Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 00:00:01 Předmět: C# :: Sranda |
|
|
Ahoj lidi, co by tak mohlo znamenat tohle, já teda v C# nedělám, ale na koleji jsme narazili na tuhle příšernost:
abstract internal virtual override extern volatile readonly sealed static delegate void WTF();
EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby
EDIT2: compiler už ne... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Slappy
Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 08:30:05 Předmět: Re: C# :: Sranda |
|
|
VODA napsal: |
Ahoj lidi, co by tak mohlo znamenat tohle, já teda v C# nedělám, ale na koleji jsme narazili na tuhle příšernost:
abstract internal virtual override extern volatile readonly sealed static delegate void WTF();
EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby
EDIT2: compiler už ne... |
To su teda fory _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 08:32:41 Předmět: Re: C# :: Sranda |
|
|
VODA napsal: |
EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby |
a proc by to editor nevzal bez chyby kdyz ani v jednom z vyrazu nemas syntaktickou chybu? - chyby jsou tam pouze logicke |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 14:18:18 Předmět: |
|
|
No jasně, já jsem se chtěl jen podělit, s čím si můj spodubydlící na koleji hrál...
Resp.: Ani jeden nechápem, proč je v C# tolik klíčových slov...zlaté C/C++ _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 20. prosinec 2010, 14:19:36, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 14:18:31 Předmět: |
|
|
vetsia sranda je #define TRUE 0 //happy debugging _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 14:53:08 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
No jasně, já jsem se chtěl jen podělit, s čím si můj spodubydlící na koleji hrál...
Resp.: Ani jeden nechápem, proč je v C# tolik klíčových slov...zlaté C/C++ |
abstract - misto virtual WTF() = 0; // vynucuje implementaci
internal - 'jako private' - umoznuje pristup jinym knihovnam k internim vecem (treba kvuli n-unit testovani)
virtual
override // explicitne se dava najevo redefinice nevirtualni metody
extern
volatile
readonly // umozneno pouze jedno prirazeni - velice uzitecny - protoze objekty nejdou delat konstantni
sealed // nelze podedit
static
delegate // "ukazatel na funkci"
void
nevim - ale nic extra zajimavyho zbytecnyho mi tam neprijde |
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 17:45:22 Předmět: |
|
|
Taky sem si hrával
kód: |
bool moje = ((Predicate<bool>)(x => { if (!x) return true; else return !true; })).Invoke(!true) ? true : !true; |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
cooty125
Založen: 22. 11. 2011 Příspěvky: 40
|
Zaslal: 22. listopad 2011, 22:19:27 Předmět: Re: C# :: Sranda |
|
|
VODA napsal: |
Ahoj lidi, co by tak mohlo znamenat tohle, já teda v C# nedělám, ale na koleji jsme narazili na tuhle příšernost:
abstract internal virtual override extern volatile readonly sealed static delegate void WTF();
EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby
EDIT2: compiler už ne... |
nevidím důvod, proč by jsi takovou metodu vytvářel. Jednotlivé parametry metody se dají kombinovat jen v určitých logických postupech a závisí na jejich využití. Myslím že to co jsi sem napsal je po logické stránce totální nesmysl A (MS VS 2010) to veme bez chyby, protože to neobsahuje žádnou syntaktickou chybu. _________________ Programátor v C# XNA a 3D Grafik.
http://www.xna.mzf.cz/
http://www.czechcode.hu.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 23. listopad 2011, 15:11:19 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Resp.: Ani jeden nechápem, proč je v C# tolik klíčových slov...zlaté C/C++ |
čichám omezenost na vlastní svět a nedostatečnou otevřenost mysli _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 23. listopad 2011, 16:28:23 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
čichám omezenost na vlastní svět a nedostatečnou otevřenost mysli |
To mi připomnělo hlášku "if you open your mind too much, your brain will fall out"
Ale pokud jde o ošklivost a nabobtnalost jazyka, tak si C++ a C# nemají co vyčítat. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tringi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 23. listopad 2011, 22:53:30 Předmět: |
|
|
Já se musím přiznat k takové mé úchylce.
Jde o klíčová slova.
Mám rád když mi IDE klíčová slova zvýrazní tučně a modře.
Miluju, když napíšu řádek delší než 80 znaků témě celý tučně modře:
kód: |
inline const wchar_t * operator [] (unsigned short int i) const throw () { return this->data[i]; };
|
Už jsem jednou měl napsáno i něco takového, ale až takové prase abych to nerozepsal na více řádků nejsem:
kód: |
inline const wchar_t * operator [] (unsigned int i) const throw ()
try {
return static_cast <const wchar_t *> (this->data.at (i));
} catch (...) {
return nullptr;
};
|
_________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Al
Založen: 23. 10. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 28. listopad 2011, 01:51:45 Předmět: |
|
|
Rezna několikrát chybně.
rezna napsal: |
a proc by to editor nevzal bez chyby kdyz ani v jednom z vyrazu nemas syntaktickou chybu? - chyby jsou tam pouze logicke |
Ve skutečnosti je právě překladač/kompilátor ten, kdo kontroluje syntaktické chyby. Čili pokud to překladačem neprojde, je tam syntaktická chyba. Pojem "logická chyba" v tomto kontextu ani moc nedává smysl, aspoň teda z odborného hlediska.
rezna napsal: |
internal - 'jako private' - umoznuje pristup jinym knihovnam k internim vecem (treba kvuli n-unit testovani)
override // explicitne se dava najevo redefinice nevirtualni metody
readonly // umozneno pouze jedno prirazeni - velice uzitecny - protoze objekty nejdou delat konstantni
delegate // "ukazatel na funkci"
|
1. internal naopak zakazuje přístup jiným knihovnám k interním věcem
2. override naopak dává najevo redefinici virtuální metody
3. readonly ve skutečnosti neomezuje na "jedno" přiřazení, ale na přirazení v konstruktoru nebo literální konstantou přímo v definici
4. delegate není až tak úplně ukazatel na funkci, už z toho důvodu, že všechny delegáty v C# jsou objekty typu MulticastDelegate, čili kdyžtak bych aspoň řekl, že jde o kolekci zástupců metod v konkrétních objektech
Jelikož všechny věci z C# jdou v C++ nějak udělat taky, nevidím opodstatnění pro nějaké zjednodušování typu "Vysvětlím vám to blbě, ale bude to krátké a bude to vypadat jednoduše." |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sosarian
Založen: 07. 11. 2007 Příspěvky: 51
|
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 6. prosinec 2011, 21:12:13 Předmět: |
|
|
Sosarian napsal: |
Al napsal: |
1. internal naopak zakazuje přístup jiným knihovnám k interním věcem
|
Kromě assembly, které jsou označeny attributou InternalsVisibleToAttribute, kdyby to třeba někdo neznal |
presne toto jsem mel na mysli - neb jinak internal ~~ private - nebo me opravte nekdo - protoze ja jinak mezi temito dvema rozdil nevidim |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sosarian
Založen: 07. 11. 2007 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 6. prosinec 2011, 21:27:11 Předmět: |
|
|
rezna napsal: |
Sosarian napsal: |
Al napsal: |
1. internal naopak zakazuje přístup jiným knihovnám k interním věcem
|
Kromě assembly, které jsou označeny attributou InternalsVisibleToAttribute, kdyby to třeba někdo neznal |
presne toto jsem mel na mysli - neb jinak internal ~~ private - nebo me opravte nekdo - protoze ja jinak mezi temito dvema rozdil nevidim |
Na internal vidí všechny třídy ve stejné assembly (plus ty s tou attributou)
Na private vidí jen ta třida samotná _________________ http://xnaprototype.wordpress.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|