.[ ČeskéHry.cz ].
Budoucnost skriptovani v Unity - IL2CPP
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 08:29:38    Předmět: Budoucnost skriptovani v Unity - IL2CPP Odpovědět s citátem

V Unity chystaji prevratnou novinku.

Budeme mit vykon C++ a zaroven efektivitu vyvoje v .NETu...
Protoze skripty se budou konvertovat z IL do C++ Smile

https://www.youtube.com/watch?v=Bfa9ILwlsFw
http://blogs.unity3d.com/2014/05/20/the-future-of-scripting-in-unity/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 09:46:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to už budete uplně neporazitelní!
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 11:03:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Predstavitel mistni programatorske elity opet, jako uz tolikrat, prispechal s hodnotnym prispevkem k tematu. Diky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 11:10:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Sorry, tak dobře, k tématu. Je to jen můj názor, ale myslím, že IL do C++ bude jako Word do Html. Jinými slovy, samotný přeložení do C++ ještě vysoký výkon nedělá, i když ho třeba trochu zvýší. Terpve kdybys měl možnost to v C++ psát, tak bys z toho mohl při troše šikovnosti něco vytřískat.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 11:32:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle me by se do neceho tak radikalniho nepousteli, kdyby to nemelo fakt vyznam.

Motivaci jsou IMHO hlavne platformy s omezenymi zdrojy (mobily, PS Vita). Tam ten rozdil ve vykonu bude markantni.

IL2CPP take umozni pomoci Emscripten kompilovat pro webovou platformu, takze hry pojedou v prohlizeci bez pluginu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 11:51:38    Předmět: Odpovědět s citátem

No jo, tak ale třeba to dává komerční smysl, že si lidi řeknou: "Áha! Technologie!" Protože co jsem tak pochopil, tak v Unity jsou jiné problémy, než výkon. Ale ty hry v prohlížeči bez pluginu smysl dávají.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 11:58:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Radis> do vyvoje Unity nijak zvlast nevidim (a vlastne me tak moc nezajima), ale jak psal ]semo[, od prosteho prekladu IL -> C++ se pri zachovani semantiky (GC, vsechny vyjimky a tak) moc velke zvyseni vykonu cekat neda, protoze .NET uz tak ma JIT ktery to pred provadenim kompiluje do nativniho kodu (az na vsechny ty checky .

Kompilace do cisteho JS by mohla byt dobra motivace, ale to by meli jednodussi kompilovat primo... takze je spis podezrivam, ze se snazi zbavit zavislosti na Monu v runtime. Nekde jsem zahledl zminky o tom, ze Mono+MonoDevelop museji specialne licencovat od Xamarinu a mozna to je i jeden z duvodu, proc se za Unity pro iPhone a Android plati zvlast).
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 12:22:44    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej: tak treba na iOS JIT vubec nehrozi, ze.

Jinak na Androidu jsou rozdily nativni vs Java kod opravdu obrovske (Mono na tom bude asi o neco lip nez Dalvik). V normalnich aplikacich je to samozrejme jedno, ale kdyz jde na mobilnich zarizenich treba o zpracovani obrazu nebo narocnejsi hry, tak musi nastoupit C++. To je proste realita a peklem programovani v C++ pro Android uz jsem si taky prosel, protoze jina cesta neexistuje, kdyz potrebujes opravdu ze zarizeni vyzdimat maximum Smile

Jasne, ten vykon nebude, jako kdyby sis to psal v C++ sam. Budou tam range-checky a GC a vsechno kolem, ale stejne myslim, ze ten rozdil bude na mobilech hodne poznat.

No a zavislosti na Mono se nezbavi a ani nechteji zbavit, ten mezikrok s IL tam proste bude vzdy. Programovat se bude porad v .NET.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 12:29:08    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej: ...s tou zavislosti na Mono jsem te spatne pochopil. Mas samozrejme pravdu, to by taky mohla byt dobra motivace Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 12:34:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,

je to trošku bokem, ale před 3 týdny jsme byli posedět s člověkem co má u MS na starost tým zabývající se GC a performance pro .NET. Mluvil nadšeně o tom, že bude možnost přeložit .NET až do nativního kódu. Doufám, že nepopletu co říkal. Pochopil jsem to tak, že důvodem není výkon (dle jeho slov jde napsat aplikaci v .NET téměř stejně výkonnou jako v nativním kódu). Tím pravým důvodem by mělo být to, že chtějí zrušit návaznost na nainstalovaný .NET FW a pochopil jsem, že nové verze .NET budou vycházet častěji. A aby zákazník nemusel pořád instalovat nové .NET frameworky, je tohle nejsnazší cesta. Jaké jsou motivace MONO potažmo Xamarin netuším. Z pohledu aktivního uživatele Unity v tom zase až tak velký rozdíl nevidím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 12:34:56    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej napsal:
takze je spis podezrivam, ze se snazi zbavit zavislosti na Monu v runtime

Jj, to tam ostatně i píšou v tom blogpostu. Mono a standardní JIT bude stále v editoru, jen pro deploy využijí C++ překladače pro každou platformu a tomu už jen přibalí své "VM" (GC a další funkce).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 13:10:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Manox napsal:
Ahoj,

je to trošku bokem, ale před 3 týdny jsme byli posedět s člověkem co má u MS na starost tým zabývající se GC a performance pro .NET. Mluvil nadšeně o tom, že bude možnost přeložit .NET až do nativního kódu. Doufám, že nepopletu co říkal. Pochopil jsem to tak, že důvodem není výkon (dle jeho slov jde napsat aplikaci v .NET téměř stejně výkonnou jako v nativním kódu). Tím pravým důvodem by mělo být to, že chtějí zrušit návaznost na nainstalovaný .NET FW a pochopil jsem, že nové verze .NET budou vycházet častěji. A aby zákazník nemusel pořád instalovat nové .NET frameworky, je tohle nejsnazší cesta. Jaké jsou motivace MONO potažmo Xamarin netuším. Z pohledu aktivního uživatele Unity v tom zase až tak velký rozdíl nevidím.


to uy se nejakou dobu resilo i na M$ blogu - je tam ale jedno velke ale - jestli to zase nebude krok zpet s vykonem te aplikace - protoze kdyz kompilujes do binaru, nemuzes si dovolit udelat vsechny optimalizace jako pri JITu - protoze neznas cilovou platformu presne (jen ze to bude napr. x86_64)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 15:06:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Ad semo - není to jen tvůj názor, ono to dopadne ve stylu Word to HTML. Ten rozdíl ve výkonu podle mě až tak nepoznáš (rozhodně ne na PC).

Vsadil bych na to, že jde spíše o oddělení od Xamarinu/Mono - protože je to celkem nepěkná závislost.

Ad Radis - tvrdíš, že "na Androidu jsou rozdily nativni vs Java kod opravdu obrovske", "Mono na tom bude asi o neco lip nez Dalvik" - prosím podlož benchmarkem + kódem, na jehož základě stavíš. Nechci to popírat, ale chtěl bych pro informaci vidět čísla + kód.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 16:08:41    Předmět: Odpovědět s citátem

No že je Dalvik shit potvrdil snad i Google tím, že přechází na ART, ne. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 18. září 2014, 16:43:06    Předmět: Odpovědět s citátem

#Mem - to nepopírám, jen by mě zajímalo srovnání (na nějakém "reálném" programu - ne pouze proveď X stejných operací).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna