Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
irn
Založen: 06. 05. 2017 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 8. květen 2017, 11:11:48 Předmět: Tendril: Echo Received - 2d platformer inspirovany Aliens |
|
|
Facebook | Home Page | IndieDB
Ahojte, som sucast dvojclenneho timu a chcem vam predstavit projekt, na ktorom uz nejaky cas pracujeme. Tendril: Echo Received je 2D platformer, kde sa hrac stane zlou demonickou priserou nazyvanu Dragon. Hrac sa bude moct zakradat po stenach, cez ventilacne sachty, lovit vydesenych civilov a vojakov a v neposlednom rade modifikovat ich tela a mysle.
Inspirujeme sa seriout Aliens, The Thing a Cthulhu.
Zameriavame sa najma na:
Intuitivne a fluidne ovladanie - hrac nema rozmyslat, ako prechadzat po stenach a cez prekazky
Stealth ? zakradat sa potichu nad hlavami obeti
Bio hacking ? DNA modifikacie
Zive NPC
Kvalitny pixel art
Temny cyberpunk zmiesany s Art Deco
Tendril: Echo Received implementujeme v nasom engine postavenom na Xna/Monogame.
Naposledy upravil irn dne 14. květen 2017, 21:06:36, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diskobolos
Založen: 14. 03. 2017 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 8. květen 2017, 12:05:06 Předmět: |
|
|
Wow, super ...
Líbí se mi ta interakce a emoce NPC, to bude tahák.
Jinak chválím grafiku - jednak animace a taky paletu barev + hru světla.
Co by atmosféře moc pomohlo jsou zvuky prostředí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
irn
Založen: 06. 05. 2017 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 8. květen 2017, 13:30:44 Předmět: |
|
|
Diskobolos napsal: |
Wow, super ...
Líbí se mi ta interakce a emoce NPC, to bude tahák.
Jinak chválím grafiku - jednak animace a taky paletu barev + hru světla.
Co by atmosféře moc pomohlo jsou zvuky prostředí. |
Dakujem za pozitivne slova
Na emociach si chceme dat zalezat - aby interakcia s NPC posobila zivo a nech hrac skusa, co sa v hre da. Pre definovanie AI mame vytvoreny vlastny editor na Behavior Tree, o ktorom sem dame blizsie info coskoro.
Zvuky sme zatial konkretne neriesili. Zvuky prostredia su urcite dobry napad, dakujem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pinsirus
Založen: 13. 01. 2016 Příspěvky: 37 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: 9. květen 2017, 22:21:41 Předmět: |
|
|
paradne to vyzera ako daleko ste s vyvojom? držim palce |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 10. květen 2017, 09:37:49 Předmět: |
|
|
Pekne, tesim se! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 11. květen 2017, 15:11:08 Předmět: |
|
|
Pekny pixel-art styl a animace, i atmosferu to ma takovou svoji. drzim palce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
irn
Založen: 06. 05. 2017 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 11. květen 2017, 19:38:32 Předmět: |
|
|
@Pinsirus - vdaka Engine mame z velkej casti hotovy, aktualne pracujeme na grafike a prave sme vytunovali ovladanie tak, ze sme s nim konecne spokojni Teraz sa chystame implementovat dalsie gameplay prvky a podrobnejsie sa venovat AI - na to mame spraveny vlastny editor, o ktorom sem napiseme uz coskoro.
@Radis - super, dakujeme
@Rebel - dakujeme pekne |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 12. květen 2017, 15:19:07 Předmět: |
|
|
Celé to vypadá moc krásně.
Dá se to někde vidět na videu? _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
irn
Založen: 06. 05. 2017 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 12. květen 2017, 18:52:42 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Celé to vypadá moc krásně.
Dá se to někde vidět na videu? |
Dakujeme K videu sa nam dufame podari dopracovat co najskor a potom ho sem urcite hodime. |
|
Návrat nahoru |
|
|
cepnox
Založen: 12. 05. 2017 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 12. květen 2017, 19:34:12 Předmět: |
|
|
Ahojte,
v prvom rade by som sa chcel predstavit. V ralnom svete sa volam Peto a na Tendril: Echo Received robim ako programator a designer.
Ako tu uz bolo slubene, predstavim vam ako riesime AI v nasej hre.
Vsetky spravania definujeme v nasom editore na behavioralne stromy, ktory sme vydali aj ako Open Source a mozete ho najst tu, resp. jeho zdrojaky tu .
Behavioralny strom, je specialny typ stromu, kde su akcie definovane ako uzly. Kazdy uzol moze byt vykonavany pocas viacerych krokov. Ak sa akcia ukonci, vykonavanie sa posunie spat na rodica, pricom mu preda svoju navratovu hodnotu.
Viac vseobecneho infa k behavioralnym stromom ako takym, je mozne ziskat napr. tu a tu
Napriklad s nasledujucim stromom:
Definujeme, ze sa ma NPC pohybovat medzi bodmi na jeho ceste. Na kazdom bode ma pockat 2-2.5 sec. Ak spozoruje hraca, pocka chvilocku a potom zacne panikarit.
Vo vysledku to vyzera takto:
Dokonca sa pohravame s myslienkou vyuzita stromov aj na komplexnejsie animacie, alebo cutsceny - to ale este budeme musiet vyskusat |
|
Návrat nahoru |
|
|
irn
Založen: 06. 05. 2017 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 19. květen 2017, 13:57:26 Předmět: |
|
|
Nedavno sme venovali kopu casu ladenim ovladania, ktore musi byt 100% intuitivne a fluidne. Nizsie je zopar zaujimavejsich prikladov:
Pocas mnozstva testov sme spozorovali, ze v niektorych pripadoch je pre hraca prirodzene udat smer, ktorym sa bude chciet hybat este pred tym, ako realne moze. Tu je konkretny priklad, ako sa Dragon automaticky pohybuje hore a prejde cez okraj, ked hrac uda smer doprava este pred dosiahnutim okraja.
Pre skakanie na stene staci stlacat skok.
Pre lepsiu fluidnost sa da cez rohy aj preskakovat.
V niektorych pripadoch staci udat smer a Dragon spravi vsetko automaticky.
Pozicia sa automaticky upravi, ak sa Dragon dostane niekam, kde logicky stat nemoze.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
irn
Založen: 06. 05. 2017 Příspěvky: 7
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. březen 2021, 10:10:45 Předmět: |
|
|
Zatím stihl vzniknout a vyjít Carrion se stejným nápadem
Naposledy upravil Spytihněv dne 17. březen 2021, 15:49:44, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 17. březen 2021, 14:00:47 Předmět: |
|
|
Mate to strasne nununu! Dobra praca Ship it? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
irn
Založen: 06. 05. 2017 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 18. březen 2021, 20:31:23 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Zatím stihl vzniknout a vyjít Carrion se stejným nápadem |
Hej, poradilo sa im vyjst skor. Oni su vsak viac The Thing, my zasa viac Alien
pcmaster napsal: |
Mate to strasne nununu! Dobra praca Ship it? |
Diky! Este nemame prazdny task list, ale makame, az z toho mame krvave prsty |
|
Návrat nahoru |
|
|
|