.[ ČeskéHry.cz ].
Rychlost VBO
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 13. listopad 2008, 18:14:05    Předmět: Rychlost VBO Odpovědět s citátem

Spravil som si taky jednoduchy test rychlosti roznych sposobov pouzitia VBO.

http://www.edisk.sk/stahni/16469/vbo_test.zip_534.41KB.html

program sa ovlada:
sipka dolava doprava komplexnost VBO
P - prepina sietovy model
medzernik - prepina ody vykreslovania

statistiky sa vykresluju do titulku okna
posledne cislo je mod vykreslovania
0 - samostatne buffer na vertex a texturovacie koordinaty
1 - samostatne buffer vertex su zarovnane na 16 bajtov
2 - prekladane {float vert[3]; float tex[2];}
3 - prekladane {float vert[3]; floar norm[3]; float tex[2]} //norm je nevyuzite je to len kvoly zarovnaniu na 32 bajtov

na mojom Radeon 3850 to dava pri sieti 1024x1024 tieto vysledky
0 - 268 MTris/s
1 - 278 MTris/s
2 - 283 MTris/s
3 - 320 MTris/s

Bol by som rad keby ste to taktiez stiahli, otestovali a napisali vysledky. Spravit taky mensi test ako sa spravaju rozne karty. Komplexnost si nastavte podla uvazenia tak aby nebol brzdou CPU.

EDIT: zla formulacia. treba pomocou sipiek vybrat dostatocnu zlozitost a dat urcity priemer kedy je to stabilne.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.


Naposledy upravil nou dne 15. listopad 2008, 12:17:25, celkově upraveno 4 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 13. listopad 2008, 18:37:21    Předmět: Odpovědět s citátem

otevře nejprve konzolové okno, pak klasické okno a pak se obojí zavře
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 13. listopad 2008, 20:45:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Co je to titulkove okno??? Pretoze tie statistiky som nikde nenasiel (okrem toho okno, do ktoreho sa vykresluje je vacsie ako moje vertikalne rozlisenie, tak netusim, ci dole nieco je, alebo nie je).

Ak tym myslis titulok okna, tak tam sa tie cisla menia prilis rychlo na to, aby som mohol vybrat jedno a napisat ti ho sem :-O
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 16:45:23    Předmět: Odpovědět s citátem

AMD Sempron 3000+ (1.6 GHz), NV GF 6100 (integrovana): vsechny 4 mody byly stejne rychle (zmena tak na 3 cislici max. o 1).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 18:17:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
AMD Sempron 3000+ (1.6 GHz), NV GF 6100 (integrovana): vsechny 4 mody byly stejne rychle (zmena tak na 3 cislici max. o 1).

Ehm, 3. číslice? Musíš nejdřív přidat geometrii aspoň na 1024 (= 2 miliony trianglů) nebo dokud fps není nižší než 60, pak má smysl dát nějaký výsledky.

Moje výsledky při 1024, hw: ATI Mobility Radeon X1700 256MB, 5 vertex shaderů.
mode0: 120MTris/s
mode1: 112MTris/s
mode2: 120MTris/s
mode3: 80MTris/s

Není mi jasné, proč je mode3 nejpomalejší, když by měl být logicky nejrychlejší.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 20:22:22    Předmět: Odpovědět s citátem

pomocou sipiek treba nastavit geometru. cez klavesu P sa mozete aj pozriez ako pribuda. merat samozrejme v FILL mode nie ciarovom.

nahral som taktiez opravenu verziu s presnejsim meranim casu. vysledky sa ale nezmenili len hodnoty tolko neskacu kvoly granularite casovaca.
download prvy prispevok. netreba stahovat znova.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 22:35:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Radeon xPress 200M - zda se ze neumi OGL2.0, nespusti se to Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
ladik-BigBoss



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 162

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 23:08:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Pentium4 2.66 GHz, GeForce 6200

geometrie 512:
mode0: 16 MTris/s
mode1: 16 MTris/s
mode2: 27 MTris/s
mode3: 9 - 10 MTris/s

jak budu v Brne, pridam jeste vysledky ze svoji lepsi masiny...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 23:52:33    Předmět: Odpovědět s citátem

SUK napsal:
Radeon xPress 200M - zda se ze neumi OGL2.0, nespusti se to Cool

Umí, je třeba asi aktualizovat driver.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 00:03:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie: mam posledni driver, kterej jsem nasel se kterym se ten komp da provozovat. Na webu ATi jsem nasel akorat driver na Xpress 200 (bez M na konci). S nim to sice funguje taky, ale BSOD je pak celkem normalni vec, treba i behem scrollovani v browseru...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 00:16:25    Předmět: Odpovědět s citátem

C2D 2.80 GHz, GeForce 8800GT, Vista x64

háže mi to BSOD, což se mi ještě na tomto PC nestalo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peta



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 154
Bydliště: V prvnim patre hned vedle koupelny.

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 11:30:39    Předmět: Odpovědět s citátem

omg... BSOD (taky první na tomhle počítači)

Co si to tam proboha vyrobil?!

Jinak: notebook, C2D 2 Ghz, NVidia GeForce 8400M GS, Vista 32bit
_________________
Když je Ti smutno, otoč se tváří ke slunci a všechny stíny padnou za Tebe.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 12:17:00    Předmět: Odpovědět s citátem

otazka a to padne okamzite po spusteni? alebo az po vyhnani geometrie na 4096? pretoze vtedy je potrebne cez 3GB pamete kedy to padne aj mne. (perlicka na Linuxe to vydrzalo ale rozsipane trojuholniky). nahral som upravenu verziu ktora testuje vsade mozne error hladajte v stdout.txt a uz by mala behat s OpenGL 1.4/1.5 a extenziou ARB_vertex_buffer_object
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 12:34:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Spadne (líp řečeno - shodí celý počítač, na to nezapomínejme...) okamžitě, paměti mám 4GB.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 16:56:36    Předmět: Odpovědět s citátem

tak s 2048, na Athlon X2 4800+, Radeon HD2900 XT (512MB) a 2GB ram
mode 0, 330 MTris/s
mode 1, 325 MTris/s
mode 2, 326 MTris/s
mode 3, 327 MTris/s
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna