.[ ČeskéHry.cz ].
Prilis velkej projekt

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 14:16:59    Předmět: Prilis velkej projekt Odpovědět s citátem

Nevite nahodou, jak se ma pracovat s projektama ve Visual Studiu, kdyz uz sou tak velky ze se kompilujou treba i pul minuty?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 14:35:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Možná by pomohlo rozdělit to na assemblies, potom by se při změně měla přeložit jen příslušná assembly.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 14:56:44    Předmět: Odpovědět s citátem

no nevim - ale tomu rikas velkej projekt - ja mam projekty ktery se kompilujou i 10 minut komplet.

ale jinak jsou 2 zakladni veci

1) rozdelit do nekolika solution - jadro, ... - a mit otevrenou jenom prislusnou solution - pokud pracuju na jadre nepotrebuju mit k dispozici otevrenych dalsich 20 projektu hry

2) v ramci solution pokud je porad moc velka rozdelit na assemblies - tak pri zmene v projektu dojde ke kompilaci jen urcite casti - tedy jen jedne assembly - ostatni jsi nemenil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 15:46:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Laughing No ja si pod "velkym projektem" predstavuju casy od pul hodiny vys. Ale stejne hlavnim zroutem casu jsou projekty v C++. Ty v C# se proti nim kompiluji pohadkove rychle.
Jinak s VS mam dobre zkusenosti, velke projekty celkem zvlada. Pro urychleni pomuze dobre rozdeleni, jak pise rezna. Momentalne nepotrebne projekty se daji odloadovat (Unload Project)
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 15:57:56    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak to je dost subjektivni co je velky. Pro me je velky, kdyz se v tom zacinam ztracet;) jo a ty assemlies rozdelim teda jak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 16:00:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Fundin napsal:
No tak to je dost subjektivni co je velky. Pro me je velky, kdyz se v tom zacinam ztracet;) jo a ty assemlies rozdelim teda jak?


jednoduse Smile

pridej si tam nekolik projektu - co projekt to je assembly a vzajemne si projekty nareferencuj - pozor na kruhove reference - to neni dobre
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 16:08:43    Předmět: Odpovědět s citátem

tak moc diky:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 28. březen 2008, 16:55:17    Předmět: Odpovědět s citátem

MD napsal:
Laughing No ja si pod "velkym projektem" predstavuju casy od pul hodiny vys. Ale stejne hlavnim zroutem casu jsou projekty v C++. Ty v C# se proti nim kompiluji pohadkove rychle.


jsme v sekci .NET - ja mluvil o .NET projektech ktere se kompiluji 10 minut Wink

nikoliv o C++ Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Al



Založen: 23. 10. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 31. březen 2008, 20:52:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Jako taky jsem dělal na projektu, kterej se kompiloval přes 30 minut, ale to neznamená, že 10 minut je málo. Chtěl bych ten .NET 10minutovej vidět, není toto téma jen nějaká aprílová provokace? Smile

Pomůže rozdělit na víc projektů (jak někteří jinými slovy radili). Typ projektu "Class Library".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 1. duben 2008, 08:04:57    Předmět: Odpovědět s citátem

jj, .NET 10 minut je fakt hodne. Ja bych ho teda videt nechtel! Cool (a sorry za spam)
Nastesti vsechny ty dlouhe casy se tykaji rebuid all - a to neni treba delat vzdy.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna