.[ ČeskéHry.cz ].
SW Rendering v JavaScriptu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 17:24:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ke stínům se podívej na shadow mapping, popř. shadow volumes atd. Na osvětlení zkus Phongův model nebo Blinn-Phongův model...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 24. březen 2013, 10:58:24    Předmět: Odpovědět s citátem

No mě šlo o zápis matic. Už jsem to ale našel.



Ze stránky http://www.paulsprojects.net/tutorials/smt/smt.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 24. březen 2013, 12:26:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha Smile Jsem zvědavý na výsledek. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 25. březen 2013, 17:42:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Nebude moc na co být zvědavý, tohle mám ještě pro javascriptový SW render na ukázku scény. Smile Udělám si pak takovou malou wikipedii k té hře. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 27. březen 2013, 19:13:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak mi nastal nějaký problém u texturování ve WebGL. Neví někdo co to může být?



Model je z turbosquidu.

Ve 2D contextu pohoda, ale ve WebGL ani ránu. Díky za případné typy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 27. březen 2013, 19:48:46    Předmět: Odpovědět s citátem

To by mohlo byt, ze ti chyba flipnutie textur pri nacitani. A to sposobuje, ze cela textura je dole hlavou. Skus pred loadingom textur nastavit
gl.pixelStorei(gl.UNPACK_FLIP_Y_WEBGL, true);
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 28. březen 2013, 01:22:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, tím to není. Klasicky má (x, 1-y), ale tady to neplatí.

kód:
cubeTexture = gl.createTexture();
  gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, cubeTexture);
  gl.pixelStorei(gl.UNPACK_FLIP_Y_WEBGL, true);
  gl.texImage2D(gl.TEXTURE_2D, 0, gl.RGBA, gl.RGBA, gl.UNSIGNED_BYTE, image);
  gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_MAG_FILTER, gl.NEAREST);
  gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_MIN_FILTER, gl.NEAREST)
  gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_S, gl.CLAMP_TO_EDGE);
  gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_T, gl.CLAMP_TO_EDGE);
  gl.generateMipmap(gl.TEXTURE_2D);
  gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, null);


Ono to ano není obráceně. Já totiž pořád nechápu jak to načítá texturové souřadnice. Má být texturových souřadnic stejně jako pozicových souřadnic?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 28. březen 2013, 11:41:17    Předmět: Odpovědět s citátem

1Pupik1989 napsal:
Má být texturových souřadnic stejně jako pozicových souřadnic?


Pokud myslíš vztah bod - texturovací souřadnice, pak ano. Ale co jsem se díval, tak ten model byl unwraplý, takže jen předhoď uv souřadnice.

EDIT: Frca, jasně, blbě jsem se vyjádřil Smile


Naposledy upravil mafian89 dne 28. březen 2013, 20:32:34, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 28. březen 2013, 13:29:44    Předmět: Odpovědět s citátem

UV souřadnice můžu přehazovat naprosto libovolně a výsledek je vždy špatný. Nejde to upravit tak, aby ve facech byl vztah bod -> UV?

Pak jediné co mě napadá, tak upravit počet bodů dle UV bodů, což mi připadá zbytečné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1555

PříspěvekZaslal: 28. březen 2013, 13:32:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Není nic jako UV body. Jsou jenom jedny vertexy a uv souřadnice jsou nějaký jejich atribut.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 28. březen 2013, 15:18:38    Předmět: Odpovědět s citátem

No dobře, tak upravit UV souřadnice podle vrcholů.

//edit: Tak jsem vrcholy a vše už funguje jak má.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
josh



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 74

PříspěvekZaslal: 2. duben 2013, 17:29:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Co je s vama? Vy tady vubec neflamujete Smile

https://blog.mozilla.org/blog/2013/03/27/mozilla-is-unlocking-the-power-of-the-web-as-a-platform-for-gaming/
_________________
Tak Karle, kolik?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 602

PříspěvekZaslal: 2. duben 2013, 18:21:39    Předmět: Odpovědět s citátem

josh napsal:
Co je s vama? Vy tady vubec neflamujete Smile

https://blog.mozilla.org/blog/2013/03/27/mozilla-is-unlocking-the-power-of-the-web-as-a-platform-for-gaming/

Velký flám? Smile
To už je pár dní stará novinka. Vezmou bytecode LLVM a předrtí to do subsetu javascriptu, který lze přeložit ahead of time. Sami říkají factor 2 oproti native kódu, což je super, u mobilních zařízeních máš ale factor 7+ (native vs native), takže tudy asi těžko.
Nicméně gratulace Mozille - konečně můžou konkurovat NaCl. Navíc tohle by prý mělo běžet všude, takže i na V8 bez AOT by to mohl být factor 4, což na desktop je pořád dobré.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 10. duben 2013, 18:15:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak už to u mě vypadá docela nadějně. Zápis jsem zkrátil jak jen to šlo. Více ukázka.

kód:
var load = N3D.require(
  "Utils.Keys",
  "Utils.Ajax",
  "Math.Main",
  "Math.Matrix3",
  "Math.Matrix4",
  "Math.Vector2",
  "Math.Vector3",
  "Math.Vector4",
  "Graphics.Scene",
  "Graphics.Material",
  "Graphics.Camera",
  "Graphics.Render",
  "Graphics.ZBuffer",
  "Geometry.Shapes",
  "Graphics.Shader", 
  "Game.Main" 
);

load.success(function(){
  var world = new World("3D");
  var obj = new $Object3D.LoadFromFiles(N3D.Files.OBJ,"models/space_frigate_6.obj");
  obj.success(function(shape)
  {
    shape.material = new $Texture("models/space_frigate_6_color.jpg");
   
   
    shape.transformation.translate = new $V3(0,0,-20);
   
    var radians = 0;
   
    world.step = function(){
      shape.transformation.rotateY = radians;
      radians += $Math.PiOver180;
      shape.applyTransformation();
    }
   
    world.add(shape);
   
    world.update();
  });                   
});


Co myslíte? Měl jsem docela problémy tak nějak všechny objekty propojit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 11. duben 2013, 10:36:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Nečet sem celý to vlákno, jen nadpis, tak sorry, jestli to bude offtopic. Tady je jeden velmi starej seriál o SW renderingu, kterej mi v začátcích dost pomohl: http://luki.webzdarma.cz/luki_engine.htm .

josh: 1!
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna