.[ ČeskéHry.cz ].
Zamrznutí aplikace v renderu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1823

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 14:10:59    Předmět: Odpovědět s citátem

O tom trochu pochybujem. Co ti vrati 9 a co 0? Id textury ci uniformu? Textura nemoze mat id 0, uniform ano. Rozne kompilatory imho mozu uniformy ocislovat rozne.

Tak este raz. Co sa ti teda stane? Mrdne to ci co?
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 14:24:18    Předmět: Odpovědět s citátem

glGetUniformLocationARB vraci vzdycky 9 - mrdne to na ATI
id textury je v pohode protoze pres FFP se bindne v pohode.

Kdyz jsem z pokusu nastavil to ID na nulu, tak to na ATI jelo bez problemu :/ takze nevim kde je problem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 14:25:20    Předmět: Odpovědět s citátem

textura 0 bola v starsich verziach OpenGL ako default textura do ktorej sa ale nedalo nic nahravat. podobne ako shader program 0 zapinal fixed pipeline. teraz je to myslim deprectated rovnako ako ten nulovy shader program kedze fixed pipeline nie je povolena.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1823

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 14:44:11    Předmět: Odpovědět s citátem

To je sice pekne, ale kopec ludi este pise na OpenGL 2.x a tam tam su 0 po starom.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 14:49:13    Předmět: Odpovědět s citátem

inak fakt to moze byt bug v driveru. alebo robis nieco co ti na nvidii prejde ale ATI to uz nezoberie. ATI je extremne striktna co sa tyka OpenGL specifikacie.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 14:56:45    Předmět: Odpovědět s citátem

asi ano,
dokud je jedna textura a nedefinuju ID tak to jede, dam 2 textury, defnuju ID a lag. Dokud jsme na druhym kompu měli 9kovej catalyst, tak nebyl problem, vsechno jelo. Jeste si pamatuju, ze nejakej shadowmapping mel ten stejnej problem, pouzival 2 textury a uz to nejelo :/

kód:
   
glUniform1iARB(iUniformDiffuseMap, 0); // glUniform1iARB(glGetUniformLocationARB(MenuPH, "DiffuseMap"), 0); taky nic
glActiveTextureARB(GL_TEXTURE0);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, tex);


Naposledy upravil Játro.m dne 21. prosinec 2010, 15:00:14, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1823

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 14:58:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som riesil velmi podobny problem. Jedna textura v shaderi sla a druha uz nie. Ale na NV. Chyba bolo myslim zmienene glUniform1ui namiesto glUniform1i pri uploade cisla texturovacej jednotky. A mozno nejake nespravne poradie volani, ale mam to tak ako ty, tak uz neviem :\
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 15:04:35    Předmět: Odpovědět s citátem

jeste me napada, ze nezkousim validovat program, linkuje se v pohode. Tak mozna je jeste problem tady. :/

- Nic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2010, 16:06:15    Předmět: Odpovědět s citátem

VYŘEŠENO!

Takže, problem byl opravdu to, že jsem shadery tahal v loading vlaknu a pouzival je v render vlaknu. Demence, nenapadlo by me to :/ ale i tak dik ze pomoc Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna