.[ ČeskéHry.cz ].
Prikompilovanie kniznice
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 22. únor 2008, 23:38:29    Předmět: Prikompilovanie kniznice Odpovědět s citátem

zdravym. Robim v programe DevC++ a ked chcem aby som svoj progam mohol spustit aj na inom pc, tak musim najprv skopirovat kniznice direct 9 do system32 aby to slo... nedaju sa nejak tieto potrebne casti pripojit k .exe
diks
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 22. únor 2008, 23:55:36    Předmět: Odpovědět s citátem

nie
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 23. únor 2008, 13:13:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Zrovna DirectX holt musí mít uživatel v systému nainstalované. To je celkem běžná záležitost a asi nemá smysl to řešit jinak. U některých jiných knihoven je možné je přilinkovat staticky.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 23. únor 2008, 14:35:44    Předmět: Odpovědět s citátem

ale po nainstalovani dx9 mi to do system32 nehodi, musim to robit rucne... a nejak inak, napr. aby ta kniznica bola v spolocnom priecinku ako .exe by sa nedalo? Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 23. únor 2008, 19:17:57    Předmět: Odpovědět s citátem

A co konkretne je to za soubor? Napadaj me 2 moznosti:
  1. Mluvis o knihovne d3dx_??.dll, ktera neni soucasti instalace DX. Kdybys hledal, tak by ses dozvedel, ze ji mas nainstalovat do systemu sam (v instalatoru tve aplikace). Je to kvuli tomu, ze kazde DirectX SDK ma jinou verzi teto knihovny.
  2. Nebo pouzivas 3rd party knihovnu pro praci s DX, a tato knihovna ma svoji .dll, ktera musi byt v adresari aplikace.

_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 23. únor 2008, 19:32:33    Předmět: Odpovědět s citátem

ano je to subor d3dx9d.dll ktory musim kopirovat do system32...
Tak preco po nainstalovani hociakej hry to fici a to nemusim byt d3dx9d.dll v system32 Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 23. únor 2008, 19:51:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Protože se hry nedistribuují v debug verzích Wink To 'd' na konci názvu knihovny totiž znamená "debug", takže řešením je distribuovat hru, která používá release verzi této knihovny (d3dx9.dll).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 00:04:39    Předmět: Odpovědět s citátem

no poradil si mi... Rolling Eyes , este by ma zaujimalo ako to mam urobit aj ja Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 00:33:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Možná kecám, ale není to tak, že se program zkompiluje bez informací pro debugging? (Tzn. vytvoří se tzv. release verze.) A tím pádem by se použila normální verze knihovny, ale nevím to 100%.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 08:14:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Spis to bude tim, jake staticke knihovny (*.lib, *.a) linkujes ke svemu programu. Nejspis tam budes mit pridanou debugovaci knihovnu (napr d3dx9d.lib), zkus tam dat tu verzi bez d na konci, ta by pak mela nacitat release verzi dll a tedy i behat bez problemu na jinych pocitacich.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 11:03:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj, je to tak, jak píše OndraSej, musíš si přilinkovat správný knihovny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 12:29:22    Předmět: Odpovědět s citátem

No mozno treba prilinkovat spravnu kniznicu, ale v Dev-ku sa nachadza len d3dx9d.a, nenasiel som len s 'd'. Tak som nainstaloval dxsdk, kde sa nachadzal aj d3dx9.lib, ale ked som ho prilinkoval a chcel som prelozit tak mi vyskocili chyby s Linker error a rozne undefined reference.. :cry

>pouzivam GCC kompilator


Naposledy upravil andy dne 24. únor 2008, 13:35:37, celkově upraveno 3 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 12:52:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud je ten d3dx9d.a z DX SDK, tak pouzij z DX SDK original bez "d" (stahni DX SDK a tam jsou vsechny potrebny soubory pro VC++ - MingW/GCC bere i *.lib urcene pro VC++). Pokud je to nejaka spesl knihovna autora nejake portace DX pro Dev-C++, tak to patri do adresare hry a nejde o soubor DX, ale tehle wrapovaci knihovny na skutecne DX.

Tohle vse se ale dozvis v README k te knihovne, kterou jsi stahl, takze z me strany konec diskuze. Mimoto proc kdyz pises dotaz, neuvedes vsechny potrebne informace? (napr. IDE/kompilator)
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 18:37:54    Předmět: Odpovědět s citátem

ked chces pouzivat .lib tak musis pouzit iny kompilator, GCC podporuje ina .a ked dobre viem. Skus namiesto DEV C++ VC++ to podporuje LIB a mne sa viac pacilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 18:48:41    Předmět: Odpovědět s citátem

afaik gnu c++ podporuje i .lib, ale mozna je v dev-c++ nejaka historicka verze.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna