.[ ČeskéHry.cz ].
Prikompilovanie kniznice
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 26. únor 2008, 11:24:53    Předmět: Odpovědět s citátem

No neviem, ale nezda sa mi zeby to bola nejaka hystoricka verzia kompilatora, problem bude asi v niecom inom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1555

PříspěvekZaslal: 26. únor 2008, 14:10:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejdřív to zkus. Poslední gcc určitě aspoň některé .lib podporuje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 26. únor 2008, 14:11:05    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:
No neviem, ale nezda sa mi zeby to bola nejaka hystoricka verzia kompilatora, problem bude asi v niecom inom.


ja myslim ze je Smile - dev-c++ uz se dlouuuuuho nevyviji - proto jsme tu uz mnoha lidem doporucovali prave treba Code::Blocks.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 26. únor 2008, 17:52:02    Předmět: Odpovědět s citátem

code::block je velmi dobry, ja ho pouzivam na linuxe, ale na windows je podla mna lepsi VC++, kym som bol na windowse som ho pouzival, nemal som sa na co stazovat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 26. únor 2008, 17:52:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Dev-C++ je hodne historicke, ja sam se ho na Windows drzim jiz spise z nostalgie a setrvacnosti. Kompilator v Devku je samozrejme strasne stary, ale neni problem si tam nahrat novejsi verzi GCC (a pak si dal uzivat zaziteho IDE).

U MinGW/GCC muze byt problem v tom, ze se musi cesta k .lib zadat natvrdo cela (ze ma prohledavat ten konkretni soubor), nebo (coz je treba pro me jednodussi) je prejmenovat soubor NAZEV.lib na libNAZEV.a - pak to MinGW/GCC najde podle sve logiky skladani nazvu z parameteru -lNAZEV.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 1. březen 2008, 19:11:42    Předmět: Odpovědět s citátem

no zda sa ze ten codeblock je tiez dobra vecicka, ale aky rozdiel je medzi klasickou a mingw verziou? a neje na to aj slovencina?

este som neskusal kompilovat v tomto prostredi, ale chystam sa..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
prost



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 109
Bydliště: cvut fel, stm

PříspěvekZaslal: 1. březen 2008, 20:22:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Dev-C++ je opravdu stare. Doporucuji wxDev-C++, pokud to nutne musi vypadat stejne Smile

Ja jsem pro distribuci linuxu openSUSE zkousel par IDE, moje dve podminky byly, aby fungovalo rozumne doplnovani kodu (code completition) a asistent obsahu (content assist), ostatni mi bylo sumak.

NetBeans (verze 6.0) pro C/C++ nejake to doplnovani kodu melo, ale pamatuji si na nejake problemy. Mozna si to pletu se Sun Studiem.
KDEvelop, Code::Blocks, Anjuta snad ani doplnovani kodu nemeli.
Dev-C++ je stara rasple a wxDev-C++ bych musel zkusit rozchodit ve wine, to se mi opravdu nechtelo.
Asi jen Eclipse CDT naplnilo v tomhle smeru moje ocekavani. Jen po inkludovani nejakeho hlavickoveho souboru musite asi par vterinek pockat, aby se projevil asistent obsahu Smile
_________________
BbB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 1. březen 2008, 22:32:51    Předmět: Odpovědět s citátem

No asi som to zabudol povedat ale bolo to sice Dev-C++, ale v novsej verzii ako pise prost wxDev-C++ 6.10.2. Aj v tejto verzii je stary kompilator?

A v tom Code::Blocks niesu hlavickove subori pre DX... je nejaky pridavny balicek, alebo ako si to mam spravit?
A nejaka lokalizacia do tohto programceku nieje Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 2. březen 2008, 13:51:34    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:
A v tom Code::Blocks niesu hlavickove subori pre DX... je nejaky pridavny balicek, alebo ako si to mam spravit?

Hlavickove a dalsi soubory k DX jsou prece v DirectX SDK. Pripadne zagoogli, jestli to pro tve IDE/kompilator uz nekdo nepredzvykal (tj. nevytahal z toho SDK).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna