Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Flash
![](images/avatars/152932529546bf745ba8121.gif)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 8. srpen 2014, 14:08:10 Předmět: |
|
|
wow, slusnej vykon! Dobra prace. Bychom nad tim mohli udelat nejakou studii. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
perry
![](images/avatars/14499442394b11797345558.png)
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 8. srpen 2014, 14:13:05 Předmět: |
|
|
Super Dobrá práce _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Dlaha
![](images/avatars/160319123446c053491bbfc.jpg)
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 8. srpen 2014, 15:06:04 Předmět: |
|
|
Mnemonic napsal: |
OndraSej: To je normální, za to může idea fairy ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
Tyhlety mrchy silou vší vůle plácnu na papír a zavřu do šuplíku. Ale že to někdy chce sílu ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mem
![](images/avatars/78647774153fca021e5ea2.png)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 8. srpen 2014, 15:28:43 Předmět: |
|
|
Flash napsal: |
wow, slusnej vykon! Dobra prace. Bychom nad tim mohli udelat nejakou studii. |
Jj. Jen to chce doplnit i dalsi projekty, ktere byly v predchozich smazanych verzich fora. Namatkou si vzpominam na neci skvelou logickou hru BrutSkvorky z roku 2004, mam dojem, ze to borec psal v C++ .
Nebo Despovy projekty do Becherovky, Space Merchants Conquerors a dalsi, to bylo myslim Delphi |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Flash
![](images/avatars/152932529546bf745ba8121.gif)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 8. srpen 2014, 17:04:12 Předmět: |
|
|
Mem> to je bohuzel nejspis nenavratne ztraceno. Jedine, ze by to rezna jeste nekde mel, ale ty data byly stejne poskozeny jestli se nepletu.
Je to skoda. Kazdej sme tu meli nejaky projekty. Porad je moznost o nich nahodit vlakno na foru znova ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 130
|
Zaslal: 15. srpen 2014, 20:55:39 Předmět: |
|
|
No tak jsem se trochu detailněji podíval na to Unity a je fakt, všechno tam už je - fyzika, navmeshe, pathfinding, lod i nějaká simulace davu, animace - dokonce i multiplayer tipuju v tom smyslu, že se to někde nastaví na "true" a ono se to prostě bude "nějak" ukazovat na všech klientech. Aha tak lod a dynamic obstacles jsou jenom v Pro verzi. To už je práce pro kodéry. I will program for food. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
]semo[
![](images/avatars/48387741552cd27850c162.gif)
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 09:44:48 Předmět: |
|
|
Všechno tam je a všechno má nějaký háček. Ber nebo neber. Já neberu. Respektive beru, ale jen na nějaký menší věci.
Například Radis posílal v jiným vlákně odkaz na fyziku letadla pro Unity. Tak přesně takhle ne! Když v Unity otevřete větší projekt, padá jako hrušky. Občas se stane, že po pádu přijdete o půlku věcí, který ste nastavovali. Nedej Bože připojovat debugger! Celá ta technoligie je dobrá na menší, nebo klasický záležitosti. Ale když chcete něco specifickýho, jako je letecký simulátor, tak NE! Ani jedno letadlo by nešlo uspokojivě poskládat. Zešílíte při sestavování colliderů, na rozložení hmoty budete potřebovat externí editor, hotový prefab letadla se vám rozbije, když krafik přidá jednu rafičku do kokpitu, atd. Natož pak řešit nějaký rozlehlý scény. Jestli to někdo dokázal, tak je blázen. Muselo to dát větší práci, než v něčem jiným. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Spytihněv
![](images/avatars/547187017640e17dedf8a3.gif)
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 545 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 11:53:18 Předmět: |
|
|
Padá? Nestraš, včera jsem si to nainstalil, že půjdu s dobou. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
]semo[
![](images/avatars/48387741552cd27850c162.gif)
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 11:59:04 Předmět: |
|
|
Padá to strašně. Ale asi záleží verze od verze a plugin od pluginu. Hlavně nedělat žádný prudký pohyby ;-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
VODA
![](images/avatars/93940288552ecdd06ebf96.jpg)
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 12:17:22 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Padá? Nestraš, včera jsem si to nainstalil, že půjdu s dobou. |
![Surprised](images/smiles/icon_surprised.gif) _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 18. srpen 2014, 12:20:35, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Manox
![](images/avatars/11457954994c18b0e89bb50.png)
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 12:18:27 Předmět: |
|
|
Semo vychází hlavně z verze 3, nicméně verze 4 je mnohem více stabilní, pády se mě už tak často nestávají ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
]semo[
![](images/avatars/48387741552cd27850c162.gif)
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 12:20:36 Předmět: |
|
|
Manox zase nepoužívá debugger :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 17:58:52 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Padá? Nestraš, včera jsem si to nainstalil, že půjdu s dobou. |
no pokud clovek neplanuje zrovna 2D hru a s necim zacina (myslim engine, ne tvorbu her), tak bych koukl radeji na UE4.
Unity ma spoustu veci nedodelanou, nebo placenou navic. Viz treba shadery vs. material editor, navmeshe a dynamicke prekazky, behavior trees.
Navic unreal skace kazdy mesic silene dopredu. Novinky v UE4 za mesic, ma unity tak za rok. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
perry
![](images/avatars/14499442394b11797345558.png)
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 19:12:27 Předmět: |
|
|
Unity mi moc nepadá (Mac verze, myslím že Unity 3), ale je to strašné líné a než se někam doklikám, nebo to něco udělá, tak bych občas usnul
Navíc si to z nějakého důvodu nepamatuje layout okna, takže při dalším startu se mi to zase všechno poskládá jako default ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mem
![](images/avatars/78647774153fca021e5ea2.png)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 20:02:57 Předmět: |
|
|
Unity samozřejmě JE zabugované jak prase (stačí si vždycky přečíst ten release list u nové verze, dívat se na aktuální thready na fóru, kde jsou neřešené kritické chyby třeba rok apod.). Ve 4. verzi se mi konkrétně často stává, že proces IDE zůstane při zavírání viset a nezbývá, než ho odstřelit, MonoDevelop je případ sám pro sebe, mění konce řádků, dělá blbosti. Debugování je taky zážitek jak už psal semo. Rozhodně doporučuju často celý projekt zálohovat |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|