.[ ČeskéHry.cz ].
Flip-Flap - Verze 1.1
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 09:14:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha tak to sorry že píšu sem, čekal bych to na ofic. stránkách, kam jsem se taky nejdřív podíval.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 09:37:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Navíc nová verze stejně nepomohla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 11:49:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Fiola napsal:

Pár přístavů se během hry změní ... uvidíš sám Wink ...

ak myslis to snezenie na aljaske, tak to nie je zmena aku by som si predstavoval Smile co tak nejake ladovce v pozadi a kryhy plavajuce vo vode... ?

Dalsia vec: na co je tam casovy limit, ked aj tak vzdy musim ziskat nejaku medailu na postup. Zda sa mi to uplne zbytocne. Logicky by na postup malo stacit splnit ulohu v casovom limite, aj ked bez medaile.
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 12:08:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Matasx napsal:
Navíc nová verze stejně nepomohla.


Pracujeme na tom! Zítra by měl vyjít Patch a nová verze instalace hry Wink..
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
yaqwsx



Založen: 25. 02. 2008
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 12:15:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Tuto hru musím opravdu pochválit... Je výborná. škoda jen, že se nedá převrhnout loď - bylo by to zajímavější.

PS: Ti ptáci, co se dají sestřelit mě opravdu dostali...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 12:17:41    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:

- určitě bych z loadingu vyhodil kurzor myši, když jsem to viděl poprvé, měl jsem tendenci myší hýbat a klikat (nic nefungovalo a sekalo se), pak jsem pochopil, že jde o loading...

- krížek na zavření nebo zrušení čehokoliv je dost nenápadný (vždy používám esc).

- ten létající balón na pozadí mi mezi piráty stylově nějak neseděl, působí to moderně

- najít velikonoční vejce je příliš snadné

- s velikostí hrací plochy souhlas, kdo má větší rozlišení, může pro něj být celá hra jeden velký pixelhunting, neboť je to hlavně o citlivé myši a o trpělivosti a přesnosti téměř na úrovni pixelů


Uff, je toho teď trochu víc, takže vesměs děkuji za reakce. Taky děkuju za tvé pochopení situaci na bonuswebu. Ale já to beru asi tak stejně. Chápu, že ta recenze může být trochu přestřelená, ale zase na druhou stranu, nenapsala podle mě nic nepravdivého. Je to subjektivní názor. Ale jasně - chápu to a vím jak to myslíš.

Teď vyjádření k chybám a tipům... Chci abyste věděli, že se k tomu stavíme v týmu čelem. Takže pár maličkostí se změní právě v zítřejším patchi. Nevíme, jestli vyřešíme problém s padáním hry na některých Windows (to je prostě hrozná chyba a nevím kde, na 98% ostatních PC ta hra jede).

Vzhledem k tomu, že vlastním taky MX440 - a ještě jsem to na tom PC s ní nezkoušel - jdu ho ted dát do provozu a zkusím najít řešení, proč to sakra nejede.

Jinak k vyjmenovaným chybám - křížek, prostředí a další tipy od vás - změny se projeví zítra, slibuji Smile. Nicméně některé věci jsou takové - mimo - velikonoční vejce je cílem najít a troufám si říct, že jsi všech 5 ještě nenašel, ne? Smile Pak asi nezvětšíme křížek ve hře na vrácení v menu. A velikost hrací plochy by bylo taky na dlouho. Nicméně nic ti nebrání použít F4 pro Full screen Smile... a z pixel huntingu se stane menší pixel hunting. Smile

Každopádně díky! Už na tom pracujeme.


EDIT: Loď se dá převrhnout Smile.
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 14:54:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám na vás dotaz. Jak vy se tady na Českých hrách stavíte k tomu,... no prostě představte si, že máte svou hru - a najednou zjistíte, že nefunguje na určitých konfiguracích. Respektive, nevíte přesně proč. Někomu to funguje na staré žumpě a někomu ne.

Vůbec nevím, co s tím Flip-Flap. Ale jsem si na 99% jistej, že za to může to PhysX. Myslíte si, že je velké procento na to, že prostě starší PC pokud nemají grafiku s akcelerací od nVidie si to prostě nezahrají protože to jejich procesor nezvládá?

