Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 21. únor 2012, 14:23:33 Předmět: The Shadow of Ancestors na Steam Greenlight! |
|
|
Zdravim,
takze pre vsetkych zaujemcov maly trailer z hry:
https://www.youtube.com/watch?v=IOnj5LRaSEc
Aktuality:
Hra presla totalnym redesignom, zmenil sa koncept level designu pre porovnanie som sem hodil obrazky z toho prveho levelu
Vela casu zabralo dalsie kodenie, ukladanie do suboru a rozne moznosti nastavenia detailov v hre (moznost vypnut DOF, odteraz mozete nastavit nielen vzdialenost vykreslovania travy ale aj vzdialenost do ktorej bude trava vrhat tiene a podobne veci, je toho spusta).
A samozrejme takmer nekonecny debug a pridavanie novych hernych prvkov. Ukazky ktore tu je mozne vidiet su uz z finalnejsej fazy hry
kde je moznost uz aj plavat vo vode, pridany damage system atd.
Stromy trava kamene proste vsetko su modely mojej vyroby, nic neni z unity, su animovane vlnia sa atd.
To co tu postujem je pre info prosim rypalov typu, ze unity je len klikacka nech radsej ani nepisu dik. Kazdy normalny koment je ovsem vitany
Zdravim,
Chcel by som sa s Vami podelit o prve obrazky a casom snad aj video z pripravovanej hry Cubu Physics.
Hra je logicka z vlastneho pohladu. Princip: v kazdom leveli je hlavna uloha dostat sa na portal ktory Vas prenesie do dalsieho levelu. Medzi Vami a portalom vsak stoja prekazky ktore je nutne prekonat. Hra bude obsahovat aj pomerne drasticke pasce na ich riesenie bude tiez nutne prist
Engine:
Hra je vyvijana v engine Unity, je zalozena na interaktivnej fyzike (priama manipulacia s objektami, moznost uchopit a hodit objekty, presuvat velke kvadre svojou vlastnou vahou, rozne prepinace, zamky, nahadzovanie kotvy s retazou (retaz je mozne obmotat okolo objektov pripadne ju dokonca zahaknut alebo zauzlit dokopy), dosky ktore je mozne zlomit na viac casti hodenim pripadne skocenim z vacsej vysky na ne atd.
Hra obsahuje ingame interaktivne menu na hlasitost zvuku, hudby a na nastavenie kvality grafiky. Hru mozete normalne hrat a stlacenim prislusnej klavesy robit zmeny ktore sa prejavia hned v hre. Menu je mozne kedykolvek vyvolat alebo schovat stlacenim jednej klavesy
Pohyb:
Je mozne tradicne chodit, liezt po stenach a manipulovat s objektami, hadzat ich pripadne posuvat velke objekty vlastnou vahou.
Stav projektu:
Programovanie: 70% (chyba doprogramovat nejake rebusy v hre, casti hlavneho menu , nejaky tradicny debug atd)
Grafika: Grafika je viac menej tak z polovice, najviac casu zabere design dalsich levelov.
Hudba: Po schvaleni a selekcii produkcie bude cela kupena od zahranicneho vydavatela
Hra je vo vyvoji cca 9 mesiacov
Hru robim viac menej sam (+1 betatester a quality konzultant)
Rozhodol som sa ist smerom ktory bavi mna (robit hry ktore bavia mna mozno budu bavit aj niekoho ineho,financna stranka je samozrejme dolezita ale nie prvorada).
Datum vydania: 2012-2013 najneskor podla ladenia atd.
Obrazky:
Obrazky su prilozene z prveho levelu ktory je prejditelny od zaciatku do konca viac menej je to jeho konecna podoba.
Bude to slovenska hra ale v anglickej lokalizacii
Naposledy upravil RS dne 5. září 2012, 14:15:44, celkově upraveno 8 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 22. únor 2012, 01:10:14 Předmět: |
|
|
To vypadá pěkně, podle obrázků, a námět fyzikálních hrátek se asi taky jen tak neomrzí. Jsem zvědav, jak to dopadne, nezapomeň si pohrát s designem hádanek, to je nakonec ta hlavní věc, která hráče baví. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 22. únor 2012, 07:30:50 Předmět: |
|
|
Dakujem za nazor. Co sa tyka tych hadaniek tak sa snazim to spravit co najlepsie ako viem samozrejme trafit sa do chuti kazdemu je tazke:-) Je mi jasne ze zabavnost hadaniek je alfa a omega celej hry. Takze dufam ze to nepokaslem. Inak predpokladam ze coskoro uverejnim aj nejake to video aby ste mali predstavu ako sa to chova v pohybe |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 24. únor 2012, 16:33:08 Předmět: |
|
|
Je tu tak malo ludi alebo proste dany styl nikoho nezaujal? Cakal som ze tu budu dake nazory  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 24. únor 2012, 17:23:05 Předmět: |
|
|
Vypadá to opravdu pěkně. Ale moc ohlasů nečekej, lidi jsou vždycky skeptičtí co se nových projektů týče. Pár screenshotů a trocha textu k tomu - tak to taky moc nenadchne. Chtělo by to alespoň nějaké gameplay video.
Jinak pěkný, přeju hodně štěstí s vývojem.  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. únor 2012, 17:40:05 Předmět: |
|
|
Crypton napsal: |
Pár screenshotů a trocha textu k tomu - tak to taky moc nenadchne. Chtělo by to alespoň nějaké gameplay video. |
Přesně, já bych býval také přidal pochvalný komentář, ale chtělo by to vidět v pohybu... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 24. únor 2012, 20:40:41 Předmět: |
|
|
mne to pripomenulo minecraft. ak to bude aspon spolovice tak zabavne tak to bude skvele. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 25. únor 2012, 00:00:40 Předmět: |
|
|
DOF, Bloom, bla bla bla, vypadá to pěkně, ale jak záleží na tom, jak se to bude hrát  _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 25. únor 2012, 11:15:29 Předmět: |
|
|
Co se týče screenshotů, tak mně se tam moc nelíbí zbytečně velký kontrast mezi nasvětlenými a nenasvětlenými objekty. Pokud bych to měl hrát, tak by mě asi po pár minutách bolely oči. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 27. únor 2012, 07:26:08 Předmět: |
|
|
Dakujem za komentare. Ohladom velkeho kontrastu som dostal stejne echo aj z betatestu cize sa upravoval kontrast na mensiu uroven |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frodopytlik
Založen: 27. 02. 2012 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 27. únor 2012, 11:40:24 Předmět: |
|
|
jako tester muzu potvrdit ze to v pohybu vypada pekne
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 27. únor 2012, 15:04:03 Předmět: |
|
|
Zdravim,
takze ak by mal niekto zaujem to vidiet v pohybe tak tu je kratke video:
http://www.youtube.com/watch?v=2I_ym4_W_Cs
Zvuky niesu definitivne.(Napr lezenie po stenach je odveci zvuk ako po kovovom rebriku) Video skonvertlo youtube dako nekvalitne snad tam bude mozne nieco rozoznat. . Hudba je vypnuta |
|
Návrat nahoru |
|
 |
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 27. únor 2012, 17:14:44 Předmět: |
|
|
Video vyzera super. Drzim palce nech to dokoncis. Samozrejme by sme si radi vsetci zahrali demo  _________________ Moje minihry a ine projekty |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 7. březen 2012, 20:57:07 Předmět: |
|
|
RS napsal: |
Je tu tak malo ludi alebo proste dany styl nikoho nezaujal? Cakal som ze tu budu dake nazory  |
No, zabudas ze tato komunita bola vzdy alergicka na klikacie gamemakerovske editory.
To ze si nedostal ziaden negativny feedback je skor znak toho, ze sa tu "klikacu" defaultne ignoruju ...
To, ze v Unity cez vikend naklikas scenu a z toho 2 preefektovane screenshoty tu istotne nikoho nenadchne.
Osobne by ma urcite viac nadchlo, ak by si skodil simple 3d pacmana, ale pekne poctivo od nuly - zacat s prazdnym projektom a pouzit len DirectX a veskeru hru a engine komponenty (importy, input, gameplay, audio, rendering, HUD, UI, AI, Navigation, VB/IB/Texture Manager) nakodit pekne rucne.
Pokial je za tym biznis zamer - vydat to BEZPRACNE na co najviac platforiem (Unity One-Click Deployment) - tak OK - ale to je uz potom zase o inom...
Za tych 7 mesiacov si si na iny, nez kockozny dizajn netrufol ?
ad video - nepozeral som to, dany herny styl ide uplne mimo mna - takze to hodnotit nebudem....
Disclaimer : V pripade, ze mas zatial len cca 10 rokov, tak ti tie gamemakery neberiem - aj moj syn, ako druhak na zakladnej skole, si v nich tiez pomalicky vyklikava gamesy. Nejako sa uz len zacat musi... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
igor

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 7. březen 2012, 22:01:48 Předmět: |
|
|
Důvod, proč jsem třeba nepsal feedback já - byly tady jen nějaké obrázky, které nic moc neřeknou a text, ze kterého taky moc nebylo jasné o co jde a tento thread jsem pak nesledoval a nevěděl, že se tady objevilo video.
Teď jsem viděl video - vypadá to velmi pěkně, zajímaly by mě další hádanky, které v té hře jsou, na tom videu jsou takové standardní, ale píšeš, že je to první level. Trochu mi ta hra připomíná parádní Q.U.B.E., tam si s designem hádanek dost pohráli (a udělali to dokonce bez programátora .
Ten výplod o klikačích od VladRa ignoruj, píše jako by to byl názor celé komunity, ale nemyslím si, že by to byla pravda. Pokud to pravda je, je nejvyšší čas to tady zabalit, protože takhle to nemá cenu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|