Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
filip23a
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 2 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 19. březen 2008, 00:16:52 Předmět: Problem s multitexturingom v OpenGL |
|
|
Caute.
Mam jeden dotaz. Pouzivam multitexturing spolu so shadrami v jednej skusobnej aplikacii(jedna sa o shadow mapping). Ak texturu pripojim do texturovacej jednotky 0 (t.j. nastavim cez glUniform1iARB na 0 a po glActiveTextureARB(GL_TEXTURE0_ARB) pribindujem ), je vsetko ok. Akonahle ju pripojim napr. do jednotky 1, nefunguje dobre. (ano, jedna sa o shadow mapu a v tomto pripade nevykresli ziadny tien) Nepouzivaju sa tam vertex arrays. Neviem si to vysvetlit, preco je to tak. Mozem ju umiesnit aj niekde na web.
Diky predom za ohlasy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
filip23a
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 2 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 19. březen 2008, 10:19:21 Předmět: |
|
|
Diky, ale v tom nebol problem. Uz som to vyriesil, som zabudol totiz, ze pre kazdu texturovaciu jednotku je vzdy jedna texturovacia matica a tu som v shadri pouzival. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna