Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1554
|
Zaslal: 27. červenec 2008, 21:58:50 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Closed-source nemá vliv na kvalitu. |
To je věc názoru. Každopádně má vliv na použitelnost. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 13:36:24 Předmět: |
|
|
Souhlasím s vámi tady na ČH, prostě lepší by bylo udělat si vše sám ...
Nicméně - děkuju vám za pomoc (ten, kdo napsal o tom PhysX system mi moc pomohl!) ... Uff, teď jsem se vrátil z víkendu a jdu na tom makat . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 13:45:07 Předmět: |
|
|
Fiola napsal: |
Souhlasím s vámi tady na ČH, prostě lepší by bylo udělat si vše sám ... |
Musím těžce nesouhlasit, nejlepší a nejrychlejší je použít existující řešení a nenapsat ani čárku. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 15:08:54 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Fiola napsal: |
Souhlasím s vámi tady na ČH, prostě lepší by bylo udělat si vše sám ... |
Musím těžce nesouhlasit, nejlepší a nejrychlejší je použít existující řešení a nenapsat ani čárku. |
Ani nevím, jestli mě má tvá ironie povzbudit, nebo naznačit, že už přeháním ... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 16:54:11 Předmět: |
|
|
to pry nebyla ironie, on to myslel vazne |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 18:33:48 Předmět: |
|
|
Tak to já zase nesouhlasím. Prostě se mi zdá, že je dobré využít hotová řešení, ale rozhodně ne z toho dělat celou hru. Myslím to tak, že řešení je hra, a ne hra postavená z řešení ... Nevím, jestli mi rozumíš . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 18:46:49 Předmět: |
|
|
Já myslel, že jsme se bavili o fyzikálním enginu a narážel jsem na to, že dělat _vše_ sám je taky nesmysl. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 19:34:21 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Já myslel, že jsme se bavili o fyzikálním enginu a narážel jsem na to, že dělat _vše_ sám je taky nesmysl. |
Jo tak v tom s tebou souhlasím . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Yossarian
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 20:02:11 Předmět: |
|
|
a kdy bude konecne ten release? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 20:42:35 Předmět: |
|
|
Yossarian napsal: |
a kdy bude konecne ten release? |
Děláme na tom, zatím hledáme vhodné knihovny. Na některých verzích PhysX to jede bez problémů a na některých ne . Děláme jak analýzu, proč tomu tak je, tak i jak tomu předejít. Jakmile tohle všechno budu vědět a jakmile zajistím minimálně 98% funkčnost hry, tak pak řeknu datum vydání milerád . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 20:53:11 Předmět: |
|
|
No a to zas taky nechápu. Když ta knihovna (nebo co to používáte) byla zkompilována pod jednou verzí PhysX, tak stačí jen runtime na tu verzi. Jiné verze na to nemají vliv. Takže se pěkně podíváš, jakou verzi runtime ta knihovna používá a vybereš si tady tu správnou "for Game Distribution". _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 20:58:00 Předmět: |
|
|
Díky podruhé . Jdu na to hned.
EDIT: zásek, verze: 7.03.21, tam nějak chybí ... musím najít jinou .
EDIT2: Blbost. Jasně, runtime, ne verzi sady... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 21:54:12 Předmět: |
|
|
To PhysX chodí jen na vybraných GeForce kartách nebo všude? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 22:08:28 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
To PhysX chodí jen na vybraných GeForce kartách nebo všude? |
Ted nejde o GeForce nebo grafárnu. Tady jde pouze o podporu. Původně to byl systém od společnosti Ageia. nVidia to zkoupila, takže nejde o drivery pro grafárny ...
Takže neboj, podpora PhysX bude i na tvém PC klidně s Intel Graphics. _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 29. červenec 2008, 04:35:26 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
To PhysX chodí jen na vybraných GeForce kartách nebo všude? |
OMG LIDI, jasně že běží všude, jak by to asi ta stovka komerčních her (nebo kolik jich už je) mohla využívat? _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|