Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 09:14:08 Předmět: |
|
|
Aha tak to sorry že píšu sem, čekal bych to na ofic. stránkách, kam jsem se taky nejdřív podíval. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 09:37:16 Předmět: |
|
|
Navíc nová verze stejně nepomohla. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ondy1985
![](images/avatars/132240163946ac5284c8a68.png)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 11:49:33 Předmět: |
|
|
Fiola napsal: |
Pár přístavů se během hry změní ... uvidíš sám ... |
ak myslis to snezenie na aljaske, tak to nie je zmena aku by som si predstavoval co tak nejake ladovce v pozadi a kryhy plavajuce vo vode... ?
Dalsia vec: na co je tam casovy limit, ked aj tak vzdy musim ziskat nejaku medailu na postup. Zda sa mi to uplne zbytocne. Logicky by na postup malo stacit splnit ulohu v casovom limite, aj ked bez medaile. _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fiola
![](images/avatars/8808792815661bfd9ed925.jpg)
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 12:08:56 Předmět: |
|
|
Matasx napsal: |
Navíc nová verze stejně nepomohla. |
Pracujeme na tom! Zítra by měl vyjít Patch a nová verze instalace hry .. _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
yaqwsx
Založen: 25. 02. 2008 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 12:15:09 Předmět: |
|
|
Tuto hru musím opravdu pochválit... Je výborná. škoda jen, že se nedá převrhnout loď - bylo by to zajímavější.
PS: Ti ptáci, co se dají sestřelit mě opravdu dostali... |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fiola
![](images/avatars/8808792815661bfd9ed925.jpg)
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 12:17:41 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
- určitě bych z loadingu vyhodil kurzor myši, když jsem to viděl poprvé, měl jsem tendenci myší hýbat a klikat (nic nefungovalo a sekalo se), pak jsem pochopil, že jde o loading...
- krížek na zavření nebo zrušení čehokoliv je dost nenápadný (vždy používám esc).
- ten létající balón na pozadí mi mezi piráty stylově nějak neseděl, působí to moderně
- najít velikonoční vejce je příliš snadné
- s velikostí hrací plochy souhlas, kdo má větší rozlišení, může pro něj být celá hra jeden velký pixelhunting, neboť je to hlavně o citlivé myši a o trpělivosti a přesnosti téměř na úrovni pixelů
|
Uff, je toho teď trochu víc, takže vesměs děkuji za reakce. Taky děkuju za tvé pochopení situaci na bonuswebu. Ale já to beru asi tak stejně. Chápu, že ta recenze může být trochu přestřelená, ale zase na druhou stranu, nenapsala podle mě nic nepravdivého. Je to subjektivní názor. Ale jasně - chápu to a vím jak to myslíš.
Teď vyjádření k chybám a tipům... Chci abyste věděli, že se k tomu stavíme v týmu čelem. Takže pár maličkostí se změní právě v zítřejším patchi. Nevíme, jestli vyřešíme problém s padáním hry na některých Windows (to je prostě hrozná chyba a nevím kde, na 98% ostatních PC ta hra jede).
Vzhledem k tomu, že vlastním taky MX440 - a ještě jsem to na tom PC s ní nezkoušel - jdu ho ted dát do provozu a zkusím najít řešení, proč to sakra nejede.
Jinak k vyjmenovaným chybám - křížek, prostředí a další tipy od vás - změny se projeví zítra, slibuji . Nicméně některé věci jsou takové - mimo - velikonoční vejce je cílem najít a troufám si říct, že jsi všech 5 ještě nenašel, ne? Pak asi nezvětšíme křížek ve hře na vrácení v menu. A velikost hrací plochy by bylo taky na dlouho. Nicméně nic ti nebrání použít F4 pro Full screen ... a z pixel huntingu se stane menší pixel hunting.
Každopádně díky! Už na tom pracujeme.
EDIT: Loď se dá převrhnout . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fiola
![](images/avatars/8808792815661bfd9ed925.jpg)
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 14:54:28 Předmět: |
|
|
Mám na vás dotaz. Jak vy se tady na Českých hrách stavíte k tomu,... no prostě představte si, že máte svou hru - a najednou zjistíte, že nefunguje na určitých konfiguracích. Respektive, nevíte přesně proč. Někomu to funguje na staré žumpě a někomu ne.
Vůbec nevím, co s tím Flip-Flap. Ale jsem si na 99% jistej, že za to může to PhysX. Myslíte si, že je velké procento na to, že prostě starší PC pokud nemají grafiku s akcelerací od nVidie si to prostě nezahrají protože to jejich procesor nezvládá?
Jde mi o to, jak je možný, nebo jak byste postupovali při řešení problému vy. Zatím vycházíme z toho, že ta hra nefunguje na těchto konfiguracích:
kód: |
AMD Athlon XP 1800+ 1.49 GHz 512 mb ram, Radeon 9600 PRO
Sempron 2500+, 512 MB RAM, GeForce 7600 GS, Windows XP Home SP3
Athlon XP 1600 +, Radeon 9600 PRO, 768 MB RAM, OS WIN XP SP2
GeForce4 MX 440, Athlon XP 2200+, 512MB ram, DX: 9.0c (4.09.0000.0904) SDK, OS Wind XP Pro SP2
Intel Celeron 1.8 Ghz, RAM 756 MB, GeForce 5900, Windows XP Prof SP2 |
Děkuji za všechny návrhy ... jsem už z toho uplně v háji. Protože prostě v mém okolí to všem funguje. A pár lidem po internetu ne ... ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 15:01:53 Předmět: |
|
|
Některé vývojářské týmo to řeší podporou pouze nových karet na kterých to otestují a zbytek buď nechají na pospas nebo dokonce zakážou! Moje hry nikdy nedošly do stádia kdy by je hrálo víc než 10 lidí... takže neporadím ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fiola
![](images/avatars/8808792815661bfd9ed925.jpg)
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 15:04:41 Předmět: |
|
|
Matasx napsal: |
Některé vývojářské týmo to řeší podporou pouze nových karet na kterých to otestují a zbytek buď nechají na pospas nebo dokonce zakážou! Moje hry nikdy nedošly do stádia kdy by je hrálo víc než 10 lidí... takže neporadím ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) |
Víš jak mě to štve? Samozřejmě bych rád, abysis to mohl zahrát i třeba ty. Lidi které to doopravdy zajímá ... :/ ... holt to ale asi nevyřešíme a budeme muset udělat, to co jsi řekl, ale to už si pak připadám jak v EA, kdy jsem dostal k narozkám PC HRU a zezadu bylo, že hra nepodporuje typ karty, jaký jsem v tý době zrovna měl .. fakt otřes...
Tady jde o to, jestli je to vážně problém grafiky (s tím, že se používá PhysX) nebo procesoru. A já tipuju teda logicky spíše procesor. _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 15:07:36 Předmět: |
|
|
Neboj, já si to zahraju... jen co se mi vráti nb z reklamace ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Quiark
![](images/avatars/55664506546ac78480b52b.png)
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 15:14:53 Předmět: |
|
|
No já nevim, HW akcelerace PhysX přes GPU teprve začíná, ne?
Jinak mám nb AMD Sempron 3200+, 1024 MB RAM, Geforce Go 6100 a jede to v klidu.
A dabing je faaaakt dobrej ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Deluxe
![](images/avatars/20507655614c0935df437b0.jpg)
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 15:17:52 Předmět: |
|
|
No vypada to na procesor, ikdyž je to vic než divny. Na Athlon XP 2400+ 2,0Ghz a Win XP SP2, 1,2 GB ram, Radeon HD2600 AGP to taky haze tu chybu s tou rotaci. Ale jinak tam PhysX funguje bez problemu, tak nevim.... |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 15:35:22 Předmět: |
|
|
Fiola> a máš vůbec nějaké možnosti jak to řešit? Představuji si to tak, že 99.5% kódu flip-flap vy nevidíte, neboť pochází z třetí strany (GM nevyjimaje)... a taková věc se pak nedá ladit ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Fiola
![](images/avatars/8808792815661bfd9ed925.jpg)
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 15:41:51 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
Fiola> a máš vůbec nějaké možnosti jak to řešit? Představuji si to tak, že 99.5% kódu flip-flap vy nevidíte, neboť pochází z třetí strany (GM nevyjimaje)... a to se pak nedá ladit ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
Mám ty možnosti. 80% kódu ve Flip-Flap je naše ... To že používáme Wrapper pro PhysX neznamená, že jsme ty skripty nevymýšleli ... To už potom děláš ty.
Ale jasně - jestli to myslíš tak, že je chyba někde uvnitř z jedné knihoven - tak to řešit nemůžeme. Páč to nechce řešit ani autor knihovny (dneska jsem mu psal). Prostě za to může ten procesor no. GPU na to mít vliv nemůže,... a jediný co připadalo v úvahu je RAM a ta i u poslední konfigurace je velká, takže to bude procesorem prostě.
To, že to hodí problém s rotací není chyba v tý rotaci prosímvás ... GM má takovou speciální vlastnost. Objektu nastavím událost CREATE a musím nejdříve definovat proměnnou abych jí mohl použít v podmínce. Jenže v CREATE toho objektu je i inicializace fyziky. Takže to hodí error a přeruší celej CREATE. Jinými slovy, GM než definuje proměnný, tak se podívá, jestlli vše, co je v CREATE je správně, udělá check a pak až definuje. Když zjistí, že je error, nic nenastaví a CREATE přeskočí. A podmínky se ptají potom na rotaci, která logicky neexistuje . To jenom, pro upřesnění koho by zajímala ta super dooper chyba . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
OndraSej
![](images/avatars/199514602546ab340a5d041.jpg)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 16:16:23 Předmět: |
|
|
Fiola napsal: |
Jde mi o to, jak je možný, nebo jak byste postupovali při řešení problému vy. |
K reseni bych pristupoval tak, ze bych
1) udelal verzi hry s opravdu hodne duslednym logovanim v problemovem miste. pokud se podari chybu lokalizovat (a opravit), ok
2) pokud ne, pustil bych se do tvorby minimalistickeho testovaciho programu, ve kterem se chyba take projevuje. To by melo pomoci jednak lokalizaci chyby a jednak ho pujde omlatit o hlavu autorovi wrapperu (s tim, ze to na nem muze testovat). _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|