Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
andy
![](images/avatars/18574064474809ce78cf56a.jpg)
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 26. únor 2008, 11:24:53 Předmět: |
|
|
No neviem, ale nezda sa mi zeby to bola nejaka hystoricka verzia kompilatora, problem bude asi v niecom inom. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
frca
![](images/avatars/638699226484559d754f88.jpg)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1555
|
Zaslal: 26. únor 2008, 14:10:10 Předmět: |
|
|
Nejdřív to zkus. Poslední gcc určitě aspoň některé .lib podporuje. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 26. únor 2008, 14:11:05 Předmět: |
|
|
andy napsal: |
No neviem, ale nezda sa mi zeby to bola nejaka hystoricka verzia kompilatora, problem bude asi v niecom inom. |
ja myslim ze je - dev-c++ uz se dlouuuuuho nevyviji - proto jsme tu uz mnoha lidem doporucovali prave treba Code::Blocks. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
jobes
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: slovakia :c), komarno
|
Zaslal: 26. únor 2008, 17:52:02 Předmět: |
|
|
code::block je velmi dobry, ja ho pouzivam na linuxe, ale na windows je podla mna lepsi VC++, kym som bol na windowse som ho pouzival, nemal som sa na co stazovat |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Ladis
![](images/avatars/13106823464792022d15fdf.gif)
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1534 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 26. únor 2008, 17:52:09 Předmět: |
|
|
Dev-C++ je hodne historicke, ja sam se ho na Windows drzim jiz spise z nostalgie a setrvacnosti. Kompilator v Devku je samozrejme strasne stary, ale neni problem si tam nahrat novejsi verzi GCC (a pak si dal uzivat zaziteho IDE).
U MinGW/GCC muze byt problem v tom, ze se musi cesta k .lib zadat natvrdo cela (ze ma prohledavat ten konkretni soubor), nebo (coz je treba pro me jednodussi) je prejmenovat soubor NAZEV.lib na libNAZEV.a - pak to MinGW/GCC najde podle sve logiky skladani nazvu z parameteru -lNAZEV. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
andy
![](images/avatars/18574064474809ce78cf56a.jpg)
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 1. březen 2008, 19:11:42 Předmět: |
|
|
no zda sa ze ten codeblock je tiez dobra vecicka, ale aky rozdiel je medzi klasickou a mingw verziou? a neje na to aj slovencina?
este som neskusal kompilovat v tomto prostredi, ale chystam sa.. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
prost
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 109 Bydliště: cvut fel, stm
|
Zaslal: 1. březen 2008, 20:22:43 Předmět: |
|
|
Dev-C++ je opravdu stare. Doporucuji wxDev-C++, pokud to nutne musi vypadat stejne
Ja jsem pro distribuci linuxu openSUSE zkousel par IDE, moje dve podminky byly, aby fungovalo rozumne doplnovani kodu (code completition) a asistent obsahu (content assist), ostatni mi bylo sumak.
NetBeans (verze 6.0) pro C/C++ nejake to doplnovani kodu melo, ale pamatuji si na nejake problemy. Mozna si to pletu se Sun Studiem.
KDEvelop, Code::Blocks, Anjuta snad ani doplnovani kodu nemeli.
Dev-C++ je stara rasple a wxDev-C++ bych musel zkusit rozchodit ve wine, to se mi opravdu nechtelo.
Asi jen Eclipse CDT naplnilo v tomhle smeru moje ocekavani. Jen po inkludovani nejakeho hlavickoveho souboru musite asi par vterinek pockat, aby se projevil asistent obsahu ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) _________________ BbB |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
andy
![](images/avatars/18574064474809ce78cf56a.jpg)
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 1. březen 2008, 22:32:51 Předmět: |
|
|
No asi som to zabudol povedat ale bolo to sice Dev-C++, ale v novsej verzii ako pise prost wxDev-C++ 6.10.2. Aj v tejto verzii je stary kompilator?
A v tom Code::Blocks niesu hlavickove subori pre DX... je nejaky pridavny balicek, alebo ako si to mam spravit?
A nejaka lokalizacia do tohto programceku nieje ![Question](images/smiles/icon_question.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Ladis
![](images/avatars/13106823464792022d15fdf.gif)
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1534 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. březen 2008, 13:51:34 Předmět: |
|
|
andy napsal: |
A v tom Code::Blocks niesu hlavickove subori pre DX... je nejaky pridavny balicek, alebo ako si to mam spravit? |
Hlavickove a dalsi soubory k DX jsou prece v DirectX SDK. Pripadne zagoogli, jestli to pro tve IDE/kompilator uz nekdo nepredzvykal (tj. nevytahal z toho SDK). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|