.[ ČeskéHry.cz ].
SW Rendering v JavaScriptu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. březen 2013, 21:52:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Dlaha napsal:
Vilem Otte učinil dobrou poznámku. Taky se browserovým hrám vyhýbám, co můžu.

Počkaj až dostaneš jako dárek Chromebook Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. březen 2013, 22:10:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Dlaha napsal:
Vilem Otte učinil dobrou poznámku. Taky se browserovým hrám vyhýbám, co můžu.

Počkaj až dostaneš jako dárek Chromebook Wink


No to by fakt musel být dárek, protože za tu cenu to teda nehrozí Very Happy
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 10:22:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem v rychlosti proletěl nějaké příklady na C++. No už to nevypadá tak hrozivě jako kdysi. Je fajn vidět type hinting, ten mi u javascriptu každopádně scházel. Úplně stejně mi chyběl operator overloading. Takže javascript už nemá cenu řešit, tam jsem vlastně v podstatě hotov. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 11:59:29    Předmět: Odpovědět s citátem

1Pupik1989 napsal:
Jak jsem psal. Jediný důvod je, že WebGL ve spoustě prohlížečích chybí.

Není pravda, chybí jen v IE. V Chromu a FF je v základu, v Safari a Opeře je defaultně vypnuté, ale snadno se povolí.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 13:31:01    Předmět: Odpovědět s citátem

To záleží na lidech. Já se řídil několika desítky grafů o používaných prohlížečích a bohužel spoustu lidí ani neví že nějaký je, nebo ho nechtějí používat z nějakého důvodu. Už jsem zcela odhodlám, že to bude v C++ a tím jsem se i rozhodl, že žádné MMO to nebude. Víc se zaměřím na příběh, který se bez bude tvořit mnohem lépe.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 13:47:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud se pri vyvoji hry chces opravdu zamerit spis na pribeh, tak se spis podivej na Unity3D engine nebo neco podobneho. Protoze s C++ zase stravis tak rok az dva, nez napises vubec graficky engine. A to jeste potom budes vecne ladit, ze ti to na nejake grafice nejde a podobne.

V Unity3D uz mas uz hotovy graficky engine, spravu systemovych prostredku, .... Uz staci jen v C# nebo JavaScriptu napsat samotnou logiku hry a vytvorit si grafiku Wink

tady mas pekny tutorial, ktery te nauci behem 4 hodin si udelat jednoduchou hru : http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_942388&feature=iv&src_vid=gUZOZP-sgng&v=5wxe1IUu5QA

Vyslednou hru muzes spustit na webu, PC, Mac, iOS, Android, ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 13:49:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Hry s kvalitním příběhem mám rád, těším se na to.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 14:06:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Weny Sky: Díky mrknu na to. Tak nějak jsem myslel, že to postavím už na něčem hotovějším než začínat od piky.

Dlaha: No sám jsem zvědav jak to dopadne. Třeba až uvidím výsledek, tak mi spadnout ty růžové brýle a budu se za to stydět. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 15:37:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak pokud nechce clovek stravit "rok az dva" s psanim grafickeho engine, tak nemusi jit jenom na Unity3D. Grafickych enginu existuje dnes docela rada, maji sve vyhody a nevyhody, je dobre mit moznost volby a neupinat se jenom na Unity3D. Trochu me drazdi, kdyz lidi delaji, jako by Unity3D byl jediny graficky engine.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 17:37:14    Předmět: Odpovědět s citátem

A proč tě to přesně dráždí? Jen proto, že se o Unity často mluví (hype) a hodně používá? Kolik takových produktů jsi zkusil, a v čem se ti Unity nelíbí? (Kromě ceny, ta se nelíbí ani mně Smile). Já dělal hry (když počítám jen frameworky a enginy, ne nativní vývoj) v Game Makeru, Game Editoru s exportem na PPC, WME, ... pak zkoušel multiplatformní knihovny pro C typu Airplay SDK... díval jsem se i na UDK, ale neměl jsem v té době dost času ani zájmu do toho proniknout.

K Unity jsem přišel jako slepý k houslím když měli promo na licence, zkusil do toho proniknout a šlo to... jako každý produkt co se rozvíjí to má sice spoustu bugů (některé specifické pro konkrétní platformy), některé divně navržené části (proč se proboha informace o scéně a objektech generují do sračkoidních temp filů v cache, což znemožňuje vlastní verzování), ale jinak je to solidní nástroj, který je zejména pro prototypování a tvorbu menších her docela efektivní.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 17:59:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem: No já Unity3D zas tak neznám, takže se nějaké zásadnější kritiky musím zdržet. Dráždí mě primárně to hype a pak ještě (což s tím souvisí) nekritický a někdy až ofensivní přístup některých jeho fanoušků. To logicky vyúsťuje v mojí reakci na tyto nekritické projevy - připomenutí, že existují i jiné kvalitní 3D graficke enginy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 20. březen 2013, 18:36:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Chápu, ale přijde mi, že to moc řešíš. Je to prostě nástroj na řezání dříví, lidem se dobře řeže s Husqvarnou, ale můžou to přefiknout i něčím silnějším, načančanějším, nebo levnějším... případně jak jsi psal dva roky si ladit engine (pižlat to precizně nožíkem) Smile. Pokud někdo řekne, že řeže tím a tím a takový je výsledek, tak je to na tobě. Navíc jak už jsem víckrát zmínil, od Unity odrazuje cena licencí, to je taky silný motivátor poohlédnout se po jiných řešeních Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 21. březen 2013, 00:18:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Chtěl jsem Unity3d, ale jak tak čtu, tak placený nesmysl mám v pytli. To si radši dám 6 let práce a napíšu svůj vlastní cross engine. Já mám rád pořádek. Radši kldině začnu makat na svém a nebudu se bát, že mě v budoucnosti bude někdo žalovat, nebo se vychvalovat, že to běží právě na jeho enginu. Je to trapné a nelidské. Unity3D ať si dál plave ve směru lidí, co chtějí investovat do něčeho, co nutně potřebují a nemůžou se toho pustit. Mě ten příběh na papíře vydrží léta. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 21. březen 2013, 08:40:53    Předmět: Odpovědět s citátem

videl bych problem v tvych 6 letech, ze nez dopises engine, tak se za tu dobu stihne nekolikrat zmenit technologie, systemy ... a kdo vi co za zarizeni bude za 6 let v kurzu. A nez na sve technologii vyvines hru, tak uz budes mit beztak jine zajmy, ...

Co se tyka Unity3D, tak zaklad pro win/linux/mac je uplne zdarma, dokud na tom nevydelas tusim 50,000$, nebo tak nejak. I kdyz je jasne, ze tam par veci neni zabudovanych.

Ale Unity3D neni jedina moznost a nema smysl hned hazet flintu do zita. Z toho co jsem vyzkousel ti muzu doporucit treba ORGE engine (http://www.ogre3d.org/). Ten je naprosto free, opensource a multiplatformni (Win, UNIX, Mac, iOS). A vznikla v nem napriklad docela znama a uspesna RPG Torchlight I a II. V tomto pripade se jedna primo o programatorske API, takze uz to neni pekna a jednoducha klikacka Wink

P.S.: Neda mi jeste zareagovat na jednu tvoji poznamku o tom, ze by se chteli chvalit tvou praci. Tomuto se rika reference a firmy, ktere nabizeji sluzby, tak potrebuji ukazat, ze to co nabizi neco umi, ze se nejak pouziva. A v oblasti PC her je to taky dobra vizitka a reklama pro tebe. A osobne byl bych hodne rad, kdyby si Unity vybrali jako referenci mou hru, protoze by to musela byt opravdu dobra hra, kdyby se ji chteli prezentovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 16:39:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych rád nebyl. Na to OGRE určitě mrknu, díky za tip.

Neviděl někdo nějaký rozumný návod na světla a stíny? Potřebuji nějaký trochu podrobnější, aby to nebylo typu glprd a všechno maká. Smile
Chci dopřát javascriptu alespoň slušnou smrt se vším všudy a něco se trochu o tom 3D naučit, než začne ten nekonečný cyklus v C++. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna