Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 7. duben 2008, 00:07:22 Předmět: |
|
|
Je třeba si akorát uvědomit, že 2D objekty jsou v podstatě modely o čtyřech vertexech (většinou) a je třeba k tomu také tak přistupovat. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Juraj
Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 7. duben 2008, 12:56:14 Předmět: |
|
|
Díky za pomoc...
A další dotaz, dá se nějaký model z *.x zmenšovat a zvětšovat? Nemyslím posouvat v protoru, jen ho zvětšit, nebo zmenšit aby zůstal na stejním místě vzhledemk ostatním objektům. Určitě by to lo udělat pomocí nějakého effectu, ale nevím kde začít hledat. díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 7. duben 2008, 13:44:56 Předmět: |
|
|
To uděláš jednoduše tak, že jako první transformační matici (tj. před posunama a rotacema) použiješ škálovací matici. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna