.[ ČeskéHry.cz ].
Problém s geometry instancingem u NVIDII

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vassa



Založen: 15. 08. 2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: 15. srpen 2007, 07:59:37    Předmět: Problém s geometry instancingem u NVIDII Odpovědět s citátem

Cau, mam takovej problém, dělám na projektíku pro vykreslování modelů proteinů a zjišťování kolizí při pohybu jednoho proteinu uvnitř jiného.
Abych co nejvíce využil grafické karty s různými shader modely rozhodl jsem se imlementovat Shader model 1 až 3. A právě s trojkou mám problém.
Udělal jsem geometry instancing v Direct3D 9 ,tak že v jednom streamu (0) posilam na kartu Vertex Buffer s jednou koulí (trojúhelníková síť) a ve druhém (1) posílám pozice koulí v prostoru a v vertex shaderu provedu příslušné operace. Problém je že na ATI kartách mi Shader Model 3 chodí ale na NVIDIích už ne. Vyleze z toho změť trojúhelníků nepřipomínající koule.
Neví náhodou někdo v čem by mohl být zakopaný pes? Stačí kapku nasměrovat !
Dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna