Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 22. březen 2013, 17:24:11 Předmět: |
|
|
Ke stínům se podívej na shadow mapping, popř. shadow volumes atd. Na osvětlení zkus Phongův model nebo Blinn-Phongův model... |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 24. březen 2013, 12:26:58 Předmět: |
|
|
Aha Jsem zvědavý na výsledek. ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 25. březen 2013, 17:42:00 Předmět: |
|
|
Nebude moc na co být zvědavý, tohle mám ještě pro javascriptový SW render na ukázku scény. Udělám si pak takovou malou wikipedii k té hře. ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 27. březen 2013, 19:13:17 Předmět: |
|
|
Tak mi nastal nějaký problém u texturování ve WebGL. Neví někdo co to může být?
Model je z turbosquidu.
Ve 2D contextu pohoda, ale ve WebGL ani ránu. Díky za případné typy. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 27. březen 2013, 19:48:46 Předmět: |
|
|
To by mohlo byt, ze ti chyba flipnutie textur pri nacitani. A to sposobuje, ze cela textura je dole hlavou. Skus pred loadingom textur nastavit
gl.pixelStorei(gl.UNPACK_FLIP_Y_WEBGL, true); _________________ Moje minihry a ine projekty |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 28. březen 2013, 01:22:19 Předmět: |
|
|
Ne, tím to není. Klasicky má (x, 1-y), ale tady to neplatí.
kód: |
cubeTexture = gl.createTexture();
gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, cubeTexture);
gl.pixelStorei(gl.UNPACK_FLIP_Y_WEBGL, true);
gl.texImage2D(gl.TEXTURE_2D, 0, gl.RGBA, gl.RGBA, gl.UNSIGNED_BYTE, image);
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_MAG_FILTER, gl.NEAREST);
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_MIN_FILTER, gl.NEAREST)
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_S, gl.CLAMP_TO_EDGE);
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_T, gl.CLAMP_TO_EDGE);
gl.generateMipmap(gl.TEXTURE_2D);
gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, null); |
Ono to ano není obráceně. Já totiž pořád nechápu jak to načítá texturové souřadnice. Má být texturových souřadnic stejně jako pozicových souřadnic? |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 28. březen 2013, 11:41:17 Předmět: |
|
|
1Pupik1989 napsal: |
Má být texturových souřadnic stejně jako pozicových souřadnic? |
Pokud myslíš vztah bod - texturovací souřadnice, pak ano. Ale co jsem se díval, tak ten model byl unwraplý, takže jen předhoď uv souřadnice.
EDIT: Frca, jasně, blbě jsem se vyjádřil ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif)
Naposledy upravil mafian89 dne 28. březen 2013, 20:32:34, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 28. březen 2013, 13:29:44 Předmět: |
|
|
UV souřadnice můžu přehazovat naprosto libovolně a výsledek je vždy špatný. Nejde to upravit tak, aby ve facech byl vztah bod -> UV?
Pak jediné co mě napadá, tak upravit počet bodů dle UV bodů, což mi připadá zbytečné. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
frca
![](images/avatars/638699226484559d754f88.jpg)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1555
|
Zaslal: 28. březen 2013, 13:32:36 Předmět: |
|
|
Není nic jako UV body. Jsou jenom jedny vertexy a uv souřadnice jsou nějaký jejich atribut. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 28. březen 2013, 15:18:38 Předmět: |
|
|
No dobře, tak upravit UV souřadnice podle vrcholů.
//edit: Tak jsem vrcholy a vše už funguje jak má. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
josh
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 74
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 602
|
Zaslal: 2. duben 2013, 18:21:39 Předmět: |
|
|
Velký flám?
To už je pár dní stará novinka. Vezmou bytecode LLVM a předrtí to do subsetu javascriptu, který lze přeložit ahead of time. Sami říkají factor 2 oproti native kódu, což je super, u mobilních zařízeních máš ale factor 7+ (native vs native), takže tudy asi těžko.
Nicméně gratulace Mozille - konečně můžou konkurovat NaCl. Navíc tohle by prý mělo běžet všude, takže i na V8 bez AOT by to mohl být factor 4, což na desktop je pořád dobré. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 10. duben 2013, 18:15:00 Předmět: |
|
|
Tak už to u mě vypadá docela nadějně. Zápis jsem zkrátil jak jen to šlo. Více ukázka.
kód: |
var load = N3D.require(
"Utils.Keys",
"Utils.Ajax",
"Math.Main",
"Math.Matrix3",
"Math.Matrix4",
"Math.Vector2",
"Math.Vector3",
"Math.Vector4",
"Graphics.Scene",
"Graphics.Material",
"Graphics.Camera",
"Graphics.Render",
"Graphics.ZBuffer",
"Geometry.Shapes",
"Graphics.Shader",
"Game.Main"
);
load.success(function(){
var world = new World("3D");
var obj = new $Object3D.LoadFromFiles(N3D.Files.OBJ,"models/space_frigate_6.obj");
obj.success(function(shape)
{
shape.material = new $Texture("models/space_frigate_6_color.jpg");
shape.transformation.translate = new $V3(0,0,-20);
var radians = 0;
world.step = function(){
shape.transformation.rotateY = radians;
radians += $Math.PiOver180;
shape.applyTransformation();
}
world.add(shape);
world.update();
});
}); |
Co myslíte? Měl jsem docela problémy tak nějak všechny objekty propojit. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
]semo[
![](images/avatars/48387741552cd27850c162.gif)
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|