Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 3. leden 2008, 10:50:44 Předmět: |
|
|
Ten kod co sem zde daval jen jeden ze zpusobu,ktery sem zkousel.No uvidim,zkusim si s tim jeste pohrat a nejak to uz zpackam tak,at to mam z krku :/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 3. leden 2008, 14:00:53 Předmět: |
|
|
Tak konecne hotovo.Kdyby nekoho zajimal kod,tak je tady:
kód: |
//definice prevodu na stupne a PI
#ifndef M_PI
#define M_PI 3.14159265358979323846
#endif
#define DEG_CIRCLE 360
#define RAD_TO_DEG ((DEG_CIRCLE / 2) / M_PI)
inline double rad2deg(double radians)
{
return radians * RAD_TO_DEG;
}
char temp[6];
GLdouble scale = 0.1;
//Samotny vypocet
itoa(i,temp,10);
GLdouble uhela = rad2deg(acos(normala_Y));
if (normala_Z >= 0)
uhela -= 90;
else
uhela = 90 - uhela;
GLdouble uhelb = rad2deg(acos(normala_Z));
if( normala_X < 0)
uhelb *= -1;
else if (normala_X == 0)
uhelb = 0;
glPushMatrix();
glTranslated(bod_X,bod_Y,bod_Z);
glRotated(uhelb,0,1,0);
glRotated(uhela,1,0,0);
font->DrawText(1,temp,scale);
glPopMatrix();
//kod pro kresleni znaku
if (set>1)
{
set=1;
}
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, fontTexture[0]);
glEnable(GL_BLEND);
glScaled(scale,scale,scale);
glListBase(base-32+(128*set));
glColor3f(1.0f,1.0f,1.0f);
glCallLists(strlen(string),GL_BYTE,string);
glDisable(GL_BLEND);
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna