.[ ČeskéHry.cz ].
Vhodna forma platby pre mmo hry
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. říjen 2009, 21:03:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo takže něco ve stylu starých automatů, kde pak začne blikat INSERT COIN? Laughing
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 27. říjen 2009, 21:10:38    Předmět: Odpovědět s citátem

2Ladis: ze to bol dobry tahak na peniaze Smile
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2009, 12:28:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Takze tentokrat trochu vazneji oproti memu minulemu postu, ktery byl "lehka" nadsazka.

Za prve. Samozrejme nejpodstatnejsi faktor, ktery je mnohem dulezitejsi nez platebni system, je hra samotna. Ve Wowku si nepamatuju, ze by nekdo resil prachy. Je nutne ale brat v potaz, ze lidi co znam z WoW jsou hardcore gameri, vsichni zrali na leceni, kteri hru natolik miluji, ze to ze se za ni plati je pro ne naprosto druhotne. Chapu, ze jsou pocetne skupiny i mene addictive lidi, kteri mesicni poplatky resi hodne a zvazuji jestli si zaplatit ten dalsi mesic.

Cileni na nepokryty segment trhu (mezeru na trhu) platebnim systemem je imho nesmysl. Respektive cilit na nepokryty segment trhu by se melo primarne tou hrou. Tim platebnim systemem to znamena, ze se omezuju na strasne maly trh. Respektive jestli vubec nekdo takovy je. Lidi co nikdy nebyli ochotni platit neco prubezne za hru, nebudou ochotni nikdy. Aneb jak napsal VladR, tak z toho jsem presne pochopil, ze on je presne ten segment trhu, tedy at vymyslis cokoli, ja za to platit nebudu Smile Tudiz vymyslet platebni system s cilem oslovit prave tyhle lidi se ve vysledku mine ucinkem.

No a na zaver to nejpodstatnejsi. Na iPhone trhu je poslednich par tydnu strasnej rozruch kolem jedne hry. A to halo je fakt obrovsky, sam nechapu ze to lidi tak strasne resi. Jedna se o 3D FPS multasovou rezbu -takovej Quake3 vizualne. Respektive QuakeLive Smile Nicmene ta podstatna vec u tehle hry je jeji platebni system. Dneska vysla v Kanade (tvrdi, ze je to pro ne neco jako open beta test). Uz ji parim, takze muzu blize popsat system.

Hra je dostupne zadarmo. Po spusteni se nalogujete a zjistite, ze mate nejakych 15 energy clanku. Pokud odehrajete jednu kompletni hru - na 10 fragu, tak vam to sezere 5 clanku energie. Takze za tehle 15 clanku muzete hrat celkem 3 hry. Kdyz hrajete hru a mate jeste enrgii, tak dostavate skore body a za tyhle skore body si pak muzete upgradovat vasi postavu - brneni, zbrane a buhvi co jeste (hral jsem to zatim jen chvilku). Skore body se dostavaji za fragy. Takze cim lepsi ste, tim vic skore bodu za hru dostanete.

Pokud vam energie dojde, tak ale muzete porad dal hrat. Nikdo vas neomezuje, jen proste za tyhle zapasy uz skore body nedostanete. Muzete tedy nasledujici matche brat jako trening. Energie se postupne dobiji. Aneb odehral jsem svoje 3 hry ve kterych jsem nabral nejake skore body a ted musim 2 hodiny cekat nez bude dalsi charge a enegie se me doplni na full.

A za co se plati. No samozrejme za ty enegeticke clanky. Nemusite pak cekat 2 hodiny na dobiti, ale proste instante rechargnete. Ceny jsou aktualne tyto:
45 clanku - 1,59 Euro
280 clanku - 7,99 Euro
975 clanku - 23,99 Euro
Jen trochu nechapu proc me to ukazuje ted Kc, kdyz to mam z kanadskeho uctu. Ale tak to jsou zahady iTunes Very Happy EDIT: pri pokus o koupi se nakonec ukazalo, ze ve hre tu chybne ukazuje Kc, ale jedna se o eura. hehe. Tim se podstatne situace meni. Sem byl ochotnej vyplacnout tech 24kacek, za ktery bych dostal mrte clanku, ale 24 ecek je prece jen jina liga. No, nejsou chlapci z levneho kraje.

Podstatne je, ze tenhle system by se dal nadherne preklopit i na RPG hru, aneb kdyz mate energii, tak dostavate expy a poradnej loot. A kdyz energii nemate, tak muzete ve svete delat vsechno ale experience za zabiti priser zadna neni a loot dostanete jen zakladni - jen drobny nebo tak neco.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 351
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2009, 17:32:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo flashi to zni jako dobrej model. Kazdopadne ja bych se na to taky vyprdnul, at to stoji co to stoji Smile

A jeste jedna pro tebe Smile

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 31. říjen 2009, 19:27:07    Předmět: Odpovědět s citátem

OT>stary..... Very Happy

navic ja sem druid..... pripadne mag.... nebo shaman... a kdyz na to dojde tak i death knight. Priesta, rogua a warriora mam samozrejme taky. Ale paladin? Neee, fuuuj. Vlastne ale pockej, jednoho paladina znam. Jak on se to jen jmenoval. Urcite neco od Z..... Smile <konecOT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 1. listopad 2009, 07:34:37    Předmět: Odpovědět s citátem

OT: za<>: megastary, bylo to i tady ve vtipech dokonce opakovane; cekat, ze by Flash neznal JAKYKOLIV vtipek kolem WoW, je dost naivni (ano, take jsem byl takovy, kdyz jsem mu jeste pred par lety posilal kdeco a on mi jen shovivave odpovidal "Wink" Razz)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 1. listopad 2009, 10:32:14    Předmět: Odpovědět s citátem

2Flash: jj ten system vyzera pouzitelne, problem v nom je len to mozne hranie aj bez platenia, na takyto krok su nutne velke pociatocne investicie aby sa to mnozstvo 'neplaticov' utiahlo...v indie to mozne asi nebude Sad
btw zaujmalo by ma co sa deje ked nemas tu energiu na dalsie kolo...si v hre alebo niekde v menu? ci?
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 1. listopad 2009, 11:26:03    Předmět: Odpovědět s citátem

A co systém jako v Tibii? (Tibia.com)

To je "free" hra. Jen zadarmo máte hodně omezení. Např. můžete jen na omezená území, z počátku sice bonus území bylo malé, ale teď už je znatelně větší než základ pro všechny hráče. Tedy, kdo si nezaplatí, tak neuvidí všechna prostředí, což ještě tolik nevadí, ale nemůže potkat všechny nepřátele a tedy sám získat jakýkoliv předmět, plnit mnohé úkoly atd. Takže mnohdy lidé s pacc(premium account) prodávají předraženě free accountům.

+ třeba můžou cestovat po zemi i pomocí dopravních prostředků, free musím se plahočit po svých. Pokud se chtějí lognout do hry a je plno, tak se nedostanou..

Tohle jsou rozdíly, které mi přijdou OK, i když otázka, jestli je to dostatečná motivace si zaplatit víc. Bohužel jsou i další rozdíly, které už mi nepřijdou moc fér, např. facc nemůžou mít mnohá kouzla, často poměrně zásadní, nemůžou se povýšit apod. Tady je to rozepsáno http://tibia.wikia.com/wiki/Premium_account .
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 1. listopad 2009, 12:18:51    Předmět: Odpovědět s citátem

2Houp: hral som koperc mmo, Tibiu tiez, free modely poznam a znovu opakujem ze to nie je riesenie ktore som schopny pouzit, problem uz bude utiahnut trial hracov, v hre zadarmo by tam bolo milion polskych sociek ...toto nie je webovka takze vela hracov tu znamena vela serverov a velky bandwidth...free to teda urcite nebude...asi nakoniec necham mesacne platby...snazil som sa len vymysliet trosku priatelskejsi model ale podla reakcii to asi nebude ono....zas naco sa snazit vyjst hracom trosku v ustreti ked to nakoniec budu vnimat negativnejsie nez je pravidelne mesacne zdieranie Smile
btw dakujem vsetkym za prispevky do diskusie.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 4. listopad 2009, 18:55:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Po par dnech hrani Eliminate na iPhonu sem davam sve postrehy z platebniho systemu tehle hry. Vim, ze je tak trochu na hrane OT, ale jsou to zajimave postrehy jednak moje a jednak co jsem cetl reakce ostatnich lidi. Takze by to nekoho mohlo zajimat. No a ja si nemam s kym o tom pokecat, tak to aspon vybleju sem. Cast sem vyblil do recenze na iTunes Smile

Autori Eliminate jsou opravdu velmi "nenazrani". A to ne ve smyslu jidla, ale financi Smile Platebni system je totiz opravdu velmi drahy. Jak uz jsem psal, hrat tuhle hru se da uplne zadarmo, nicmene nedostavate credity, za ktere se nakupuje a vylepsuje brneni, zbrane a dalsi predmety. A rozdil je to opravdu znatelny. Pokud nejste aktualne alespon trochu vylepseni, tak prakticky nemate sanci vyhrat zadnou hru a vicemene budete skoro porad mrtvi, coz po chvili zacne docela nudit. Abyste dostavali credity, tak potrebujete energeticke clanky. Ty se automaticky doplnuji co 4 a pul hodiny. Za tyhle 4,5 hodiny dostane energii na jeden zapas na 10 fragu. Ano slysite spravne pouze jeden zapas, ktery trva obvykle tak do 2 minut. A pak zas cekani 4,5 hodiny. Samozrejme muzete to nechat uplne byt na den a pak prijit k plne nabitemu zasobniku energie. Nicmene plna energie je presne na 3 zapasy - cca 6 minut hrani. Vic zasobnik nezvladne a zasobnik se neda nijak zvetsit, ani za penize. Z toho jasne plyne, ze pokud jste hrac a chcete to poradne hrat, tak free model je pro vas naprosto katastrofalni a chca nechca jste nuceni jit do placeneho modelu. Jenze ten je jeste silenejsi.

Energeticke clanky se tedy daji koupit. Ale ta cena. Za 1 dolar/0.79 eura dostanete energii na 4 zapasy. Hmm super. Dolar za ani ne 10 minut hrani. Upozornuju, ze na iPhonu valna vetsina komercnich her (i obrovske pecky) stoji jeden dolar. A prakticky vsechny i brandovane veci od EA Mobile, Gameloft a tak stoji do 6 dolaru. V porovnanim s tim je pak platebni model Eliminate 1dolar=6minut hrani smutnou komedii. Pak jsou tu jeste velke baliky za 5,99 euro a 31.99 euro. Za ten levnejsi dostanete cca 52 zapasu, za ten drazi mate neco pres 300 zapasu. To uz je slusne, ale 32 euro!!!! Za to mate plnohodnotnou hru na PS3 vcetne mnohem propracovanejsiho multiplayeru i singleplayeru.

V tomhle smeru me napada proste QuakeLive, ktery je uplne zadarmo. Hrani je pohodlnejsi, mnohonasobne promakanejsi a i vizualne lepsi. Reklo by se, ze tohle je iPhone mobilni hra a muzete ji hrat na cestach, nicmene k hrani potrebujete WiFi, takze zas tak mobilni to neni a stejne vetsinou to parite doma a to uz je pak fakt lepsi jit hrat neco na velke konzole nebo PC. Kde ty hry jsou fakt mnohonasobne promakanejsi nez Eliminate, za ktere solite nekrestanske penize.

Takze ode mne autori bohuzel v tomhle smeru neuvidi ani korunu. A jak jsem cetl reakce - na forech a recenze na iTunes store, tak nejsem sam kdo zastava podobny nazor. Hra se dle ocekavani ihned vyhoupla na prvni misto ve stahovanosti free aplikaci. Aktualne ma prumerne hodnoceni 3,5 hvezdicek z peti a reakce se vicemene deli na dva tabory. Na ty co davaji jasnych 5 hvezd a peji oslavne ody na skvelou multiplayerovou mobilni rezbu, ktera je navic zadarmo (v mojich ocich jasni nehraci a zaroven cilova skupina, ktere proste staci ten free model a jsou happy, protoze to stejne nikdy poradne hrat nebudou) a na ty co davaji jasnou jednu hvezdu, napisou ze hra je sice super, ale vlastne se poradne hrat neda, protoze platebni model je desne predrazeny a bez nej budou znevyhodneni oproti platicim hracum a tak na to radsi serou. Takze skupina hracu, kteri ale stejne nezaplati, protoze je platebni system predrazeny a nereflektuje situaci na iPhone trhu (jak jsem psal - i velke propracovane hry vse do 6 nebo 7 dolaru).

Nicmene kdyz mate monopol, tak se na nejakou situaci na trhu nehraje. A bohuzel Eliminate ten monopol aktualne ma, protoze jina takto propracovana online FPS na iPhone neni a ani v dohledne dobe nebude, takze se tu stale najde dost zajemcu, kteri jim chotne tyhle silene prachy vysoli. Napada me zvlastni myslenka, jestli by s presne timhle platebnim systemem za takovehle ceny uspel treba Unreal Tournament na PC/konzole. No nejspis ne, protoze tam by lidi sli radsi do Call of Duty, Quake nebo CS. No na iPhonu muzou jit leda tak do haje, takze Eliminate jede.

Pak asi neprekvapi, ze se Eliminate na US trhu vyhouplo do Top zebricku vydelavajicich aplikaci. Nekde na 20. misto. Nicmene den na to z nej spadlo na nejake 70. Jako rozhodne jim to vydelava, ale porad mam pocit, ze lepe nastaveny model (levnejsi) by jim vydelal vic. Ale to je otazka. Na tohle tema je i tento clanek: http://www.pocketgamer.biz/r/PG.Biz/Eliminate/news.asp?c=16545

No a na zaver jedna perlicka. Na US storu nekdo v recenzi spocital na kolik vas prijde ta nejdrazsi textura na brneni. Stoji 5000 hernich creditu a je to jen textura - zadne herni vylepseni jen vizualni zmena. Pocital kolik se da prumerne ziskat creditu za jeden zapas a kolik dolaru zapas stoji pokud mate koupen nejdrazsi balik energie. A ta textura vyjde na cca 7 nebo 8 dolaru. Tolik snad nestalo ani tolik medii rozebirane brneni na kone v Oblivionu. Aneb nejdrazsi downloadable content na svete Smile

Takze tak. Nastavit spravny platebni model je tedy dulezite a ja musim zustat u sveho tvrzeni, ze nejlepsi jsou mesicni poplatky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna