Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 9. březen 2008, 18:09:48 Předmět: |
|
|
No aspoň se něco přiučíš Veškerá moje znalost linuxu pochází ze dnů strávených snahou něco rozchodit _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
jobes
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: slovakia :c), komarno
|
Zaslal: 15. březen 2008, 22:16:23 Předmět: |
|
|
cawte...
mam otazky aby som si vybral fyzicky engine, podla toho ktory bude lepsi budem behat po anglickych dorah... vyber je iba ode a bullet, lebo su open source a ine nemozem pouzit...
ode alebo bullet je lepsie optimalizovany?
ktrory sa este vyvyja?
a mozte este povedat v com je ktore lepsie, ale tak aby nevzniko flame
diki |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 15. březen 2008, 23:24:30 Předmět: |
|
|
vyvijaju sa oba. myslim ze vykonovo to bude priblizne narovnako. najlepsie bude ak si skusis obydva systemi a rozhodnes sa ty sam.
ODE ma proceduralny pristup, Bullet zase objektovy pristup _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ash
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 15. březen 2008, 23:45:54 Předmět: |
|
|
Portoval som minulý rok z ODE do Bulletu, celkom si pochvaľujem. ODE je starší, procedurálne orientovaný (v podstate čisté C) a je to akoby referenčná implementácia open source fyzikálneho enginu.
Bullet je skôr prakticky zameraný (má port aj na PS3, podporu multithreadingu, kopu ďalších pokročilejších vecí), objektová orientácia tiež spríjemňuje prácu, má aktívneho lídra Erwina Coumansa a vývoj je o dosť aktívnejší ako u ODE.
Čo sa týka výkonu, pri Release verzii sú prakticky totožné (ODE o chlp lepší), pri Debug verzii je Bullet o dosť pomalší - ale to vadí len pri debugovaní, ak sa ladí správanie fyziky, je lepšie to robiť v Release. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jobes
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: slovakia :c), komarno
|
Zaslal: 16. březen 2008, 10:37:02 Předmět: |
|
|
dik, ode som nasiel najnovsie z roku 2006 tak som si myslel ze je mrtve... skusim bullet, ale to je ze oop je mi zbytocne, lebo ja pouzijem ogrebullet. su na bullet a ogrebullet aj tutoriali? lebo mne sa nepodarilo najst (nebduem vediet zacat, sample bude asi malo na to aby som zistil ako to funguje) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ash
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 16. březen 2008, 18:28:11 Předmět: |
|
|
Ja som si v Bullete vystačil so samplami a diskusným fórom. Takisto môže dobre poslúžiť Blender, keďže Bullet je v Blenderi integrovaný - dá sa rýchlo overiť, ako niečo funguje a ako je to implementované.
OgreBullet som neskúšal, lebo pôvodnú infraštruktúru som mal pre ODE a "len" som zamenil ODE za Bullet a zabrúsil hrany. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jobes
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: slovakia :c), komarno
|
Zaslal: 14. duben 2008, 10:39:58 Předmět: |
|
|
sa mi podarilo rozbehat po dlhom case na linuxe ogrebullet (musel som sa naucit cmake a napisat prenko kripty pre instalciu na linuxe) a uz to funguje... uz len malickost ako sa ogrebullet pouziva? niake tutoriali existuju?
diki jobes |
|
Návrat nahoru |
|
|
jobes
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: slovakia :c), komarno
|
Zaslal: 14. duben 2008, 17:18:43 Předmět: |
|
|
ogrebullet sa pouziva tak ako ogreode? uplne tak isto? pls niaky jednoduchy program najlepsie 1suborovy by mi niekdo vedel poslat? diki (len aby som zistil ako na to potom sa dufam rozbehnem) |
|
Návrat nahoru |
|
|
|