopar postrehov>
- pri studni v dedine UI ukazuje ze sa tam da urobit nejaka akcia (dpad hore) no nic to nerobi, asi bug teda
- nikde som nenasiel vyznam zbierania obrazkov s carodejnicou (mozno moja chyba a prehliadol som niekde), viem ze to prida po 100 nazbieranych jeden zivot, ale dovtedy som uvazoval na co to mam zbierat.
- ked prvy krat bojujem s takym skakajucim kameno-zajacom alebo co to je, za nim su dvere ktore sa otvoria az ked ho zlikvidujem. ked vsak uteciem prilis vlavo tak ma sleduje az ku stene kde vyskoci a zostane prichyteny a skace uz len vyssie mimo obraz kde ho nemozem zasiahnut.
inak great job _________________ http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=872297445
http://cybernautic.eu/jq/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. říjen 2019, 09:57:58 Předmět: |
|
|
dzejkob napsal: |
Tak zkusil jsem. Funguje to pod wine v linuxu úplně bez problémů. Pár postřehů:
- určitě bych přidal volume control do nastavení (nemohl jsem mít při hraní puštěno něco na pozadí, protože to moc řve) |
V Linuxu si můžeš nastavit hlasitost pro každou aplikaci, tj. můžeš ztlumit např. webový prohlížeč, kde ti běží písnička na Youtube. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|