Jde mi o to, jak je možný, nebo jak byste postupovali při řešení problému vy. Zatím vycházíme z toho, že ta hra nefunguje na těchto konfiguracích:

kód:
AMD Athlon XP 1800+ 1.49 GHz 512 mb ram, Radeon 9600 PRO

Sempron 2500+, 512 MB RAM, GeForce 7600 GS, Windows XP Home SP3

Athlon XP 1600 +, Radeon 9600 PRO, 768 MB RAM, OS WIN XP SP2

GeForce4 MX 440, Athlon XP 2200+, 512MB ram, DX: 9.0c (4.09.0000.0904) SDK, OS Wind XP Pro SP2

Intel Celeron 1.8 Ghz, RAM 756 MB, GeForce 5900, Windows XP Prof SP2


Děkuji za všechny návrhy ... jsem už z toho uplně v háji. Protože prostě v mém okolí to všem funguje. A pár lidem po internetu ne ... Sad
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 15:01:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Některé vývojářské týmo to řeší podporou pouze nových karet na kterých to otestují a zbytek buď nechají na pospas nebo dokonce zakážou! Moje hry nikdy nedošly do stádia kdy by je hrálo víc než 10 lidí... takže neporadím Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 15:04:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Matasx napsal:
Některé vývojářské týmo to řeší podporou pouze nových karet na kterých to otestují a zbytek buď nechají na pospas nebo dokonce zakážou! Moje hry nikdy nedošly do stádia kdy by je hrálo víc než 10 lidí... takže neporadím Sad


Víš jak mě to štve? Samozřejmě bych rád, abysis to mohl zahrát i třeba ty. Lidi které to doopravdy zajímá ... :/ ... holt to ale asi nevyřešíme a budeme muset udělat, to co jsi řekl, ale to už si pak připadám jak v EA, kdy jsem dostal k narozkám PC HRU a zezadu bylo, že hra nepodporuje typ karty, jaký jsem v tý době zrovna měl .. fakt otřes...

Tady jde o to, jestli je to vážně problém grafiky (s tím, že se používá PhysX) nebo procesoru. A já tipuju teda logicky spíše procesor.
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 15:07:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Neboj, já si to zahraju... jen co se mi vráti nb z reklamace Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 15:14:53    Předmět: Odpovědět s citátem

No já nevim, HW akcelerace PhysX přes GPU teprve začíná, ne?

Jinak mám nb AMD Sempron 3200+, 1024 MB RAM, Geforce Go 6100 a jede to v klidu.

A dabing je faaaakt dobrej Smile
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 15:17:52    Předmět: Odpovědět s citátem

No vypada to na procesor, ikdyž je to vic než divny. Na Athlon XP 2400+ 2,0Ghz a Win XP SP2, 1,2 GB ram, Radeon HD2600 AGP to taky haze tu chybu s tou rotaci. Ale jinak tam PhysX funguje bez problemu, tak nevim....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 15:35:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Fiola> a máš vůbec nějaké možnosti jak to řešit? Představuji si to tak, že 99.5% kódu flip-flap vy nevidíte, neboť pochází z třetí strany (GM nevyjimaje)... a taková věc se pak nedá ladit Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 15:41:51    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
Fiola> a máš vůbec nějaké možnosti jak to řešit? Představuji si to tak, že 99.5% kódu flip-flap vy nevidíte, neboť pochází z třetí strany (GM nevyjimaje)... a to se pak nedá ladit Wink


Mám ty možnosti. 80% kódu ve Flip-Flap je naše Wink ... To že používáme Wrapper pro PhysX neznamená, že jsme ty skripty nevymýšleli ... To už potom děláš ty.

Ale jasně - jestli to myslíš tak, že je chyba někde uvnitř z jedné knihoven - tak to řešit nemůžeme. Páč to nechce řešit ani autor knihovny (dneska jsem mu psal). Prostě za to může ten procesor no. GPU na to mít vliv nemůže,... a jediný co připadalo v úvahu je RAM a ta i u poslední konfigurace je velká, takže to bude procesorem prostě.

To, že to hodí problém s rotací není chyba v tý rotaci prosímvás Smile... GM má takovou speciální vlastnost. Objektu nastavím událost CREATE a musím nejdříve definovat proměnnou abych jí mohl použít v podmínce. Jenže v CREATE toho objektu je i inicializace fyziky. Takže to hodí error a přeruší celej CREATE. Jinými slovy, GM než definuje proměnný, tak se podívá, jestlli vše, co je v CREATE je správně, udělá check a pak až definuje. Když zjistí, že je error, nic nenastaví a CREATE přeskočí. A podmínky se ptají potom na rotaci, která logicky neexistuje Wink. To jenom, pro upřesnění koho by zajímala ta super dooper chyba Very Happy.
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 16:16:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Fiola napsal:
Jde mi o to, jak je možný, nebo jak byste postupovali při řešení problému vy.


K reseni bych pristupoval tak, ze bych
1) udelal verzi hry s opravdu hodne duslednym logovanim v problemovem miste. pokud se podari chybu lokalizovat (a opravit), ok
2) pokud ne, pustil bych se do tvorby minimalistickeho testovaciho programu, ve kterem se chyba take projevuje. To by melo pomoci jednak lokalizaci chyby a jednak ho pujde omlatit o hlavu autorovi wrapperu (s tim, ze to na nem muze testovat).
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 5 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna